Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
faye schreef:Dat het een steek onder water is. Als iemand dat bij mij zou doen, zou ik net doen alsof ik dat niet gezien heb. Geen reactie, geen lol!
Dit soort zaken zijn heel moeilijk hard te maken en geeft eigenlijk alleen maar gezeik.
runningkawa schreef:Nee het blijft gezelliger als een ander eens ophoud met steken
katiavl schreef:Ik denk ook dat sommige het gewoon willen verkeerd opvatten, dat gevoel heb ik toch
runningkawa schreef:Denk dat sommige dat gewoon altijd leuk vinden..vraag me niet waarom..maar die zijn zo ofzo?
faye schreef:dat is het moeilijkst voor de persoon zelf
runningkawa schreef:Wat me overigens wel opvalt dat je op HAW vaak veel directer mag zijn dan op bij Nieuws en maatschappij
Mickey schreef:RK, ik zeg niet dat je je als stoeptegel moet laten gebruiken. Er zit nog heel veel tussen negeren en over je laten lopen.
Het heeft in mijn ogen alles te maken met hoe jij gezien wil worden door die andere persoon.
Kijk , ik weet dat er mensen zijn die mij leuk vinden, mensen die mij niet leuk vinden en dat er mensen zijn die een hekel aan me hebben. Wanneer ik me daar druk over ga maken, heb ik mezelf daar harder mee dan wanneer ik het negeer. Het kost me dan namelijk veel minder energie.
Vaak helpt het ook hoe jij zelf over die persoon denkt of je er al dan niet boos om wordt.