Tijd voor verandering op EA?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Re: Tijd voor verandering op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:53

Het forum "Algemeen" overheersde toen ook al, voor de update.
Het puilde uit met allerlei onderwerpen. Waardoor na de boktupdate hebben uitgebreid en hebben onderverdeelt.
Om het zo gescheiden en overzichtelijker te houden!
Maar zo zijn er meer forumonderwerpdelen,van mij ook wel weg mogen. Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 22:42

Het is weer zover. Weer iemand die niks van zich laat horen, ondanks dat er een pakketje lang staat ingepakt. Mensen, mensen, mensen Lachen Verdrietig

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 23:15

Pfff waar ik altijd zo'n hekel aan heb is die meiden die gaan temmen omdat er een topic staat wat 2 weken geleden dus ook al werd aangeboden, wat je ook in de beginpost zei.
Ik hoef geen 16-jarige die politieagentje over mij speelt

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:54

BrittKitt: waarom erger je je daaraan? EA is een druk forum, er zijn een aantal regels om te zorgen dat het niet de spuigaten uitloopt, hetzelfde artikel snel achter elkaar weer te koop aanbieden is er daar één van. Alleen maar fijn dus als mensen daarop temmen Lachen

Algemener: Er zijn nog steeds plannen om EA aan te passen naar een nieuw systeem waardoor het overzichtelijker wordt, beter doorzoekbaar en de 'off topic'reacties niet meer mogelijk zijn. Maar er is geen kant en klaar systeem beschikbaar wat we voor bokt kunnen gebruiken en een nieuw systeem schrijven of een bestaand systeem aanpassen kost veel tijd.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 12:07

Zo'n systeem zou heerlijk zijn OK dan!
Maar ehm, staat zeker op de planning voor 2009? Verdrietig

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:09

Nope, in principe nog voor 2007, maar of dat lukt hangt dus af of we iets kunnen vinden wat zonder al te veel aanpaswerk aan Bokt kan worden 'gehangen'.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 12:27

Ellende schreef:
Nope, in principe nog voor 2007, maar of dat lukt hangt dus af of we iets kunnen vinden wat zonder al te veel aanpaswerk aan Bokt kan worden 'gehangen'.

Wow, dat zou wel al snel zijn! Haha!
Er is nergens een forum met een soortgelijk systeem al, want dat zou het wel iets makkelijker maken...?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:49

stef schreef:
Kristie: LZP mag van mij ook weg, bokt is een paardenforum (of althans, dat was de insteek) nu is het een raap alles maar bij elkaar forum.
LZP mag best een stukje zijn, maar niet zo groot als het nu is. Gewoon terug naar het oorspronkelijke algemeen, puur als extra functie. Nu overheerst deze functie.
Het zoeken en aanbieden van paarden van een ander moet eenvoudiger kunnen. Je zou dan iets in kunnen bouwen dat het wel voor een directe relatie van de poster moet zijn (dus geen paarden aanbieden die je op marktplaats vind en verder niet kent, maar je vind het zo'n leuk beestje..) Geldt met name voor zoeken trouwens, wat dat gaat nu helemaal niet.
Commercieel idd opsplitsen in wel paard en niet paard, niet paard kijk ik niet naar, maar staan nu tussen de berichten door (en hebben af en toe de overhand). Als die apart staan kan ik (weer Knipoog ) een subforum overslaan

ik vind het juist wel leuk dat we lzp en e.a overige hebben. tuurlijk is bokt een PAARDENforum, maar er zijn toch altijd ook andere zaken die een paardenmens bezig houden. van mij mag het dus blijven. en als je het niks vind moet je er gewoon niet komen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:54

LZP moet ook zeker blijven, tuurlijk is het een PAARDENforum, maar paardenmensen hebben ook nog een ander leven naast hun paarden. Is ook altijd wel gezellig om over bepaalde dingen te praten dan.
En als je zelf geen eigen paard hebt ben je op de paardenfora's al snel uitgepraat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:24

Het zou wel handig zijn als een bod gewoon bindend is en dat je een feedback kan geven. Maar ik denk dat ik wat dat betreft gewoon beter bij ebay kan blijven. Haha! Haha!

Zoiets is hier waarschijnlijk onmogelijk. Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 19:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:25

Niks voor jou schimmelig? Je zit er tenslotte toch al een beetje 'in', met je webshop! *LOL*

Overigens, ik ben er nog steeds niet uit welke pads ik wil.... Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 20:41

Wahaha, ik denk niet dat er iemand op mij stemt Haha!

Je hebt een PB'tje Tong uitsteken

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:35

Ja ik vind ook dat er iets verander moet worden.
Je ziet inderdaad heel veel zinnen als: "Ohw wat leuk... maar helaas te ver weg", ohhh wat mooi etc.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:50

Linda en Lonneke: "vroegah" had je gewoon alleen Algemeen, daar kon je alle niet paard gerelateerde zaken kwijt. Nu heb je mens en maatschappij, school en werk, en weet ik veel wat nog meer.
Bokt is een algemeen forum,. geen paarden forum meer.
Ook blijf ik erbij dat commercieel óf alleen gebuikt mag worden voor paardgerelateerde zaken, of opgesplitst moet worden in wel paard en niet paard...

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 16:13

stef schreef:
Linda en Lonneke: "vroegah" had je gewoon alleen Algemeen, daar kon je alle niet paard gerelateerde zaken kwijt. Nu heb je mens en maatschappij, school en werk, en weet ik veel wat nog meer.
Bokt is een algemeen forum,. geen paarden forum meer.
Ook blijf ik erbij dat commercieel óf alleen gebuikt mag worden voor paardgerelateerde zaken, of opgesplitst moet worden in wel paard en niet paard...

