Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vonnie84 schreef:Die functie mis ik idd ook nogal eens.
Net als het zoeken van gebruikers op woonplaats. En vroeger kon je ook op de plaatsnaam klikken, dan kon je zien waar dat lag en volgens mij ook (net als bij Partyflock) hoeveel gebruikers waar woonde (met kleur of kringen).
Vonnie84 schreef:Die functie mis ik idd ook nogal eens.
Net als het zoeken van gebruikers op woonplaats. En vroeger kon je ook op de plaatsnaam klikken, dan kon je zien waar dat lag en volgens mij ook (net als bij Partyflock) hoeveel gebruikers waar woonde (met kleur of kringen).

Maar ik denk dat het aan het aantal gebruikers ligt.

Iig zou ik de functie's ook wel graag terug zien.Perzik schreef:Dat percentage van berichten vind ik opzich wel grappig.
Maar dat van die woonplaatsen vind ik niet nodig, als je wil weten waar iemand woont kan je t ook via de pb vragen. Ik vind het niet nodig dat iedereen weet waar ik woon en alles, dat vind ik alleen nodig voor die mensen die dat moeten weten.

Maar die was er al.
jammer, dat was erg handig. Soet schreef:Perzik, maar dan vul je het gewoon niet inIig zou ik de functie's ook wel graag terug zien.
En inderdaad Griebels, ik kan al helemaaaal niet meer overweg met de zoekfunctie (ook nooit gekunnen), ik dacht dat het een kwestie was van ervaring, na een dik half jaar lukt het nog altijd niet.
Je zit nu dik een half jaar op bokt,... en ik heb er net wat weet van, die functie die TS aanhaalt heb jij naar mijn weten nooit gekend!
! .. Hopelijk gaat Bart er '' ooit' nog wat mee doen! Vonnie84 schreef:Die functie mis ik idd ook nogal eens.
Elessar schreef:fixture schreef:nooit gekend, die functie
Die was ook al weg voordat je lid werd, vandaar.
Cyntje schreef:Wat heb jij van die functies meegemaakt dan?Je zit nu dik een half jaar op bokt,... en ik heb er net wat weet van, die functie die TS aanhaalt heb jij naar mijn weten nooit gekend!