Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Shalimar schreef:Dat is er voor zover ik weet niet.
Eigen berichten en zoeken ligt er gewoon bijna altijd uit na problemen met de server.
Dat weet iedereen zo ongeveer wel. Geef het een dag of wat en het werkt weer.
Shalimar schreef:Misschien zou het handig zijn om vanuit het beheer even te laten weten wat er aan de hand is en hoe lang het ongeveer gaat duren als er weer iets uitligt.Bokt ligt er wel vaker uit, daar is niemand blij mee maar het is niet anders. Je weet dan dat eigen berichten en zoeken er een tijdje uit kan liggen.
Waarom dan steeds een topic openen?
Is er wat te melden van onze kant dan lezen jullie het snel genoeg.
avanti4ever schreef:@shalimar, ik begrijp best dat jullie evenals sommige gewone(dus de niet mods etc)bokkers het irritant vinden hoor als er zo'n topic wordt geopend, Maar ik begrijp het ook wel.
Je moet het van 2 kanten zien . Het is gewoon best vaak en als er dan niemand meer een topic zou openen zijn jullie misschien let op misschien wel eerder geneigd te denken van ow niemand heeft het gemerkt /gemeld dus het heeft geen haast oid , Nogmaals ik zeg niet dat jullie zo denken maar het zou kunnen snap je ? Ik vind je berichten vrij defensief overkomen of geïrriteerd is een beter woord Mijn interpretatie hoor![]()
Ik snap dat jullie het vervelend vinden, Zo'n topic te zien , maar ik snap de bokkers die het aanmaken en de bokkers die reactie's plaatsen ook
dorothea schreef:Als we nou eens stoppen met klagen? Wees blij dat zoveel mensen zich BELANGELOOS inzetten voor ons plezier!!
LilianR schreef:Andere forums schijnen er veel vaker uit te liggen. Dat hoort er nou eenmaal bij. Even geduld, en je bokt doet het weer goed.