Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
WildWings schreef:Om eerlijk te zijn ga ik met Nerwen mee, ik zie het gezeik niet zo in jouw voorbeelden.
Ik zou overigens als je moppert over dat anderen 'zeiken' maar heeel even naar jezelf (en vooral dit topic) kijken
Anoniem schreef:Bokt is een openbaar forum, dat betekent dat er allerlei verschillende mensen posten, die op allerlei verschillende manieren hun mening naar voren brengen. Soms is het niet al te aardig idd, maar is dat dan in het echte leven wel zo ?
Quellian schreef:Tja... Verbeter de wereld, begin bij jezelf?
lOveJofes schreef:nou in veel gevallen ben ik het wel emt de ts eens!, want soms dan doen mensen gewoon hardstikke banketstaaf tegen elkaar hier!
zoals toen met dat meisje en der was een paard waar haar paard ook stond opgehangen, zij had hem binnengehaald en
het halster om gelaten. ja ooke das niet slim maar als de eigenaar van dat paard dat ook doet? wie ben jij dan om het anders te doen?en iedereen werd kwaad van het is geen ongeluk maar jou fout en deden zo dom! echt dat vind ik wel een nadeel hier op bokt hoor.. begrijp me neit verkeert
Barmat schreef:lOveJofes schreef:nou in veel gevallen ben ik het wel emt de ts eens!, want soms dan doen mensen gewoon hardstikke banketstaaf tegen elkaar hier!
zoals toen met dat meisje en der was een paard waar haar paard ook stond opgehangen, zij had hem binnengehaald en
het halster om gelaten. ja ooke das niet slim maar als de eigenaar van dat paard dat ook doet? wie ben jij dan om het anders te doen?en iedereen werd kwaad van het is geen ongeluk maar jou fout en deden zo dom! echt dat vind ik wel een nadeel hier op bokt hoor.. begrijp me neit verkeert
En dat weet jij ook al te zeggen na 13 berichten
AnjaKos schreef:Weten jullie wat ik ervan vind?? Blablabla..gaat ene oog in en andere oog uit.
ElCamino schreef:Volgens mij is de TS al verdwenen.... na 17 posts en dan dit topic en deze antwoorden durft ze niet meer denk ik......
russel schreef:http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1 ... a&start=25
TS lees je eigen berichten nog eens door, wie is er hier aan het zeiken en niet aardig?? Om dan een topic te gaan openen, nou sorry hoor.
AnjaKos schreef:Weten jullie wat ik ervan vind?? Blablabla..gaat ene oog in en andere oog uit.
Wat bruikbare kritiek is onthou ik en wat in mijn ogen onzin is lees ik over heen...
Iedereen pakt zijn/haar "probleem" nou eenmaal anders aan en iedereen heeft gelukkig in de meeste gevallen nog steeds zoiets als een eigen mening...daar hoeven jij en ik het niet mee eens te zijn maar laat gewoon lekker iedereen in zijn/haar waarde en maak je niet druk over wat iemand anders hier op bokt "zeikt"
udine5 schreef:dat klopt ik was ook niet erg vriendelijk. maar ik was de ander ook niet compleet aan het afzeiken. ik vond gewoon dat ik gelijk hadwat betreft dat werken met bleek. en je ziet het wel er is een reactie bijgekomen van een meisje die het ook met bleek doet en er gebeurt niks met de beschermers. behalve dat ze spierwit worden
udine5 schreef:AnjaKos schreef:Weten jullie wat ik ervan vind?? Blablabla..gaat ene oog in en andere oog uit.
Wat bruikbare kritiek is onthou ik en wat in mijn ogen onzin is lees ik over heen...
Iedereen pakt zijn/haar "probleem" nou eenmaal anders aan en iedereen heeft gelukkig in de meeste gevallen nog steeds zoiets als een eigen mening...daar hoeven jij en ik het niet mee eens te zijn maar laat gewoon lekker iedereen in zijn/haar waarde en maak je niet druk over wat iemand anders hier op bokt "zeikt"
oor
russel schreef:Udinde5, idd welkom om boktwellicht heb je niet in de gaten dat je een echte bokker al bent hoor. Zorgen dat je gelijk krijgt
![]()
, dat hoort er nl ook bij. Niet over je heen laten lopen, etc.
Veel van die bokkers die zich zo laten gelden op bokt, vallen wel mee als je ze vaak genoeg meemaakt in topics. Geven gewoon onomwonden hun mening.
Ik denk dat we je wel in veel discussietopics tegen zullen komen, schat ik.