Veel relatietopics op Algemeen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Re: Veel relatietopics op Algemeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:27

stef schreef:
mag van mij ook hoor, bokt is en blijft een paardenforum

Weer roerend met je eens..
SuperPepeijn schreef:
Je kan je afvragen of het wel verstandig is relatieadvies te vragen op een forum waar er kennelijk zoveel relatieproblemen zijn Haha!
Haha! Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:18

Nouja. 'Leven zonder paarden'. Clown Ik heb er geen probleem mee. Genoeg andere paarden-delen op bokt.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:39

SuperPepeijn schreef:
Je kan je afvragen of het wel verstandig is relatieadvies te vragen op een forum waar er kennelijk zoveel relatieproblemen zijn Haha!

Nagelbijten / Gniffelen

Je kan je natuurlijk ook afvragen of het zo handig is de ins en outs van je relatie op een forum met 66.00 leden neer te smijten...

Maar ik blijf me er toch over verbazen wat sommigen op forums durven zeggen over anderen en over privezaken..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 01:52

randalinpony schreef:
Maar ik blijf me er toch over verbazen wat sommigen op forums durven zeggen over anderen en over privezaken..

Ik verbaas me er al niet meer over, mensen hebben blijkbaar niet door hoeveel mensen dit soort topics kunnen lezen. Ook mensen die niet op bokt zitten en niets met paarden hebben.

Maar goed ik lees het niet vaak, ben hier omdat ik over paarden wil lezen. Het is (of is het was) tenslotte een paardenforum. Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 02:44

als je het niet wilt lezen, bezoek dan leven zonder paard dan niet. Zo moeilijk is dat niet en er zijn ergere dingen in de wereld. Paardentopic genoeg Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 10:54

Tja voelen de mensen die zich hier aan ergeren, zich verplicht iedere dag alle TV zenders op hun TV te bekijken? Nagelbijten / Gniffelen

Gewoon een kwestie van niet aanklikken.... wat is daar nou zo moeilijk aan? Haha!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 14:14

ik vind ze juist altijd erg leuk Lachen en ik hoop dus ook niet dat ze in een centraal topic komen want dan is er geen overzicht meer en zal ik het niet meer lezen (dat heb ik dus nu ook al met het centrale sex topic)
En Bokt is voor mij allang geen paarden forum meer.. Als je dat vind kun je volgens mij beter gewoon niet in het algemene deel komen, dan heb je er ook geen last van Vork

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 14:20

ik lees eigenlijk ook altijd maar het algemeen forum. En alles wat ik niet wil lezen open ik niet. Ik vind het niet zo probleem. En mensen met paarden hebben ook nog wel andere intresses/problemen/vragen dan alleen paarden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 12:47

ergeren doe ik me er niet aan
Maar ik vraaf me eigenlijk ook wel eens af of dit nog een paardensite is...

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:04

Ja maar op stal praat je toch ook niet alleen over je paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:05

klopt
maar hier kan ik zo naar een andere site surfen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:20

Ja maar ken je daar mensen? Dan moet je een nieuwe vertrouwensband (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen) met het forum en de mensen daar opbouwen.

Bokt is vertrouwd voor veel mensen en ze willen graag hier hun verhaal kwijt. Over en niet over paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:21

Ik vind bokt toch echt wel te groot voor een vertrouwens band Lachen
Elke gek kan meelezen en inloggen als die wil Lachen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:35

Ja, maar dat kan ook op andere fora. Je hebt gelijk hoor, ik zet ook niet graag mijn hebben en houwe erop. Maar er zijn nou eenmaal mensen die graag hun levensverhaal op bokt zetten. En ze willen het niet zomaar op internet zetten, maar op bokt.
Maar ik heb wel eens een vraag over financien of een auto of iets dergelijks. En als de relatietopics weggesplitst zijn worden dergelijke vragen overzichtelijker.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:11

Ik lees die topics meestal wel, maar zelf zal ik nooit mijn hele hebben en houden op bokt vertellen, maar dat is mijn keuze. Lachen

