Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cyntje schreef:Kontkruipen zal er ongetwijfeld mee bedoeld worden,... nee Quellian die eer geef ik aan jouw! Ik ben al bruin genoeg van de zon!![]()
, ook in het echte leven buiten Bokt (jawel, dat bestaat
). Als je iets positiefs laat horen ben je een kwijlebal, een kontenkruiper, een hypocriet en een meeloper. Klachten deponeren mag wel, zoveel als je wilt, iets positiefs ten gehore brengen is absoluut not done
. slimmerik schreef:Dat andere topic over mods...wat ze allemaal verkeerd doen en zo...loop écht wel harder![]()

)
saskiakefie schreef:Met dank aan alle: beheerders, bemiddelaars, hoofdmoderators, moderators, submoderators, wiki moderators, nieuwsredactie,
bokt-correspondenten en Heike. Voor het onderhouden van bokt en speciaal voor Bart Bv: Bedankt voor het opzetten van bokt. Het is een heel leuk forum, en ik heb er tot nu toe veel aan gehad en geleerd! En ik denk dat dit ook geld voor al onze leden!
Ik vind bokt ook nog steeds heel leuk anders zou ik er niet zoveel van mijn tijd (die ik niet heb) in steken. En dat het af en toe eens flink botst, dat heb je irl ook, maakt de zaken af en toe wel eens boeiend met als verschil met het echte leven dat ik mijn pc gewoon kan uitzetten