inge81 schreef:Ik kom de laatste tijd heel vaak een tekst onderaan een bericht tegen in de trant van:
Als dit niet goed staat even verplaatsen aub
Ik weet niet of het hier goed staat
Sorry als ik het hier niet goed heb geplaatst
Ik stoor me hier eigenlijk mateloos aan en vaak zijn het nog topic die duidelijk ergens thuishoren ook. Ben ik nu de enige die zich hieraan stoort????
nee stoor me daar niet aan ,mede omdat ik persoonlijk vind dat het soms ook niet meer duidelijk is..
nou zit ik al meer als 2 jaar op bokt...en zelfs ik weet het soms niet meer ...
voorbeeld:
maak 3 verschillende topics..1 ruiter 1 overig en 1 paard (verkoop topics)
worden er topics weggehaald want er moeten zoveel mogelijk in 1 topic, oke prima...
nu maak ik een topic met alles in 1 ...en halen ze meer als de helft weg want moet in aparte topics
najaa!! daar wordt je toch moedeloos van?
en zo ben ik al tegen veel meer dingen aangestuit...
paard is overleden...moet in memoriam..prima...paard is 1 jaar overleden...maak een fototopic van een herrinering van een jaar terug,ik zet het in memoriam...WEER NIET GOED!!!
moet in een verzameltopic! lekker voor de gevoelens van het baasje: met andere woorden: jammer voor je maar gooi jij je paard maar in de verzameling dooie paarden!
en dan zie ik een paar weken later precies zo'n zelfde soort topic....jaja je raad het al...die mocht wel blijven staan!
en zo kan ik denk ik wel een hele pagina volkalken hier zo met allemaal van dit soort dingen!
soms krijg ik het idee dat de MOD het zelf niet weten...
erg jammer hoor....kom elke dag erg graag op bokt..het is mijn vaste ritueel 
alleen vroeger was het kwa MODS veel beter
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 07-06-07 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt