bokt.nl

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Harvest_Moon

Re: bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:26

[WWW] Wie, wat, waar?
Om te vragen hoe het werkt op bokt, maar ook om je voor te stellen of nieuwe bokkers welkom te heten.

[FZ] Forumzaken
Voor al jullie ideeën en voor technische problemen met bokt en mededelingen van de moderators en beheer.

Bedankt voor het antwoord iefke toch heb ik
even een woord dik gedrukt en snap ik nog steeds
niet waarom dit op FZ hoort? Lachen

Edit: @laura_ Dat is waar! De mods zijn niet voor
niets gekozen dus ze zullen het wel goed weten Ja
Laatst bijgewerkt door Harvest_Moon op 08-05-07 16:34, in het totaal 3 keer bewerkt

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:30

ik eigenlijk ook niet. maar als een mod t zegt zal het wel zo zijn

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:12

HM: als er daar vragen over Bokt gesteld moeten worden waarom is FZ er dan nog?? Ik denk dat ze toch beter afzijn bij forumzaken omdat dat over het forum zelf gaat, maar dan snap ik ook niet waarom het WWW heet want dam ga je idd denken dat het daar hoort

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:51

iefke schreef:
TS stelt zich niet voor en heeft een vraag over bokt. Vandaar dat het hier blijft staan.

Niet kwaad bedoelt of zo, maar het blijkt dus wel dat deze fora zichzelf een beetje overlappen, want op [WWW] staat:
Citaat:
Als je vragen hebt over bokt of dingen niet snapt, kan je dat ook gewoon in je bericht zetten.

Lijkt me dat dit topic namelijk aan beide eisen voldoet. Als het enige verschil is, of je je bij je vraag voorstelt of niet, vind ik dat eigenlijk erg onduidelijk.
Twijfel er trouwens niet aan dat je gelijk hebt, iefke.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:05

Iefke dat het wel even duidelijk mag zijn dat ik zeker niet aan je twijfel hoor! Lachen

Sander_ Ik vind dat overlappen wel meevallen, alleen sommige vragen kunnen op beide fora gesteld woorden. Voor de rest is FZ voor de technische kant van bokt of voor eventueele ideen etc. en is WWW alleen om jezelf voor te stellen Lachen