Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Eveline schreef:Kimmy: Nope, Lon mag niet meer bokken.![]()
Lonneke heeft een virusscanner en een popupblokker, maar die man van Deltacom zei dat het alleen van bokt kwam.
geartsjee schreef:heb helemala gene last van hackers en virussen.. dus komt het ook niet door bokt
Tinkerloos schreef:(wie weet was de vader van dat meisje het zat dat ze vaak zat te Bokken,en heeft ie tegen de man van de computerzaak gezegt dat ie moest zeggen dat het door Bokt kwam,zodat hij een reden zou hebben om het Bokken te verbieden)
JustBepr0ud schreef:Ik denk niet dat het door bokt zelf komt, maar wel door alles wat ze opent misschien?
als je veel op links zit en al die sites wat je opent kan wat achter zitten.
En altijd handig als je een goede virusscanner hebt, of een poppup killer ofzoiets..
IceEva schreef:Die man zal er wel verstand van hebben en weten wat hij zegt lijkt me.. Vreemd dat dan zoveel mensen toch een andere mening hebben. Dat kan natuurlijk, bedoel er niks mee.
xKatleentjex schreef:IceEva schreef:Die man zal er wel verstand van hebben en weten wat hij zegt lijkt me.. Vreemd dat dan zoveel mensen toch een andere mening hebben. Dat kan natuurlijk, bedoel er niks mee.
Dat het de man zijn werk is wil ook niet altijd alles zeggen. Je kan niet geloven wat voor onzin wij al allemaal hebben moeten aanhoren van die sector. Mensen met jarenlange ervaring die na weken geen idee hebben wat er met mijn internet aan de hand is, en mijn 19-jarige neef die het even op 10 minuten oplost.
Iig heb ik nog nooit last gehad van virussen via bokt. Ik ben ook vrij goed beschermd, maar zoals gezegd, geen enkele computer is volledig beschermd, dus ik kijk wel altijd extra uit naar de sites die ik bezoek. Misschien kan het toch dat het door bokt komt, maar dan vind ik het wel raar dat zo goed als niemand anders hier last van heeft (en degene die wel wat virussen hebben: komt het dan wel door bokt of toevallig door een andere site?). Ofwel heeft de rest een net iets beter bescherming.