Als we alleen Algemeen aanhouden, dan overstroomt dat straks van de topics en dat is iedereen aan het BUMPen. Hoe gaan we dat probleem oplossen? Alleen nog maar paard-gerelateerd?
Ik ben wel voor het verbieden van niet-paard gerelateerde meuk, we hebben ook nog marktplaats.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:04

ik ben trouwens ook wel voor een apart western gedeelte, je zoekt je nu echt kleurenblind als je wilt zien of iemand nog een leuke pad of iets heeft (ondanks de links die je op WN kan plaatsen)
Echter zal dat voor meer takken gelden en zal je dan bijv ook een ea aangespannen moeten maken...
Dubbel dus

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:12

Ellende schreef:
BrittKitt: waarom erger je je daaraan? EA is een druk forum, er zijn een aantal regels om te zorgen dat het niet de spuigaten uitloopt, hetzelfde artikel snel achter elkaar weer te koop aanbieden is er daar één van. Alleen maar fijn dus als mensen daarop temmen Lachen

Inderdaad. Als er regels zijn vind ik dat je je daaraan moet houden. Als je dat niet doet vind ik het alleen maar goed dat mensen daarop temmen (doe ik zelf ook), ongeacht de leeftijd. Dat is gewoon een kwestie van je aan de regels houden, dan hoeven er ook geen mensen "politieagentje" over je te spelen. Lachen

Kom voor de rest niet echt op EA, maar zie soms wel van die reacties en dan heb ik zoiets van; "reageer dan niet". Want het lijkt me toch ook niet fijn voor de verkoper om telkens dat soort nutteloze reacties in het topic te hebben.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:57

Maya schreef:
NoaC schreef:
Ik vind het jammer dat je bij ea niet op regio of artikel kan zoeken.

Hmm.. op regio zoeken weet ik ook geen oplossing voor. Op artikel wel. Gewoon rechtsboven bij zoeken, en dan in het lijstje de betreffende fora waar je in wilt zoeken aanklikken. Dus bijv. EA TK AP, artikel invoeren en dan zo zoeken Lachen Als je op meer fora tegelijk wilt zoeken, dan moet je CTRL indrukken terwijl je het volgende forum aanklikt Lachen

wie weet is het een idee om (net als bij EA-VP) te verplichten de locatie in de titel te zetten?
Dus bijv: [tk] Rotterdam, shetlanderzadel in nieuwstaat
je kunt dan in ieder geval in 1 oogopslag zien of het de moeite waard is een topic te openen,
of dat het te ver uit de buurt is Lachen

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:45

Schimmelig schreef:
Het is weer zover. Weer iemand die niks van zich laat horen, ondanks dat er een pakketje lang staat ingepakt. Mensen, mensen, mensen Lachen Verdrietig

das regelmatig bij bokkers

och wat dacht je van DIE JA DIE WIL IK
mag ik je gegevens maak ik het vanavond nog over
...dus is goed ..geef je adres gegevens maar

persoon is al paar keer op bokt geweest antwoord geen pbtjs
dus spul maar weer op de site / in de winkel

zucht

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 19:18

De ergste,... Je spreekt iets af en je houdt het voor mensen 'vast' en je hoort er niks meer van, dus vervolgens e-mail je er weer achteraan hoe de zaken staan.. ''Nee, sorry geen interesse meer'' Tong uitsteken

E-mailen is moeilijk Ja

Maar hoe kun je zoiets veranderen op EA Wow!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:56

niet ..registreren ..dat is het enigste
zoals bv een kapaza systeem oid

ach het is altijd nog beter als laatst
moest t snel hebben ..onder rembours en of het er dan x dag al was
dus wij die zelfde dag nog weggebracht 2 dagen later (zondag) mailde het "wil m toch maar niet" maar ja ding was al onderweg
ze hebben m direct retour gedaan
leuk doe je je best zit je met je kosten..

vasthouden doen wij niet langer dan een week
en tegenwoordig ook via de site ..etaling niet binnen x termijn binnen betekend automatisch vervallen order

met aantal collega's hebben we al dat we elkaar van bepaalde wan betalende of
nooit 1e x envelop binnen krijgende etc bokkers Knipoog
we vragen al regelmatig bij elkaar "he ken jij die of die ...ben al 45 pbtjes verder voor een product van 10 euro .." bv Knipoog

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:10

Mas schreef:
wie weet is het een idee om (net als bij EA-VP) te verplichten de locatie in de titel te zetten?
je kunt dan in ieder geval in 1 oogopslag zien of het de moeite waard is een topic te openen,

In het nieuwe systeem van EA gaan we wel proberen om zoeken op regio op de éen of andere manier mogelijk te maken, op dit moment zou dat gewoon te veel werk opleveren. Eigenlijk alle fora waar informatie in de titel 'moet' kosten ontzettend veel modtijd omdat het heel vaak vergeten wordt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:20

Ellende schreef:
Mas schreef:

In het nieuwe systeem van EA gaan we wel proberen om zoeken op regio op de éen of andere manier mogelijk te maken, op dit moment zou dat gewoon te veel werk opleveren. Eigenlijk alle fora waar informatie in de titel 'moet' kosten ontzettend veel modtijd omdat het heel vaak vergeten wordt.

Daar zit wat in ja Ja
Had er niet aan gedacht dat dat zoveel werk zou zijn...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:04

Waar ik me eigen altijd aan kan ergeren zijn altijd mensen die posten "dit hoort hier niet ik tem wel!"
Ik bedoel sorry hoor maar tem gewoon en zet het niet in het topic neer, wat voor belang heeft de TS daar verder aan? Een mod zet daarna wel in het topic neer dat het verplaatst is...