hoever gaan op bokt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re: hoever gaan op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:36

eevita schreef:
MoonChloe schreef:
Njah, ik snap nog steeds niet wie 'bokt' is.. Verwacht dat je de modteam bedoelt maargoed Haha!

yep, euro kwartje gevallen?? Haha!

Al veel eerder hoor maar was benieuwd wie je als 'bokt' zag.. Ik zie Bokt nog steeds als www.bokt.nl Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 13:42

Sommige mensen hebben gewoon de behoefte om hun hart te luchtten; soms is dat makkelijker om dat anoniem en tegen onbekende te doen.
Ik kan me er niet echt aan storen, en als ik dat soort topics niet wil lezen, dan open ik ze gewoon niet. Dat is ook een keuze die je maakt Lachen.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:04

Ik stoor me er niet aan, maar denk wel eens, waarom zet je dat in godsnaam op Bokt? Zoek toch professionele hulp en laat zo'n forum voor wat het is... Daarnaast valt het me op dat er zo verschrikkelijk veel mensen zijn die psychische problemen hebben Wow!...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:17

Sommigen willen aandacht omdat ze dat leuk vinden, anderen willen het verpesten omdat ze dat leuk vinden, sommigen halen anderen naar beneden omdat ze zich dan beter voelen en zo heb je verschillende mensen met verschillende meningen en gevoelens. Sommige meningen komen hard aan maar lees het zoals het gewoon normaal bedoel is, dan komt het wat beter over
En als het echt is om iemand naar beneden te halen vind ik dat wel triest ja, dan kan ik me er aan ergeren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:42

mowah, ik vind bokt veel meer 'een forum voor paardenmensen' geworden dan een 'paardenforum'

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:27

Tsja, ik vind het eigenlijk wel goed zo als het nu is. Ja
Gewoon een aantal fora voor niet-paardendingen, maar toch wel het merendeel wat wel over paarden gaat. Lachen
Je kunt hier gewoon overal over praten (met de hoofdzaak toch paarden) en ik denk dat dat ook een reden is waarom bokt zo groot is. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:13

Nerwen schreef:
Ik stoor me er niet aan, maar denk wel eens, waarom zet je dat in godsnaam op Bokt? Zoek toch professionele hulp en laat zo'n forum voor wat het is... Daarnaast valt het me op dat er zo verschrikkelijk veel mensen zijn die psychische problemen hebben Wow!...

goed verwoord, dat is precies wat ik ook denk namelijk..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:49

Ik vind het wel leuk dat mensen hun hart kunnen luchten en vaak krijgen ze goede adviezen mee (ik moet toch ook even zeggen dat sommige mensen ook echt knudde reageren op heftige verhalen, zeg dan gewoon niks). Mensen kunnen elkaars verhalen lezen en er wat uit halen, of ze krijgen wat steun die ze anders mss niet krijgen.
Ik blijf erbij: als je een topic te zielig vindt, of je vindt dat de TS zich aanstelt, ga dan gewoon iets anders lezen op bokt.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:55

eevita schreef:
yep, euro kwartje gevallen?? Haha!

Raap jij hem op, of mag ik hem hebben?? Nagelbijten / Gniffelen

Oke, even ontopic, ikzelf zou nooit zo een topic openen, gewoon omdat ik dat soort dignen voor mezelf en bekende wil houden. Het maakt me niet uit want andere zeggen, via internet kun je makkelijk ''Sterkte ermee'' zeggen, huppatee een post erbij. Ik heb echt het vermoedde dat er dat soort ''sterkte wensers'' bij zitten. Natuurlijk zijn er ook een hoop die het echt erg vinden en oprecht zijn. Maarja, dat daargelaten, ik vind dat dit soort topic's wél op bokt mogen Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:18

Er zijn zat mensen die wel de moeite nemen om in dat soort topics wel grote replies te posten. Dus die hebben wel hun nut vind ik.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:36

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel al veel gehad heb aan bokt. Het is een forum waar veel verstandige en meelevende mensen zijn. En ik kom hier soms dingen (bv op MW) tegen die zo herkenbaar zijn dat ik het eng vind, een ervaring die ik op andere fora nooit heb gehad. Je kan hier bijna alles bespreken zonder onserieus genomen te worden.

