Ik ben wel benieuwd wat we nu gaan doen.. Fairie? Laat je het zo nog lopen of ga je op CB/UK re-organiseren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elaine schreef:Is er ergens een overzicht van de centrale topics? Via de zoekfunctie kom ik er niet helemaal uit.
[edit]Goeiemorgen Elaine, viewtopic.php?f=68&t=487239 [/edit]
De tags zijn opzich handig, maar ik denk dat we die eens onder de loep moeten nemen. Er staan soms 20 foto topics onder elkaar en soms zie ik topics waarvan ik denk: Op het vroegere FF hadden ze beter gestaan, of bij BB-ITP. Omdat FF niet meer bestaat en op BB-ITP de mensen niet altijd de reacties krijgen die ze willen gooien ze het maar op CB en UK.
Kijk een schilderij valt weinig ergens ander neer te zetten en past imo ook prima op UK/CB. Met tekeningen ligt dat weer anders. Vooral op CB ben ik al een paar tegengekomen waarvan ik dacht: Hmm, volgens mij had je 5 min niets te doen - zet je wat streepjes op papier en plaatst het op bokt.
Ik denk best dat je UK/CB overzichtelijker kan houden door dit soort topics te sluiten, verplaatsen of verwijderen
Elaine schreef:Ja hebben jullie ook gelijk in.
Er zijn dus eigenlijk 3 soorten topics:
- De infotopics (vb. Welke Camera moet ik kopen) ==> Kan misschien in een overzicht gezet worden en beetje samenvoegen her en der
- De doeltopics (vb. Allemaal dezelfde foto bewerken) ==> Kunnen ook meer aan banden gelegd worden dat ze niet zo overspoeld raken
- De Funtopics (vb. Wie wil er een avatar maken) ==> Kunnen gedeeltelijk samengevoegd worden en zeker wat meer aan banden gelegd worden.
Dit om het centrale-topics-vloedgolf issue even overzichtelijk te houden.
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe regels Fair.
Harvest_Moon schreef:Ik zat van de week ook te denken dat het 'teveel topics' probleem ook op een andere manier opgelost kan worden namelijk door het aantal topics dat er bestaat en geopent word te verminderen.
Kijk: Iedere users heeft zijn 'eigen' topic dat hij bijvoorbeeld 'harvest_moon's Atelier' noemt en daarin post hij al zijn of haar foto's verhalen en gedichten, reacties kunnen dan over PB of in een speciaal daarvoor gemaakt 'reacite topic'.
Aan de andere kant zitten er wel heel veel nadelen aan deze methode en zal het een grote impact op CB hebben, of het een goed idee is weet ik dus niet helemaal....