Laar schreef:dovish schreef:Als je uitverkoren bent om mod te worden zal je dat wel te horen krijgen
hahaUitverkoren
![]()
Dat klinkt net alsof het bij geboorte al duidelijk was dat jouw levensdoel 'moderator' zijn, zou zijn.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Laar schreef:dovish schreef:Als je uitverkoren bent om mod te worden zal je dat wel te horen krijgen
hahaUitverkoren
![]()
Dat klinkt net alsof het bij geboorte al duidelijk was dat jouw levensdoel 'moderator' zijn, zou zijn.
lolaaatjuhh schreef:Ik zou nou echt totaal geen mens zijn om moderator te zijn.
hahaUitverkoren
![]()
Citaat:Hé Maya, ik ben nu 18 en uitverkoren... waar blijft mijn mod-aanstelling
doom schreef:lolaaatjuhh schreef:Ik zou nou echt totaal geen mens zijn om moderator te zijn.
o het lijkt mij juist wel erg leuk !!!![]()
Vooral omdat ik ook best wel op de regels ben en dus ook vrij snel temt als ik een fout ergens zie ..![]()
en dan denk ik grr was ik zelf maar mod haha dan had ik het zelf op kunnen lossen haha![]()
maar niet voor een super groot onderwerp etc etc ..
zoals horses at work en noem maar op dat vind ik de grote topics ..
maar slotje zetten op eenmaal ander maal dingen verplaatsen enzo lijkt me erg leuk
Maya schreef:Wat Amanda zegt klopt inderdaad
Verder houden we wel een minimum leeftijd van 18 jaar aan.
Anoniem schreef:Hoezo blond
(ik ben donkerblond)
Citaat:Grinnik,
Lang, blond, heeeel knap, idd grote voorgevel. Minstens 18 jaar.
OF een flinke bankrekening
lolaaatjuhh schreef:Ik zou nou echt totaal geen mens zijn om moderator te zijn.
MoonChloe schreef:je moet 18+ zijn, blond, en nog wat van die onzin eisen...
Dan mag je mod zijn
MoonChloe schreef:je moet 18+ zijn, blond, en nog wat van die onzin eisen...
Dan mag je mod zijn
Elaine schreef:16+ Brunette, flinke cupmaat
Nikitah86 schreef:lolaaatjuhh schreef:Ik zou nou echt totaal geen mens zijn om moderator te zijn.
Daar gaan je kansen... als je je ooit aanbiedt en ze vinden dit bericht ben je kansloos
Gearl schreef:Een 1 met een paar nulletjes op Bart z'n bankrekening wil nog wel eens helpen...
Edda schreef:Gearl schreef:Een 1 met een paar nulletjes op Bart z'n bankrekening wil nog wel eens helpen...Aap
Gearl schreef:Janee weet je wat nog wel het leukste is... Dan zeggen wanhopige mensen zovan ooh wat is dan zijn bankrekening en dan geef ik mn eigen nummer op. Muhaha. Niet doorvertellen.
![]()