Berichten dat er getemt is negeren ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Berichten dat er getemt is negeren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 09:50

Ik zet ook niet altijd neer in een topic dat ik getemt heb. Maar als het bijvoorbeeld een nieuwe bokker is meestal wel Ja

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:45

Ik tem uberhaupt nooit zo vaak alleen als ik zeker weet dat er wat mis is, maar dan zet ik het er wel bij maar meld ik er ook bij waarom ik getemt heb en als dat nodig is de link naar een goed topic. Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:44

En met het plaatsen van die link maak je de gemiddelde mod wel weer gelukkig Liedje_ Haha! Het is soms een heel gezoek om het juiste topic te vinden en als je dan een stuk of vier, vijf van die tems hebt staan is het prettig als de link er al bij vermeld staat.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:49

Wat maakt het uit als er een paar mensen nog reageren, ik vind al die opmerkingen met "ïk heb al *getemd*" storender. Waar maak je je druk om..

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 12:18

Karl66 schreef:
En met het plaatsen van die link maak je de gemiddelde mod wel weer gelukkig Liedje_ Haha! Het is soms een heel gezoek om het juiste topic te vinden en als je dan een stuk of vier, vijf van die tems hebt staan is het prettig als de link er al bij vermeld staat.

Weet ik ook weer dat ik dat moet blijven doen *LOL*

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:39

Qimm schreef:
MSQuincyTE schreef:
Ik zet nooit in een topic dat ik getemd heb, want dat heeft toch geen nut vind ik

Lijkt me wel zinnig, dan zien andere mensen al dat het gebeurd is en dan worden de mod's niet overspoeld met allemaal dezelfde tem's
vind ik ook. dus daarom zet ik het lekker wel Tong uitsteken (oké, meestal. Niet altijd)