Neen, het is goed zoals het nu is. Bokt zou hetzelfde niet zijn zonder de niet-paardenfora

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 00:11

Vind ik ook Ja Ik denk dat ik evenveel lees op de niet paarden stukken

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:03

Ik snap niet zo goed waar de TS zich druk om maakt ? Verward
Iedereen is anders, iedereen verwerkt zijn eigen problemen op een eigen manier. Waarom kun je dat niet gewoon accepteren en die topics laten voor wat het zijn? Blijkbaar heb je toch interesse in wat er bij andere mensen speelt want anders open je zo'n topic überhaupt niet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:29

Mosh ;Ten eerste , ik maak me zeker niet druk om deze dingen,daar is bokt niet belangrijk genoeg voor Cool
Ten tweede was/ben ik gewoon benieuwd wat andere mensen ervan vinden, en heb ik daarom een topic geopend..
Ten derde, ik lees wel eens wat ja, klopt,...
Ik ben blij voor de mensen die steun hebben aan de reacties op hun verhaal, ik kan mijzelf alleen absoluut niet voorstellen dit zelf te doen op internet, en zeker niet op een site als bokt Sigaar

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:31

Ik ben heel blij met het niet-paardendeel op Bokt Lachen
Ik vraag regelmatig advies over zaken waar ikzelf geen kaas van heb gegeten en een heleboel Bokkers wel. Is toch fijner dan een bedrijf te moeten consulteren.
Ook bij persoonlijke dingen: het gaat niet alleen om medeleven denk ik, maar er zijn ook op Bokt mensen die in het hulpverleningscircuit zitten, mensen in het onderwijs die veel contact hebben met dergelijke organisaties, mensen die zelf in het hulpverleningscircuit hebben gelopen of familie hebben... etc. Dus wie weet zegt er iemand: 'Denk aan bladiebladiebla' waar je zelf helemaal niet aan hebt gedacht en die jou of je kind of je neef of je kat weer op het juiste spoor kan helpen. Knipoog

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:39

Nerwen schreef:

Nou ja.. zoals sommigen weten heeft mijn broertje heel veel problemen.

Ik heb er ook een keer een topic over geopent.
Voor mij was dat heel fijn dat ik mijn ei kwijt kon.
Mijn ouders hadden al zoveel aan hun hoofd, ik wlde hun niet lastigvallen met mijn bezorgtheid.
En dan krijg je op bokt hele fijne steun berichtjes die je op dat moment gewoon net even nodig hebt om door te gaan!

Dat kan soms echt heel fijn zijn!
Bokt ken ik, Bokt is het enigste forum waar ik opzit, dus ja ik open het hier!
Bokt is vertrouwd! Haha!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:43

kristie schreef:
Sommige mensen hebben gewoon de behoefte om hun hart te luchtten; soms is dat makkelijker om dat anoniem en tegen onbekende te doen.
Ik kan me er niet echt aan storen, en als ik dat soort topics niet wil lezen, dan open ik ze gewoon niet. Dat is ook een keuze die je maakt Lachen.

Ben het helemaal met je eens! Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 15:46

Urielle schreef:
Ik ben heel blij met het niet-paardendeel op Bokt Lachen
Ik vraag regelmatig advies over zaken waar ikzelf geen kaas van heb gegeten en een heleboel Bokkers wel. Is toch fijner dan een bedrijf te moeten consulteren.
Ook bij persoonlijke dingen: het gaat niet alleen om medeleven denk ik, maar er zijn ook op Bokt mensen die in het hulpverleningscircuit zitten, mensen in het onderwijs die veel contact hebben met dergelijke organisaties, mensen die zelf in het hulpverleningscircuit hebben gelopen of familie hebben... etc. Dus wie weet zegt er iemand: 'Denk aan bladiebladiebla' waar je zelf helemaal niet aan hebt gedacht en die jou of je kind of je neef of je kat weer op het juiste spoor kan helpen. Knipoog

Ben ik het helemaal mee eens Lachen Ik heb regelmatig topics gelezen en waarbij ik dan later nog eens dacht van waarom ik daar zelf nooit aan gedacht had. Ook bv mensen met vragen over het recht op bepaalde zaken kunnen hier heel makkelijk een beetje te horen krijgen hoe het bij bepaalde zaken in elkaar steekt en hoeven dan dus niet direct vanalles te gaan ondernemen als uiteindelijk hier blijkt dat het helemaal niet nodig is Lachen
En om medeleven gaat het indd lang niet altijd Lachen Voor veel mensen is Bokt.nl ook gewoon een uitlaatklep waar je ''redelijk'' anoniem je verhaal gewoon kwijt kunt Lachen