waarom zeurt iedereen hier zoveel op elkaar?!?!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shadow27

Re: waarom zeurt iedereen hier zoveel op elkaar?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:36

Ik vindt dat je heel goed moet nadenken over hoe je iets wilt overbrengen naar iemand. Zelfde bijv. op msn daar kan je ook iets typen wat heel hard aankomt terwijl je eigenlijk een grapje maakt of zo. Dus lees altijd wat je getypt hebt even terug en kijk of je het zo bedoelde en stuur het dan pas door. Dat heb ik nu ook gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:38

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:40

Op forums heb je altijd discussies. Heb nog niet eerder een forum gezien waar niet gezeurt wordt (als je het zo wilt noemen tenminste)
Ik heb laatst gereageerd op het topic "Piercins en Paarden".
Niemand heeft er denk ik aandacht aan besteeds maar in ieder geval. Ik ben het met je eens als je zegt dat niemands mening in waarde wordt gelaten. Iedereen walst over de meningen van een ander heen. Het wordt niet goed gezegt of hij/zij is het er totaal niet mee eens.
Kan gebeuren toch? Iedereen heeft een andere mening. Maar laat dan wel de mening van de ander in waarde.
Dus aan de ene kant, forums zijn er om lekker te zeuren, maar niet om anderen er mee te kwetsen of ongemakkelijk door te laten voelen.
beetje dubbel voor mij Knipoog Vork

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:20

Volgens mij is de TS al verdwenen.... na 17 posts en dan dit topic en deze antwoorden durft ze niet meer denk ik...... Haha!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:16

Weten jullie wat ik ervan vind?? Blablabla..gaat ene oog in en andere oog uit.
Wat bruikbare kritiek is onthou ik en wat in mijn ogen onzin is lees ik over heen...
Iedereen pakt zijn/haar "probleem" nou eenmaal anders aan en iedereen heeft gelukkig in de meeste gevallen nog steeds zoiets als een eigen mening...daar hoeven jij en ik het niet mee eens te zijn maar laat gewoon lekker iedereen in zijn/haar waarde en maak je niet druk over wat iemand anders hier op bokt "zeikt" Knipoog

Chiwawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:19

WildWings schreef:
Om eerlijk te zijn ga ik met Nerwen mee, ik zie het gezeik niet zo in jouw voorbeelden.

Ik zou overigens als je moppert over dat anderen 'zeiken' maar heeel even naar jezelf (en vooral dit topic) kijken Haha!

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:30

Tja... Verbeter de wereld, begin bij jezelf?

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:38

dit topic is pas gezeik hee...

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:36

nou in veel gevallen ben ik het wel emt de ts eens!, want soms dan doen mensen gewoon hardstikke banketstaaf tegen elkaar hier!

zoals toen met dat meisje en der was een paard waar haar paard ook stond opgehangen, zij had hem binnengehaald en
het halster om gelaten. ja ooke das niet slim maar als de eigenaar van dat paard dat ook doet? wie ben jij dan om het anders te doen?en iedereen werd kwaad van het is geen ongeluk maar jou fout en deden zo dom! echt dat vind ik wel een nadeel hier op bokt hoor.. begrijp me neit verkeert

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:40

Anoniem schreef:
Bokt is een openbaar forum, dat betekent dat er allerlei verschillende mensen posten, die op allerlei verschillende manieren hun mening naar voren brengen. Soms is het niet al te aardig idd, maar is dat dan in het echte leven wel zo ?

Daar het je helemaal gelijk in,
Vind de 1e situatie eigenlijk nergens op slaan trouwens.

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:46

Soms worden er op bokt inderdaad nogal snel namen gegooid en banketstaaf achtige opmerkingen geplaatst. Bij topics over rij foto's staat er vaak bij " commentaar mag, maar houd het vriendelijk, of gezellig of zo. Eigenlijk zou het toch niet moeten, dat iemand zijn tenen al opkrult als hij een dressuur foto van zichzelf plaatst.
Natuurlijk hoeven we niet alles leuk en mooi en goed te vinden, maar vaak wordt het op een beetje knullige manier gebracht, of wordt er begrepen wat er helemaal niet wordt bedoeld.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:49

Quellian schreef:
Tja... Verbeter de wereld, begin bij jezelf?

