Hallow :D

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DubaiDream

Re: Hallow :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 16:51

zo moet het nou toch wel kloppen?
Of ben ik echt zo dom Boos!

xRamonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:54

hij doet het nu wel

leuke pony hoor Lachen

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:56

Malou_Fenja schreef:
Zo zo een arabier hengst. Natuurlijk kan het allemaal! Welkom op bokt en (hopenlijk) ga je het hier erg leuk krijgen!
Als ik jou was zou ik niet teveel gaan opscheppen over je hengst gewoon 1 keer noemen is goed, een foto laten zien is ook helemaal leuk, maar ik denk dat je het niet zo leuk gaat krijgen als je gaat opscheppen!

Hmm, ligt het aan mij of vind ik je een beetje vreemd reageren (ook met je andere posts)..
Meisje is nieuw en introduceert zichzelf eventjes en ik vind d'r totaal niet opschepperig overkomen waar
jij gelijk over begint en 'dat ze het dan niet zo leuk gaat krijgen'.

Geloof een keertje in het goede van de mens Nerd en laat d'r even zijn wie ze is.

DubaiDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 17:02

ach, als het voor mijn eigen veiligheid is Clown
Maar waarom eigenlijk niet?

Ik wil ook niet opscheppen, maar het zit nou eenmaal zo: we hebben hem een paar jaar trug van een veiling gekocht. Ik wilde eigelijk een 'goed' paard, want deze was veel te mager. Toen wilde zelfs de slacht hem niet, en toen zeiden mijn ouders van ach, een beetje meer voer, want hijs zielig. Dus toen hadde ze hem gekocht, maar hij was heel bang. Omdat mijn ouders niet zoveel tijd hebbe, heb ik er gewoon meer mee gedaan, en hij vertrouwt andere mensen nogsteeds niet zo, maar dat word steeds beter.

Malou_Fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:09

ik vond het in het begin een beetje penny klinken.
ik vond het zo standaard. als ik je verhaal zo hoor geloof ik je wel. in het begin was het allemaal zo penny nu al niet meer Haha!
ik wouw niet stom overkomen maar ik had wel zo mijn twijfels.
hopenlijk gaat je paard nog meer mensen vertrouwen. je hebt het heel goed met hem gedaan als ik dat magere plaatje zag en nu Tong uitsteken goed gedaan hoor!

DubaiDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 17:15

dank je?

Maar ik weet nogsteeds nie wat penny is?
Over dat magere: hij moet er nu zelfs weer een beetje vanaf Clown
Maar wat dikker: dat heb ik niet echt gedaan, me ouders (en dierenarts) zeiden wat 'ie moest hebbe, en toen kon ik het in de bak doen. Eerst moeste het wel een emmer in de wei zette, want op stal lukte niet Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:47

Woon je in Nederland of in the VS?

Wat is hij mager zeg op die ene foto Bloos!

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:54

mooi paardje Ja

DubaiDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 17:57

In Nederland, Limurg Lachen

En dank je Lachen

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:18

Penny...
Er loopt een heel topic over hier op WWW, maar in het kort:
vaak meisjes rond de 11 jaar (maar er is geen maximumleeftijd aan verbonden Haha! ), die (vaak zwarte) arabische hengsten hebben. Die hebben ze gered, want ze waren heel "sielugh" (nog een kenmerk van penny's: msn taal). Nu zijn zij de enige die erop kunnen rijden.

Snap je nu waarom sommigen dachten dat je misschien een penny was? Ik zeg niet dat jij het bent hoor, ik geloof je wel. Knipoog

Nog wat verdere kenmerken:
Als je om een foto vraagt, krijg je vaak zoiets:
http://members.lycos.nl/appaloosabertus ... kleind.JPG
Verder gaan penny's heeeel graag (ongevraagd) weiden van andere mensen binnen om de paarden te verzorgen (want ze zijn echt sielugh! ze hebben geeneens een deken om!), door bijvoorbeeld vlechtjes in de manen te maken.

Welkom op Bokt trouwens! Als je wilt weten hoe je fotos moet plaatsen kun je even bij de help kijken, rechts bovenin. Veel plezier hier! Lachen

DubaiDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 20:56

Ik zie het, en bedankt!

Ik zie mezelf niet echt als penny, maar ik kan het nu wel begrijpen. Schrok er wel een beetje van (vooral van de reacties in 'arabische hengst dubaidream') maar ik hoop dat iedereen nu begrijpt dat het deze keer toevallig echt is, en dat het met dat redden nog heel erg meevalt Lachen

En bij vreemde paarden de wei in? neeeeej! maar ik snap ook wel welke types jullie bedoelen, er kwam hier aleens een kwaaie moeder dat mijn paard vals was. Ze had er zoveel roze in willen hangen dat ík er nog bang van was geworden Clown

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 21:03

DubaiDream schreef:
Ik zie het, en bedankt!

Ik zie mezelf niet echt als penny, maar ik kan het nu wel begrijpen. Schrok er wel een beetje van (vooral van de reacties in 'arabische hengst dubaidream') maar ik hoop dat iedereen nu begrijpt dat het deze keer toevallig echt is, en dat het met dat redden nog heel erg meevalt Lachen

En bij vreemde paarden de wei in? neeeeej! maar ik snap ook wel welke types jullie bedoelen, er kwam hier aleens een kwaaie moeder dat mijn paard vals was. Ze had er zoveel roze in willen hangen dat ík er nog bang van was geworden Clown

Haha! Hahaha Jaaaa dat soort types ja Knipoog

esraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:09

Wat een verhaal..Bij mij doet de site met foto's het wel en ik ben erg benieuwd wat hij met zijn huis heeft? De 2de foto vind ik erg naar eruit zien.. Voorde rest een mooie hengst. Knipoog