Ik stoor me er dus ook niet aan, denk wel dat als er een centraal topic voor komt er minder 'advies' gegeven kan worden, want dan gaat dat topic zo snel. Nagelbijten / Gniffelen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:14

Ik ga eens een mod hiernaartoe lokken

*poele poele poele

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:17

Moderatoropmerking:
Er is op Bokt gekozen om naast het paardengedeelte een algemeen gedeelte te hebben waar Bokkers over andere dingen dan paarden kunnen praten. Door de regel dat men eerst 25 zinnige paardenberichten moet hebben, proberen we ervoor te zorgen dat dat algemene gedeelte zijn doel niet voorbijschiet en en een extra gedeelte voor paardenmensen is.

Eén van die algemene fora is leven zonder paarden. Relaties zijn hoe je het wendt of keert nou eenmaal een belangrijk onderdeel van dat leven zonder paarden, dus kom je regelmatig topics over dat onderwerp tegen. Een centraal topic hierover heeft weinig zin, omdat veel situties niet met elkaar te vergelijken zijn. Dat is nog los van het feit dat zo'n centraal topic moeilijk te modereren valt, waardoor het ons veel extra werk op gaat leveren, zonder dat daar in onze ogen voldoende toegevoegde waarde tegenover staat.

We hebben besloten dat er ook geen extra subforum voor zal komen. Ons doel is nog steeds om een paardenforum te zijn waar de gebruikers ook over andere dingen kunnen praten, maar wat ons betreft zijn de paardgerelateerde fora nog steeds het belangrijkste. Relaties past wat ons betreft prima binnen het forum LZP en daarom hoeft er wat ons betreft geen extra forum op algemeen aangemaakt te worden.

De eindconclusie is dus dat je de relatietopics nog steeds op LZP zal aantreffen en dat je ze gewoon over kan slaan als je daar niet in geïnteresseerd bent.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:25

Ook geen toevoeging in de titel Karl? b.v. "rel" ...... ik zou ze steeds aanklikken en dat uiterst teleurgesteld zijn ROFL ROFL ROFL

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:06

Je zet een mooi verhaal neer Karl, maar je mist het punt. De vraag is helemaal niet of je iets wel of niet kan overslaan. De vraag is of dit nou wel zo'n goede keuze is of niet:

Karl66 schreef:
Er is op Bokt gekozen om naast het paardengedeelte een algemeen gedeelte te hebben waar Bokkers over andere dingen dan paarden kunnen praten.

Je komt toch ook niet bij de supermarkt voor je BMW? Ook al zou je die kunnen neerzetten en de klanten kunnen er langslopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:20

het lijkt mij een goed idee om een apart vriendschaps en relatietopic te openen bij algemeen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:25

Maar toch snap ik die commotie niet he...

Als je toch geen interesse hebt, dan houd je het toch bij de paardenonderdelen alleen?

Je zult mij ook niet zien bij western-topics, heb ik geen belang bij, snap er niks van, weet ik niks van, ik kom daar écht noooooit!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 00:17

ach leven zonder paarden heb ik in het verleden veel lol mee gehad, net als de huiskamer
prima toch zo'n niet-paarden deel Ja
en degene die het niets vinden slaan het toch gewoon over!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 00:21

SuperPepeijn schreef:

Maan wat heb ik jou gemist *LOL*
geweldig dat je er weer bent!!! ROFL Afgod OK dan!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 07:10

Hey Rensie! Jij blijft voor altijd mijn boktbabe hoor Haha! Wij hebben geen relatieadvies nodig Tong uitsteken

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:48

Barmat schreef:
Als je toch geen interesse hebt, dan houd je het toch bij de paardenonderdelen alleen?

ik heb geen intresse voor relatieproblemen van een ander, maar LZP vind ik nog best leuk om rond te kijken.
dus ik zou het ideaal vinden als er een subforum voor zou komen, maar een een aanduiding in de titel dat het weer relatiegezeik is waar ik toch nooit wat van snap zou ook al perfect zijn.