Nutteloze topics, te lang open?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Re: Nutteloze topics, te lang open?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 21:40

_lies_ schreef:
Er zullen denk ik altijd wel modjes online zijn, er zijn er zat.

(op 's nachts na)

Maar dan blijf je nog steeds de discussie houden wie wát wanneer spoed vind Lachen

@ Russel, ik heb het dan ook over degene waarvan ik zeker weet dat het geen 8jarige zijn.
Daarbij ben ik het met je eens dat er beter niet in gereageert kan worden in zulke topics, want dan
blijven er reacties komen. Heb je helemaal gelijk in.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:58

Er zijn nu bij elk forum meerdere moderators geloof ik, dus het is iig niet afhankelijk van 1 moderator. Daarmee voorkom je ook onderbezetting. Maarja soms zijn al die moddies toevallig allemaal niet online, kan gebeuren. Tong uitsteken

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 22:02

liza van loon schreef:
Er zijn nu bij elk forum meerdere moderators geloof ik, dus het is iig niet afhankelijk van 1 moderator. Daarmee voorkom je ook onderbezetting. Maarja soms zijn al die moddies toevallig allemaal niet online, kan gebeuren. Tong uitsteken

Maar ik vind dat wel vaak/vaker gebeurt.
Zoals nu heb ik bijvoorbeeld ook een mod ergens voor nodig.. maar van allebei de fora zijn ze niet aanwezig.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:59

Bij een algemene of dringende vraag kun je natuurlijk willekeurig welke mod een pb sturen. Daarbij hebben veel fora ook een backup, je zou ook even kunnen kijken of hij/zij wél online is.
Voor spoedtems werkt, behalve temmen, een pb naar een mod die toevallig online is ook heel goed Lachen