help?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:17

Gezien dat ze zelf het ww heeft van beide, zal ze dat toch zelf perongeluk hebben gedaan Lachen

Mods kunnen ook nog zien of het vanuit hetzelfde ip is gebuerd als het goed is Lachen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:21

Ze gaf aan dat haar pc van slag was. Ja

Moet eigenlijk wel vanuit hetzelfde IP zijn gebeurd aangezien ze op automatisch inloggen stond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:22

Dat vermoed ik ook wel Lachen

Maar dan heeft ze die bevestiging Lachen

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:02

Er zijn ook nog pc's, zoals de mijne, die na een bepaalde tijd van IP-adres wisselen, dus dat is wel niet waterdicht.

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:08

sorry was even weg na de intratuin Pling
ik ben in ieder geval blij dat ik dan niet gehackt ben, maar ik snap nog steeds niet hoe ik een 2de account heb aangemaakt en dan onder toek Verward en wat ik nog niet snap is dat ik niet uitgelogd ben geweest en toen opeens onder deze account te voorschijn ben gekomen.
bedankt in ieder geval voor jullie hulp Pling ben al een stuk geruster, had voor de zekerheid even snel al mijn wachtwoorden van alles verwisseld.

mijn lap is idd van slag. soms gaat het zo traag of hij slaat vast of knalt gewoon uit. maar het is me ook wel eens gebeurd dat ik met mijn profiel bezig was en dat bokt er op eens uitlag, misschien dat ik toen iets verkeerd heb gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 18:07

Van de week was er een bokt crash en toen was ik ook vanzelf uitgelogd Haha!

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 18:14

Haha! waarschijnlijk genoeg mogelijkheden dus Knipoog
het belangrijkste vond ik dat ik niet gehackt was!
weet ik alleen niet wat ik met dat andere account moet doen. weet geeneens het wachtwoord ervan Haha! zal dan wel hetzelfde zijn als mijn oude. als dat zo is, dan kan die toch weggehaald worden?