stef schreef:mag van mij ook hoor, bokt is en blijft een paardenforum
Weer roerend met je eens..
SuperPepeijn schreef:Je kan je afvragen of het wel verstandig is relatieadvies te vragen op een forum waar er kennelijk zoveel relatieproblemen zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
stef schreef:mag van mij ook hoor, bokt is en blijft een paardenforum
SuperPepeijn schreef:Je kan je afvragen of het wel verstandig is relatieadvies te vragen op een forum waar er kennelijk zoveel relatieproblemen zijn
Ik heb er geen probleem mee. Genoeg andere paarden-delen op bokt. SuperPepeijn schreef:Je kan je afvragen of het wel verstandig is relatieadvies te vragen op een forum waar er kennelijk zoveel relatieproblemen zijn
randalinpony schreef:Maar ik blijf me er toch over verbazen wat sommigen op forums durven zeggen over anderen en over privezaken..
en ik hoop dus ook niet dat ze in een centraal topic komen want dan is er geen overzicht meer en zal ik het niet meer lezen (dat heb ik dus nu ook al met het centrale sex topic)

Karl66 schreef:Er is op Bokt gekozen om naast het paardengedeelte een algemeen gedeelte te hebben waar Bokkers over andere dingen dan paarden kunnen praten.

Wij hebben geen relatieadvies nodig
Barmat schreef:Als je toch geen interesse hebt, dan houd je het toch bij de paardenonderdelen alleen?