Of is dat alweer afgeschaft?
Ik vind t overigens ook heel lastig, en het zou fijn zijn als het terug ging naar de oude censuur. Niet dat ik die ooit heb meegemaakt..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolliegirl schreef:Als je er last van hebt kun je hem uitzetten,. ik heb het ook uitstaan
als ik banketstaaf zeg, zie ik banketstaaf staan, maar jullie zien waars. banketdinges staan
CharlotteP schreef:Of was het nou echt zo dat je 'vroeger' alleen lül werd vervangen, ik weet het niet meer, maar je kunt het oplossen door gewoon banketstaaf te typen en je andere woordje erachter.
WildWings schreef:UPCBedoel je dit --> Gebruikerspaneel --> Foruminstellingen --> Wijzig weergave opties --> Censuur inschakelen --> Die op 'nee' zetten ipv 'ja'
Elaine schreef:Ik heb de censuur uitstaanWant ik werd gek van de banketstaven en de kilos poedersuiker die ik af en toe voorbij zag komen.
Nu zie ik wat iemand écht zegt.
NathalieW schreef:Als iedereen nou eens geen ''scheldwoorden'' gebruikt en een ander woord zoekt voor wat ze bedoelen is de censuur niet eens van toepassing en is er ook geen verwarring te ontstaan.
NathalieW schreef:Als iedereen nou eens geen ''scheldwoorden'' gebruikt en een ander woord zoekt voor wat ze bedoelen is de censuur niet eens van toepassing en is er ook geen verwarring te ontstaan.
Zazoe schreef:Ik vind het best vervelend, zo wordt Ashton Kütcher, Ashton poedersuiker..
russel schreef:Ik heb de censuur uitstaan, lees liever wat mensen daadwerkelijk typen, heb ik meer inzicht hoe iemand is die dergelijke woorden gebruikt. Lijkt mij ook dat de moddies dat uit hebben staan, anders kunnen ze nooit ow's geven voor taalgebruik. Sowieso apart dat mensen het nodig vinden om dergelijke woorden te gebruiken.
Vind het trouwens heel vervelend lezen dat poedersuiker en banketstaaf gedoe.
nadientsjuu schreef:dat hele woord banketstaaf staat egt helemaal nergens op. dom gedoe