IJslanders en alles eromheen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thokkadisje

Re: IJslanders en alles eromheen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:32

Goed, de tolt, ballenboots en het bit zijn toegevoegt aan de wiki. Met de 4 en 5 gangers maar even wachten, dat voeg ik wel toe aan de algemene beschrijving van de IJslander. Anders staat het er ook maar zo vreemd. Foto's heb ik er nog niet bijgeplaatst aangezien de computer waar de foto's opstaan momenteel geen internet heeft. Morgen kan ik die toevoegen.

Frosti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:54

Misschien is het een idee om van een bekende hengstenhouder/eigenaar een foto te vragen van hun goedgekeurde hengst? en vragen of je die hier voor mag gebruiken natuurlijk *LOL* Schijnheilig

Groetjes,
Liza Knipoog

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:58

@ liza, had ik idd ookal aangedacht Ja dat leek me de meest makkelijke oplossing. Als het allemaal niet lukt dan maar ik op IJsland wel een foto van 1 van de hengsten die ze daar op stal hebben staan Vork

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:41

Citaat:
Dat toestemming vragen staat er helemaal los van. Ten 1e begrijpt ze mijn zin niet die ik bij de foto's heb geplaatst, als ze daar nou gewoon normaal om gevraagd had via de mail wat ik daar mee bedoel dan was er niks aan de hand geweest..De foto's staan trouwens nog op meerdere internet site's en daar heeft ze ook nooit moeilijk over gedaan dus zo simpel is het en ten 2e heeft het heeft te maken met jaloersie. Toch wel een leuk idee dat iemand zo wijs is met ''mijn'' eigen paarden en daar mee wil showen Clown Het zijn ook kanjers van paarden, niet waar!!?? Haha!

Groetjes,
Liza

Mischien omdat ik niet wist je ze op verschillende sites zette zonder mij te vragen Knipoog En wat heeft dat met jaloersie te maken? Moet ik jaloers op jou zijn dan? Nopes. Bovendien had ik je ook gemailt maar dan wist bokt ervan dat er geen toestemming voor was gegeven Knipoog

Tessa ik wil eventueel wel naar een paar hengstenhouders mailen voor foto's van goedgekeurde hengsten?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:57

Ik heb dan wel niet zo'n mooi moderatorkleurtje, maar beschouw dit toch maar als een moderator-opmerking:

Frosti en Glossi, het is duidelijk dat jullie er verschillend over denken. De foto's worden niet gebruikt, daarmee is deze discussie afgelopen. Ik stel voor dat jullie verdere conversatie prive voortzetten.

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 23:03

@Glossi: als je dat wilt doen, graag!! Ben er nog niet aan toegekomen Lachen Zou super zijn als het lukt!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:42

Shadow0 schreef:
Frosti en Glossi, het is duidelijk dat jullie er verschillend over denken. De foto's worden niet gebruikt, daarmee is deze discussie afgelopen. Ik stel voor dat jullie verdere conversatie prive voortzetten.

Helemaal mee eens.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:03

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:59