Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
suus_ schreef:Net als met dat 'fotoshoot', dan denk je ook van, maar dan staan er mislukte foto's met van een doodnormale camera
En dat schrikt mij op de een of andere manier toch wel weer af van de echte fotoshoots omdat ik dan weer ga denken dat daar ook mislukte foto's staan
SONY schreef:dan wil ik een pony zien die ook echt oefeningen uit het Z laat zien en bij wijze van spreken niet een shetlander met een veel te grote ruiter op de rug die de pony aan het wijken schopt.
Ezumii schreef:Dan kan het toch nog wel een fotoshoot zijn! Een fotoshoot kan met elke soort camera hoor, dus ik snap niet waar je je druk over maakt.
Liins schreef:Vind het een beetje achterbaks eigenlijk, dat jullie Kellyy topic als vorobeeld gebruiken..
En cloverdale, de foto's zijn hartstikke mooi.
Liins schreef:cloverdale: Ja dat begrijp ik.. Maar als je dat wegdenkt dat Z fjord..
Als jullie goed hadden gelezen, dan heeft Kellyy in het topic gezet, omdat het die dag zo goed ging, en het vervolgens zei van je bent bijna Z man vandaar.. vind het jammer hoor, maar ach, bokt is bokt.
Cloverdale schreef:hoezo wegdenken?
de titel vertelt mij dat ik een Z fjord te zien krijg
dus ik verwacht oefeningen uit het Z!
en als dat er vervolgens niet te zien is, klik ik weg, neem ik de TS niet serieus
en neem ook niet de moeite om te lezen welk excuus er gebruikt word om een titel als Z fjord aan te maken.
Liins schreef:Cloverdale schreef:hoezo wegdenken?
de titel vertelt mij dat ik een Z fjord te zien krijg
dus ik verwacht oefeningen uit het Z!
en als dat er vervolgens niet te zien is, klik ik weg, neem ik de TS niet serieus
en neem ook niet de moeite om te lezen welk excuus er gebruikt word om een titel als Z fjord aan te maken.
Dan moet je daar niets achterlaten of reageren.