Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ann schreef:Ik vind het juist leuk om op deze manier meer over de moddie's te weten te (kunnen) komen en zie ze helemaal niet op een voetstuk geplaatst. Integendeel, dit is dé manier om hun menselijke 'zwakke plekken' te ontdekken.![]()
*Gaat pittige vragen opstellen*...
stef schreef:waarom vind je iets interesant om te lezen van een mod?
Ik vind iets interesant om te lezen omdat het interesant is, of dat nu van een mod is of van een user.
Ik heb er an sich geen problemen mee, zoals je zelf ook zegt, als het je niet boeit lees je het niet, en dat doe ik dan ook niet.
stef schreef:Er zijn in het verleden problemen ontstaan met kritiek naar het modteam dat ze elkaar allemaal een hand boven het hoofd hielden, kontenkruiperij, etc. Nu ga ik hier persoonlijk niet in mee, maar ik kan me zo voorstellen dat er door dergelijke dingen nu wordt gezegt: Zie je wel....
Mods worden zo nog meer afgezondert van de users ipv geintergreerd (in mijn ogen dan)
Dus, absoluut geen problemen ermee, maar of het slim is?
stef schreef:racheltje: waarom zou je een mod een pb sturen met wat zijn je hobbies? Doe je bij een willekeurige user toch ook niet?
Mods doen veel aan bokt, waar, daar hebben ze voor gekozen,.
Ik doe ook veel voor mijn baas, maar ik krijg ook geen persoonlijke vragen van mijn klanten
Jettie schreef:Relax.
Ik vind dat het opgeblazen wordt. Wat jij ermee doet is jouw keus, of jij je iets van mijn mening aantrekt of niet. Maar ik neem aan dat dit topic is bedoeld om meningen te verzamelen
stef schreef:horsie: Ik hoef het niet te lezen.... Ik geef eerder ook al aan dat dat het punt niet is
Jalours? Als je leest geef ik aan dat ik mod geweest ben en ik er niet aan moet denken om zoiets te doen.
kom op zeg, ik hoef mijn "aandacht" niet via internet te krijgen. Dan is het toch wel erg met je gesteld als dat nodig zou zijn lijkt me zo
stef schreef:Dwaallicht: Ik heb nog nooit een OW gehad, kom alleen door mijn eigen tems in aanraking met mods (ja, en met wiki mods dan), misschien is dat het
stef schreef:Horsie, er is geen probleem, het zijn wat overpeizingen, niet meer en niet minder.
Dwaallicht, precies wat ik zeg, incl smiley