Het puilde uit met allerlei onderwerpen. Waardoor na de boktupdate hebben uitgebreid en hebben onderverdeelt.
Om het zo gescheiden en overzichtelijker te houden!
Maar zo zijn er meer forumonderwerpdelen,van mij ook wel weg mogen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ellende schreef:Nope, in principe nog voor 2007, maar of dat lukt hangt dus af of we iets kunnen vinden wat zonder al te veel aanpaswerk aan Bokt kan worden 'gehangen'.
stef schreef:Kristie: LZP mag van mij ook weg, bokt is een paardenforum (of althans, dat was de insteek) nu is het een raap alles maar bij elkaar forum.
LZP mag best een stukje zijn, maar niet zo groot als het nu is. Gewoon terug naar het oorspronkelijke algemeen, puur als extra functie. Nu overheerst deze functie.
Het zoeken en aanbieden van paarden van een ander moet eenvoudiger kunnen. Je zou dan iets in kunnen bouwen dat het wel voor een directe relatie van de poster moet zijn (dus geen paarden aanbieden die je op marktplaats vind en verder niet kent, maar je vind het zo'n leuk beestje..) Geldt met name voor zoeken trouwens, wat dat gaat nu helemaal niet.
Commercieel idd opsplitsen in wel paard en niet paard, niet paard kijk ik niet naar, maar staan nu tussen de berichten door (en hebben af en toe de overhand). Als die apart staan kan ik (weer) een subforum overslaan
stef schreef:Linda en Lonneke: "vroegah" had je gewoon alleen Algemeen, daar kon je alle niet paard gerelateerde zaken kwijt. Nu heb je mens en maatschappij, school en werk, en weet ik veel wat nog meer.
Bokt is een algemeen forum,. geen paarden forum meer.
Ook blijf ik erbij dat commercieel óf alleen gebuikt mag worden voor paardgerelateerde zaken, of opgesplitst moet worden in wel paard en niet paard...
Ellende schreef:BrittKitt: waarom erger je je daaraan? EA is een druk forum, er zijn een aantal regels om te zorgen dat het niet de spuigaten uitloopt, hetzelfde artikel snel achter elkaar weer te koop aanbieden is er daar één van. Alleen maar fijn dus als mensen daarop temmen
Maya schreef:NoaC schreef:Ik vind het jammer dat je bij ea niet op regio of artikel kan zoeken.
Hmm.. op regio zoeken weet ik ook geen oplossing voor. Op artikel wel. Gewoon rechtsboven bij zoeken, en dan in het lijstje de betreffende fora waar je in wilt zoeken aanklikken. Dus bijv. EA TK AP, artikel invoeren en dan zo zoekenAls je op meer fora tegelijk wilt zoeken, dan moet je CTRL indrukken terwijl je het volgende forum aanklikt
Schimmelig schreef:Het is weer zover. Weer iemand die niks van zich laat horen, ondanks dat er een pakketje lang staat ingepakt. Mensen, mensen, mensen![]()
Mas schreef:wie weet is het een idee om (net als bij EA-VP) te verplichten de locatie in de titel te zetten?
Dus bijv: [tk] Rotterdam, shetlanderzadel in nieuwstaat
je kunt dan in ieder geval in 1 oogopslag zien of het de moeite waard is een topic te openen,
of dat het te ver uit de buurt is
Ellende schreef:Mas schreef:wie weet is het een idee om (net als bij EA-VP) te verplichten de locatie in de titel te zetten?
Dus bijv: [tk] Rotterdam, shetlanderzadel in nieuwstaat
je kunt dan in ieder geval in 1 oogopslag zien of het de moeite waard is een topic te openen,
of dat het te ver uit de buurt is
In het nieuwe systeem van EA gaan we wel proberen om zoeken op regio op de éen of andere manier mogelijk te maken, op dit moment zou dat gewoon te veel werk opleveren. Eigenlijk alle fora waar informatie in de titel 'moet' kosten ontzettend veel modtijd omdat het heel vaak vergeten wordt.