Zijn mods meer dan users?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Zijn mods meer dan users?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:45

Stef: heel eerlijk zie ik nu echt niet in wat het probleem is?
Ik vind BBB leuk omdat de gebruikers op de hoogte gehouden worden qua beleid, en ik vond het vroeger als gewone gebruiker wel interessant eens iets te lezen van een mod. Had ik er eens geen zin/tijd in, liet ik het. Ik vind het nog steeds leuk trouwens.

Kun je even heel duidelijk zeggen wat je opzet met dit topic is? Want het ontgaat mij een beetje..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 08:42

waarom vind je iets interesant om te lezen van een mod?
Ik vind iets interesant om te lezen omdat het interesant is, of dat nu van een mod is of van een user.
Ik heb er an sich geen problemen mee, zoals je zelf ook zegt, als het je niet boeit lees je het niet, en dat doe ik dan ook niet.
Er zijn in het verleden problemen ontstaan met kritiek naar het modteam dat ze elkaar allemaal een hand boven het hoofd hielden, kontenkruiperij, etc. Nu ga ik hier persoonlijk niet in mee, maar ik kan me zo voorstellen dat er door dergelijke dingen nu wordt gezegt: Zie je wel....
Mods worden zo nog meer afgezondert van de users ipv geintergreerd (in mijn ogen dan)
Dus, absoluut geen problemen ermee, maar of het slim is?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 10:04

Ik zie heel je probleem niet
En ik denk niet dat jij het klaarspeelt om iets in het BBB te veranderen of weg te laten omdat jij het niet leuk vind.
Je wordt niet verplicht om het te lezen
En IRL zijn mods niet meer dan gewone mensen, maar op bokt wel, zij bepalen grotendeels hoe en wat.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 10:36

Ja, zo kun je het natuurlijk ook bekijken maar ík heb het iig nooit zo gezien.
Ik vind het wel leuk om zo een beetje te zien wie er achter al dat groen schuilt. Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:01

Stef: omdat ik het interessant vind om eens te zien wie achter die groene naam zit. Natuurlijk zijn de verhalen van de gebruikers even interessant. Dat is heel de idee van een forum: mensen posten dingen over zichzelf en andere mensen lezen dat en geven er hun mening op.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:25

Ik vind het juist leuk om op deze manier meer over de moddie's te weten te (kunnen) komen en zie ze helemaal niet op een voetstuk geplaatst. Integendeel, dit is dé manier om hun menselijke 'zwakke plekken' te ontdekken. Duivel Knipoog *Gaat pittige vragen opstellen*... Tong uitsteken

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:38

Haha! Zo kun je het ook zien: de ultieme mogelijkheid om een mod op de rooster te leggen Haha! (jullie zijn evil Haha! )

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 17:58

Ann schreef:
Ik vind het juist leuk om op deze manier meer over de moddie's te weten te (kunnen) komen en zie ze helemaal niet op een voetstuk geplaatst. Integendeel, dit is dé manier om hun menselijke 'zwakke plekken' te ontdekken. Duivel Knipoog *Gaat pittige vragen opstellen*... Tong uitsteken

Ik voelde de bui al hangen Knipoog Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:06

Gnagnagna, ik weet al een vraag... Duivel

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 20:36

Poes, snap ik...
Maar als mods dergelijke dingen over zichzelf willen vertellen, hoeft dat naar mijn idee niet in een bepaald mod topic.
Wel jammer trouwens hoe er mee omgegaan wordt dat ik het anders zie dan de meeste anderen door een paar (vage zin....)

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:57

Dat is idd een vage zin, Stef. *LOL*

stef schreef:
waarom vind je iets interesant om te lezen van een mod?
Ik vind iets interesant om te lezen omdat het interesant is, of dat nu van een mod is of van een user.
Ik heb er an sich geen problemen mee, zoals je zelf ook zegt, als het je niet boeit lees je het niet, en dat doe ik dan ook niet.

Mooi. Zijn we het daar iig over eens. Jij hoeft het 10-vragen aan (of weet ik veel hoe ze "het" noemen) dus ook niet te lezen. Haha!

stef schreef:
Er zijn in het verleden problemen ontstaan met kritiek naar het modteam dat ze elkaar allemaal een hand boven het hoofd hielden, kontenkruiperij, etc. Nu ga ik hier persoonlijk niet in mee, maar ik kan me zo voorstellen dat er door dergelijke dingen nu wordt gezegt: Zie je wel....
Mods worden zo nog meer afgezondert van de users ipv geintergreerd (in mijn ogen dan)
Dus, absoluut geen problemen ermee, maar of het slim is?

Als jij er toch niet in mee gaat, wat maakt het dan uit? Mensen die negatief tegenover bokt staan, zullen dit toch wel blijven doen. Je kunt van alles proberen, maar je boekt zo weinig resultaat.

Of het slim is, dergelijke topics. Dat weet ik ook niet. Ik snap de achterliggende gedachte wel. Als gebruiker zie je een mod vaak alleen maar voorbij komen met een mod-opmerking, slotje over "verplaatsing". Moddies willen zo laten zien dat zij ook iets anders kunnen (denk ik *LOL* ). Mocht het niet werken, dan zullen ze vast wel weer wat anders kunnen proberen om naar openheid te streven.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 23:02

Waarom alleen moderators/mids/kleurtjesmensen: voor mij heel simpel omdat het een BoktBeheerBulletin is. Informatie vanuit het team, voor de rest van bokt. Ik denk niet dat het BBB de juiste plek is voor een interview met een gewone gebruiker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 23:06

stef schreef:
racheltje: waarom zou je een mod een pb sturen met wat zijn je hobbies? Doe je bij een willekeurige user toch ook niet?
Mods doen veel aan bokt, waar, daar hebben ze voor gekozen,.
Ik doe ook veel voor mijn baas, maar ik krijg ook geen persoonlijke vragen van mijn klanten Knipoog

Ik vind het juist wel leuk. Vaak leer je mods alleen heel oppervlakkig kennen, ze zijn toch vooral bezig Bokt in het gareel te houden. Met andere bezoekers klets je meer, bij wijze van spreken. Door middel van die "10 vragen aan..." krijg je dan toch een beetje meer een beeld van "die-mod-die-je-eigenlijk-nog-nooit-zo-gesproken-hebt-maar-die-jou-wel-vertelt-ontopic-te-gaan'...

