Ir111 schreef:JorisDy schreef:Gewoon kunnen zeggen na een poosje: Ja het klikt niet , wil je ons topic verlaten ofzoiets
Maar waarom zou je? Als het niet klikt merkt iemand dat vanzelf en waarom zou degene dan blijven posten?
Idd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ir111 schreef:JorisDy schreef:Gewoon kunnen zeggen na een poosje: Ja het klikt niet , wil je ons topic verlaten ofzoiets
Maar waarom zou je? Als het niet klikt merkt iemand dat vanzelf en waarom zou degene dan blijven posten?
LiSSy schreef:ik zeg nee... bokt is een openbaar forum en daar horen geen besloten topics te zijn.
als jij alleen met die mensen wilt kletsen voeg ze toe op msn en klep daar een end verder... heb je bokt niet voor nodig
JorisDy schreef:je hebt sommige mensen die blijven echt wel hangen.
En dan als je zolang samen bent krijg je je eigen grapjes,, en dingen. die een nieuwe niet snapt. En dan heb je wel iritatie
Marjo_x schreef:mee eens.. Lijkt ook zo ongezellig
JorisDy schreef:das jullie mening. En ik zie dat er ook genoeg andere mensen voor zijn. Maar die zeggen niks
JorisDy schreef:das jullie mening. En ik zie dat er ook genoeg andere mensen voor zijn. Maar die zeggen niks
Bonaire schreef:Laatst in 'ons' Young Riders Huiskamer topic kwam er ook iemand langs om iemand even goed zwart te maken. Dat soort dingen vind ik niet kunnen. Maar ik heb liever geen besloten topics, want dan is het erg moeilijk om ergens bij te komen. Even netjes voorstellen en gewoon lekker mee kwebbelen moet kunnen. Als het niet klikt merk je dat vanzelf wel en moet je zelf de verantwoordelijkheid nemen om daar 'weg' te gaan.
Cyntje schreef:JorisDy schreef:das jullie mening. En ik zie dat er ook genoeg andere mensen voor zijn. Maar die zeggen niks
Omdat ze dat misschien niet durven