Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
runningkawa schreef:Net ff bij bokt registratie gekeken en daar zie ik er iig niks van in staan
lisaamor schreef:ik ebn elf en ik zit op bokt en ik heb opgegeven 10 omdat ik toen 10 was wel raar
runningkawa schreef:Ik denk dat de meeste netjes typen.
Maar die vallen niet op
10 jarige zijn denk ik idd meer van de warrige zinnen en lappen tekst en dat je nog niet weet wat er staat
MariekeVol schreef:lisaamor schreef:ik ebn elf en ik zit op bokt en ik heb opgegeven 10 omdat ik toen 10 was wel raar
Dit soort berichtjes dus
Ik snap niet wat je wilt zeggen?
Bentuh schreef:nou erger me er niet zo erg aan hoor..
ze hebben ook recht op bokt moeten we maar zeggen he
suus_ schreef:Goed nadenken is ook overdreven, beetje puzzelen en je ziet het.
Okee dat breezertaal niet... Maar spelfouten zijn op zich wel weg tedenken
runningkawa schreef:Urielle schreef:Ik meen dat het 8 jaar was want ik kan me nog herinneren dat het dochtertje van KiWiKo eiiindelijk haar eigen account mocht aanmaken
Of was dat omdat kim dat zelf een mooie leeftijd vond?
Maar veel jonger kan ook niet, dan kunnen ze nog maar amperl lezen en schrijven
MariekeVol schreef:lisaamor schreef:ik ebn elf en ik zit op bokt en ik heb opgegeven 10 omdat ik toen 10 was wel raar
Dit soort berichtjes dus
Saningie schreef:MariekeVol schreef:
Dit soort berichtjes dus
Tuurlijk snap je het wel, maar je wilde even je punt maken..![]()
Zelfs ik kan eruit opmaken wat ze ermee wil zeggen, er zijn meer volwassenen die beroerder schrijven dan dit meisje.. en ik denk maar zo, voor haar is er nog hoop..
MariekeVol schreef:Want ik ebn, dat is geen fout dat je iets niet weet, dat is gewoon slordig. Want nadat ze haar bericht heeft aangepast snapte ik het wel, dus ze kan het wel...
Shadow0 schreef:MariekeVol schreef:Want ik ebn, dat is geen fout dat je iets niet weet, dat is gewoon slordig. Want nadat ze haar bericht heeft aangepast snapte ik het wel, dus ze kan het wel...
Dit vind ik echt spijkers op laag water zoeken. Ik lees pagina's en pagina's vol met de meest pijnlijke spelfouten en slordigheden, ook van mensen boven de dertig met een HBO-opleiding of meer (en zelfs de pabostudenten en docenten basisonderwijs krijgen het soms niet voor elkaar om de d/t-regels goed toe te passen. Maar goed, die moeten zich dan ook flink gaan schamen...) Om dan te gaan vallen over een paar kleine foutjes bij een meisje van 11 vind ik echt overdreven.
Ik begin me ook meer en meer te ergeren aan het algemene taalniveau op Bokt, en vooral het feit dat veel mensen vinden dat ze geen moeite hoeven te doen hun tekst min of meer leesbaar te maken. Maar dat heeft niet zo veel met leeftijd te maken.