Wat moeten foto's bevatten...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat moeten foto's bevatten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:52

silvana schreef:
Ik reageer ook zelden op fototopics.Op HAW hebben ze liever geen commetaar ook al vragen ze erom.En om dan zo maar wat te wauwellen van, O ,wat een mooi paard of harstikke goed ,als ik het niet meen is mijn stijl niet dus zeg ik liever niks.

En bij jou foto's zou ik ook niet weten wat ik moet zeggen.Storend vind ik de letters er doorheen en de foto's zijn al niet van zo'n goeie kwaliteit.
En iets zinloos er bij te plaatsen heeft ook geen zin.

Je zou mischiens eens kunnen proberen om mooie foto's van je paardje te maken?En dan lijkt je paard al mooier en zeggen mensen al snel wat een mooi paard.Op deze foto's komen ze niet op hun voordeligst uit.

Tja, die letters er doorheen doe ik dus niet weg. Dan plaats ik maar geen foto's meer.
Wat heb je eraan om het rechts onderin ofzo te zetten? Als ze je foto willen gebruiken knippen ze het er gewoon vanaf en voila.

Vooral omdat het niet mijn paarden zijn en ik wel foto's mag plaatsen van de eigenaar maar die toch niet zo'n groot vertrouwen heeft in internet probeer ik het op die manier op te lossen om geen problemen te krijgen dat de foto's gebruikt worden enzo. Dat sommige mensen dat niet mooi vinden is mijn probleem niet. Als je daar al op gaat baseren of je reageert of niet.. Misschien eens er doorheen kijken en naar de foto zelf kijken? Zo opvallend staat het er niet op ...

En mooie foto's maken is allemaal fijn gezegd, maar je moet het wel kunnen hé. Ik heb geen dure spiegelreflexcamera en kan dat niet betalen. Conclusie: mooie foto's kan ik niet trekken (ben wel aan het uitkijken naar een nieuwe camera, misschien dat het dan iets beter is maar die wat ik nu heb haal ik alles uit wat erin zit). Dus ja ... als de camera de paarden niet beter kan trekken kan ik daar toch niks aan doen? En wat is er niet voordelig aan de foto's? Het zijn gewoon paarden, net zoals al die die andere paarden die hier geplaatst worden... Kan ik toch niks aan doen dat ze constant op de weide staan en dus weinig gekke buien hebben waardoor je geen spectaculaire foto's kan trekken? Kan ik toch niks aan doen dat ik geen dressuur rij (of springen) maar buiten en geen privé-fotograaf heb die altijd meekan om geweldig mooie foto's te trekken?

Maarja, als ik dat allemaal zo lees (is trouwens allemaal niet persoonlijk bedoeld hé Knipoog ) dan kan ik me beter de moeite besparen om foto's te plaatsen, want ik ben maar gewoon, de paarden zijn maar gewoon en mijn camera is maar gewoon dus dan heeft het plaatsen al totaal geen zin meer ...