in firefox werkt shift ook, maar ik denk er lang niet altijd aan. Ben zo gewend dat op fora links in een ander venster opent (of ander tabblad of zo) ...
Ik ben het ook jaren zo van bokt gewend en ik wen er maar niet aan dat het niet meer zo is. Heb nu heel vaak dat ik een link aanklik, even snel kijk en hem vervolgens sluit omdat ik genoeg gezien heb en terug wil naar bokt. en dan vervolgens na sluiten me pas weer bedenk dat bokt niet meer in een nieuw venster/tabblad opent... echt vreselijk irritant!
Vraag me ook af waarom het toentertijd is aangepast, vond het wel handig. Nu gebruik ik in FF 'muiswiel + klikken', dan opent ie in FF ook in een nieuw venster. In principe net zo makkelijk, dus ik stoor me er niet echt aan, maar vraag me wel af waarom het veranderd is, omdat het alleen maar handig is voor de meesten.
En nog zo'n dommerik hier, die niet begrijpt wat "de vooruitgang" is om links in hetzelfde venster te openen. Soms zetten mensen een foto-album neer, wanneer je dan een aantal foto's bekijkt, moet je ook de hele route weer terug om op Bokt te komen. Handig
ik heb windows vista en kan het gewoon in een nieuw tabblad openen. Vond het in het begin nog wel eens vervelend, maar ben er nu aan gewend en van mij hoeft het niet persé verandert te worden. Ik neem aan dat er wel belangrijkere dingen op het to do lijstje staan van Bart