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:39

Ik vind dat het aardig opgeblazen wordt zo en kan alleen maar meegaan met mijn voorgangers: juist wel fijn om wat meer te weten van de beheerders van bokt. Ik vind het eerder afstand creeëren als bokkers de mods/mids zien als groene of oranje poppetjes die je wel even vertellen hoe je moet bokken ipv als mensen zoals jij en ik Knipoog (even heel zwart/wit gesteld zo)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 14:06

dus omdat ik er anders over denk dan jij blaas ik het op?

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:18

Relax.

Ik vind dat het opgeblazen wordt. Wat jij ermee doet is jouw keus, of jij je iets van mijn mening aantrekt of niet. Maar ik neem aan dat dit topic is bedoeld om meningen te verzamelen Knipoog

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:56

Ik zie het probleem echt niet..ik vind niet dat de mods door die 10 vragen op een voetstuk worden geplaatst, vind het juist leuk om het beheer wat beter te kennen.

En dat is geen kontenlikkerij *wat een woord* Bloos want heb zelf al de nodige OW's gehad in mijn bokt periode, maar ik ben altijd wel benieuwd wie er schuilt achter de groene lettertjes..

@ Stef ik denk dus dat je er maar gewoon overheen moet lezen als het je niet boeit? Samen met degenen die t met je eens zijn, een meerderheid zal je hiervoor niet krijgen denk ik Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 15:26

Jettie schreef:
Relax.

Ik vind dat het opgeblazen wordt. Wat jij ermee doet is jouw keus, of jij je iets van mijn mening aantrekt of niet. Maar ik neem aan dat dit topic is bedoeld om meningen te verzamelen Knipoog

is ook zo, maar dat is dus wat ik met mijn vage zin bedoelde. Wat ik schrijf is ook mijn mening. dat betekend niet dat het opgeblazen wordt, maar dat het een andere mening is.
Dwaallicht: Ik heb nog nooit een OW gehad, kom alleen door mijn eigen tems in aanraking met mods (ja, en met wiki mods dan), misschien is dat het Knipoog

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:29

Stef, je hoeft het toch niet te lezen? Waarom dan zo'n drukte over iets? Er zijn vast veel bokkers, waaronder ik die het leuk vinden om dit te lezen, om de mods wat beter te leren kenne. Want zij zijn toch de gene die je het beste kunnen helpen emt een technisch probleem of probleem zo onder de users. Waarom zouden wij dan niet wat belangstelling mogen tonen?

Krijg bijna het gevoel dat je jaloers bent dat niemand voor jou zo'n interesse heeft.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 15:32

horsie: Ik hoef het niet te lezen.... Ik geef eerder ook al aan dat dat het punt niet is
Jalours? Als je leest geef ik aan dat ik mod geweest ben en ik er niet aan moet denken om zoiets te doen.
kom op zeg, ik hoef mijn "aandacht" niet via internet te krijgen. Dan is het toch wel erg met je gesteld als dat nodig zou zijn lijkt me zo

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:37

stef schreef:
horsie: Ik hoef het niet te lezen.... Ik geef eerder ook al aan dat dat het punt niet is
Jalours? Als je leest geef ik aan dat ik mod geweest ben en ik er niet aan moet denken om zoiets te doen.
kom op zeg, ik hoef mijn "aandacht" niet via internet te krijgen. Dan is het toch wel erg met je gesteld als dat nodig zou zijn lijkt me zo

Wat is het probleem dan?

Ik vind juist helemaal niet dat we mods op een voetstuk plaatsen met de 'Tien vragen aan..'

Er verandert dan toch niks aan de de mod of aan zijn/haar positie? Het enige dat verandert is dat je tien antwoorden krijgt op tien vragen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:48

stef schreef:
Dwaallicht: Ik heb nog nooit een OW gehad, kom alleen door mijn eigen tems in aanraking met mods (ja, en met wiki mods dan), misschien is dat het Knipoog

Kun je wat duidelijker zijn wat je hiermee bedoelt?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 15:49

Horsie, er is geen probleem, het zijn wat overpeizingen, niet meer en niet minder.
Dwaallicht, precies wat ik zeg, incl smiley

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 16:01

stef schreef:
Horsie, er is geen probleem, het zijn wat overpeizingen, niet meer en niet minder.
Dwaallicht, precies wat ik zeg, incl smiley

Ik zie wel wat er staat hoor Tong uitsteken ik begrijp alleen je logica niet.
Je bedoelt dat juist omdat jij geen OW's/ban hebt gehad je vindt dat de mods teveel op een voetstuk worden geplaatst bij de "10 Vragen?"
Misschien blond maar dat snap ik niet? Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 16:03

nee, ik bedoel (met een grote smiley, even voor de duidelijkheid) dat mods mij niet meer intereseren dan andere users, omdat ik nooit met ze in aanraking kom