Neehee! Verbeter de wereld, begin bij Bokt. Haha! Vork

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:33

lOveJofes schreef:
nou in veel gevallen ben ik het wel emt de ts eens!, want soms dan doen mensen gewoon hardstikke banketstaaf tegen elkaar hier!

zoals toen met dat meisje en der was een paard waar haar paard ook stond opgehangen, zij had hem binnengehaald en
het halster om gelaten. ja ooke das niet slim maar als de eigenaar van dat paard dat ook doet? wie ben jij dan om het anders te doen?en iedereen werd kwaad van het is geen ongeluk maar jou fout en deden zo dom! echt dat vind ik wel een nadeel hier op bokt hoor.. begrijp me neit verkeert

En dat weet jij ook al te zeggen na 13 berichten Clown

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:49

Barmat schreef:
lOveJofes schreef:

En dat weet jij ook al te zeggen na 13 berichten Clown

nou mischien heb ik hier eerst wel veel meegelezen, en trouwens als je 10 van zulke topics leest dan zegt dat genoeg is het niet Clown wou je zeggen dat het neit zo is? en dat iedereen hier altijd zo vriendelijk tegen elkaar is dan? Nors opkijken

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:53

omdat goed kritiek geven en nog beter discussieren het allermoelijkste is in onze communicatie naar elkaar.
Er zijn zelfs speciale cursussen voor Haha! Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:05

AnjaKos schreef:

Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Ik denk dat veel mensen vergeten dat dit maar gewoon internet is. Er zit een uitknop op je computer...
Daarbij lezen een hele hoop mensen ook niet goed en vatten dingen anders op dan bedoelt.

Ook komt daar nog bij dat iedereen een andere manier van feedback geven heeft. De één windt er mooie doekjes omheen, de ander is veel confronterender en directer. En ja, niet iedereen kan tegen dat laatste. De stap is een stuk kleiner op internet om een scheldpb te sturen (om maar een extreem voorbeeld te nemen), terwijl je dat irl niet zou kunnen maken en niet zo snel zou doen.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:15

Meid kijk even naar jezelf, jij bent nu degene die aan het zeuren en jij doet nu ook wat je zelf zo vervelend vind, Kritiek op andere bokkers is een van de dingen die sommige topics soms ongezellig maakt; niet dat ik het onterrecht vind dat je andere mensen op jou meing wijst. Lachen
Dit is en blijft internet en op internet kun je makkelijker onaardig doen en op internet komen dingen sneller boos of kattig over, de oplossing daarvoor zijn smileys! Haha!
Bovendien heb jij 17 posts en heb je misschien net in de verkeerde topics gekeken waardoor je een negatief beeld hebt gekregen van bokt, dat is jammer want in de meeste topics op bokt is het juist hartstikke gezellig Ja

Om nog even te reageren op de voorbeelden die jij hebt gegeven, ik vind eigenlijk dat die bokkers normaal reageren en niet kattig of onaardig. Ik heb natuurlijk geen quote van de post gezien Knipoog

Kortom, kijk zelf een beetje positiever naar bokt dan word bokt ook veel leuker ook voor jou Lachen

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 20:34

ElCamino schreef:
Volgens mij is de TS al verdwenen.... na 17 posts en dan dit topic en deze antwoorden durft ze niet meer denk ik...... Haha!

