stef schreef:Ik zit steeds vaker met kippenvel berichten te lezen. Mensen denken niet na, geven steeds vaker ongefundeert hun "mening", lopen een boel met onzin te verkondigen...
Ik heb na 6 jaar een trouwe bokker te zijn nu echt het idee dat bokt inhoudelijk achteruit holt. De meest nutteloze berichten komen langs, en af en toe heb ik echt zoiets van joh: Ga rijden ofzo ipv hier onzin te lopen spuien.
Ik heb 6 jaar lang met plezier gebokt, ik heb altijd geroepen, als er weer zulke topics als die van mij nu kwamen: Nee joh, valt wel mee, is een periode, trekt wel bij...
De "harde kern" is verdwenen, bokkers van toen zijn er niet meer...
Pennymeisjuhs met sieluguh schetjes lyken duh overhand tuh hebbuh
3 miljoen subfora waar je toch niet kijkt. Bokt was een paardenforum met als extra service een algemeen deel waar je het over andere zaken kon hebben.
Nu lijkt bokt een algemeen forum met als extra optie paardendingen.
Vind dit echt jammer, heb bokt vanaf de 1e dag mee gemaakt, ben moderator geweest, was bij de 1e bokteling, was bij de BBQ bij Lonneke, en nu zit ik er regelmatig op met een gevoel van, wat doe ik hier?
Zo.. dat is er ook weer uit
Suggesties hoe het beter kan zijn welkom, alleen maar melden wat er allemaal fout gaat is niet de bedoeling, zie:
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels
bovendien heeft dit topic veel overlap met
viewtopic.php?f=25&t=791123&hilit=
Hier dus een slotje.