niet na komen van afspraken.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re: niet na komen van afspraken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:02

De laatste tijd heb ik regelmatig wat pakjes verstuurd/gekregen en 99% komt de volgende werkdag aan, dezelfde dag opsturen & aankomen klopt niet...

Op Bokt heb ik alleen maar goede ervaringen gehad. Lachen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:55

Ik heb zelfs regelmatig de ervaring dat, zowel bij verzenden als ontvangen, pakjes pas 2 dagen later ofzo aankomen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:59

LadyElmira schreef:
Yvon72 als iemand zegt dat je het dinsdag binnen moet hebben liegt diegene, echt waar. Als je je pakketje via tnt in de ochtend verstuurd heb je het in rustige dagen diezelfde dag binnen en anders die dag erna. Wilt dus zeggen dat zij maandag óf dinsdag pas gaat versturen, en dan is het nu dus nog niet op de post. Is het brievenbuspost is het zeker dezelfde dag binnen, en TNT bezorgt trouwens ook pakketjes meerendeels gewoon dezelfde dag aan huis.

mijn man is pakketbezorger geweest en dit is gewoon niet juist!
Het kan niet zo snel...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:11

Ja vreselijk vind ik dat!
Verkoop ook weleens dingen en dan zegt iemand bijvoorbeeld heel veel interresse te hebben en dan stuur je je gegevens en dan hoor je helemaal niks meer.
Is het nou zoveel moeite om even een berichtje te sturen dat je geen interesse meer hebt? Boos!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:23

LadyElmira schreef:
Yvon72 als iemand zegt dat je het dinsdag binnen moet hebben liegt diegene, echt waar. Als je je pakketje via tnt in de ochtend verstuurd heb je het in rustige dagen diezelfde dag binnen en anders die dag erna. Wilt dus zeggen dat zij maandag óf dinsdag pas gaat versturen, en dan is het nu dus nog niet op de post. Is het brievenbuspost is het zeker dezelfde dag binnen, en TNT bezorgt trouwens ook pakketjes meerendeels gewoon dezelfde dag aan huis.

Hoe het met pakketservice zit durf ik niet te zeggen, maar brievenbuspost is niet dezelfde dag nog binnen hoor als het in de brievenbus geworpen wordt. De brievenbussen worden 1 maal per dag geleegd, de post gaat vervolgens naar het sorteercentrum en zal de daaropvolgende dag bezorgd worden.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:08

heb hier laatst iets gekocht van een bokker
gelijk het geld overgemaakt
ze zei dat ze het gelijk had opgestuurt

4 dagen later gepbeet
jaaaaaaaaaaa dan en dan moet je het echt wel binnen hebben
na 3 pbees toch maar eens iets minder lief gevraagd waar het was
en de volgende dag had ik het binnen (gestempelt op de dag ervoor)

dus ik pb gestuurt waarom ze niet gewoon zei dat ze het nog niet verstuurt had
kwam omdat ik haar "lastigviel" met pbees en ze geen zin had om te antwoorden

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:06

Als ik iets te koop aanbied, zorg ik ervoor dat het 'verzend klaar' ligt. Zodat het meteen op de post kan nadat de betaling binnen is. En verwacht dit eigenlijk ook als ik iets gekocht heb. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:47

Persoonlijk vind ik het niet eens zo erg dat het wat langer duurt, kan immers altijd eens gebeuren. Zolang de andere partij zelf maar aangeeft dat het dus wat langer kan duren door bepaalde omstandigheden. En dat mis ik soms van mensen... En dat is jammer.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:13

Ann schreef:
Als ik iets te koop aanbied, zorg ik ervoor dat het 'verzend klaar' ligt. Zodat het meteen op de post kan nadat de betaling binnen is. En verwacht dit eigenlijk ook als ik iets gekocht heb. Bloos

Dan zou ik hier een hele kamer moeten inrichten voor dingen die verzendklaar liggen. Het ligt bij mij zo verzendklaar dat ik er bij kan om het in te pakken, maar niet ingepakt in papier oid. Als er iemand is die graag meerdere dingen wilt kan ik het weer uit elkaar halen of wat dacht je van al die leukerts die er toch maar van af zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:31

Via bokt heb ik gelukkig ook alleen nog maar positieve ervaringen (zowel koop als verkoop). Lachen

Feedback zou heel handig zijn maar is waarschijnlijk niet haalbaar denk ik..