o jawel hoor ik durf zekers nog wel te antwoorden.
maar het schijnt dat ik niet de hele dagen met mijn snuffert voor het beeldscherm zit, en dat er ook nog andere dingen gedaan moeten worden. Haha!
en wat maakt het in vredesnaam uit hoeveel posts dat ik heb????
ik zie gelukkig een hoop reacties die er hetzelfde over denken als ik Haha!
en misschien zijn mijn voorbeelden niet heel erg dramatisch maar echt vriendelijk vond ik ze ook niet Knipoog
maar vind het wel erg leuk om de verschillende reacties te lezen
en zo zie je maar dat iedereen er toch weer anders over denkt Pling
en het is inderdaad wel zo dat het via internet botter overkomt dan dat je het vaak bedoelt

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 10:00

russel schreef:
http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1 ... a&start=25

TS lees je eigen berichten nog eens door, wie is er hier aan het zeiken en niet aardig?? Om dan een topic te gaan openen, nou sorry hoor.

dat klopt ik was ook niet erg vriendelijk. maar ik was de ander ook niet compleet aan het afzeiken. ik vond gewoon dat ik gelijk had Haha! wat betreft dat werken met bleek. en je ziet het wel er is een reactie bijgekomen van een meisje die het ook met bleek doet en er gebeurt niks met de beschermers. behalve dat ze spierwit worden Tong uitsteken

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 10:02

AnjaKos schreef:
Wat bruikbare kritiek is onthou ik en wat in mijn ogen onzin is lees ik over heen...
Iedereen pakt zijn/haar "probleem" nou eenmaal anders aan en iedereen heeft gelukkig in de meeste gevallen nog steeds zoiets als een eigen mening...daar hoeven jij en ik het niet mee eens te zijn maar laat gewoon lekker iedereen in zijn/haar waarde en maak je niet druk over wat iemand anders hier op bokt "zeikt" Knipoog

oor Haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 10:03

udine5 schreef:
dat klopt ik was ook niet erg vriendelijk. maar ik was de ander ook niet compleet aan het afzeiken. ik vond gewoon dat ik gelijk had Haha! wat betreft dat werken met bleek. en je ziet het wel er is een reactie bijgekomen van een meisje die het ook met bleek doet en er gebeurt niks met de beschermers. behalve dat ze spierwit worden Tong uitsteken

Bijna iedereen hier op bokt is van mening dat ie zelf gelijk heeft Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 10:04

udine5 schreef:
AnjaKos schreef:

oor Haha!

Lees jij met je oren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 10:09

Udinde5, idd welkom om bokt Haha! wellicht heb je niet in de gaten dat je een echte bokker al bent hoor. Zorgen dat je gelijk krijgt Haha! Clown , dat hoort er nl ook bij. Niet over je heen laten lopen, etc.

Veel van die bokkers die zich zo laten gelden op bokt, vallen wel mee als je ze vaak genoeg meemaakt in topics. Geven gewoon onomwonden hun mening.

Ik denk dat we je wel in veel discussietopics tegen zullen komen, schat ik. Vork

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 10:16

Tjongejongejonge... dit soort topic gaan werkelijk helemaal nergens over Vork

Bokt is een FORUM. En op een FORUM wordt vaak GEDISCUSSIEERD.
Bovendien komt alles via internet anders over dan IRL. Mijn berichtje komt misschien geïrriteerd over, maar ik zit hier toch echt met een big smile voor de computer Haha!

@TS: Maak je niet zo druk, als je je er zo aan ergert, klik dan gewoon op dat vierkantje met het kruisje erin, weetjewel, rechtsboven in op je beeldscherm Knipoog

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:02

russel schreef:
Udinde5, idd welkom om bokt Haha! wellicht heb je niet in de gaten dat je een echte bokker al bent hoor. Zorgen dat je gelijk krijgt Haha! Clown , dat hoort er nl ook bij. Niet over je heen laten lopen, etc.

Veel van die bokkers die zich zo laten gelden op bokt, vallen wel mee als je ze vaak genoeg meemaakt in topics. Geven gewoon onomwonden hun mening.

Ik denk dat we je wel in veel discussietopics tegen zullen komen, schat ik. Vork

imo ook! Ik sluit me ook nog even aan bij deze post Ja
Welkom! Haha!