Wie ergert zich nog meer aan dit?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind jij, mee eens?

Ja, mee eens
104 (75%)
Nee, niet mee eens
34 (24%)

Totaal aantal stemmen: 138

LadyElmira

Re: Wie ergert zich nog meer aan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:06

doom schreef:
haha ik heb toevallig net hier een topic over geopent in de huiskamer haha ..
waar ik overgens nu al weer reacties over krijg .. dat het gezeik eens moet stoppen ..en dat je bij jezelf moet beginnen Boos! wat ik dus echt stomme antwoorden vind je moet er met ze alle wat aan doen ..

lees het maar eens staat op pagina 2 .. Haha!
edit: hier is de link is makkelijker:P
viewtopic.php?f=34&t=758256

En op jou zou ik al helemaal niet reageren. Reclame maken voor je eigen topic hoeft hier niet, dus doe het dan ook niet. Stelletje zeikerds!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:07

crossmonster schreef:
als je nu flink trekt, en lange sporen aantrekt, en in je titel zegt dat je Z rijdt, dan wordt je topic zo 10 pagina's lang *LOL*

Haha idd Haha!

Ik vind het best logisch, ik kijk ook eerder naar bekende hun topic (ook buiten HAW)
Bij die mensen weet ik wat hun bezig houd. "ken" ze een beetje

Verder is het op HAW 9 van de 10 keer zo dat als je tips geeft, maar die dan niet in het straatje passen je alleen maar smoesjes te horen krijgt.

joelle1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:09

Nou nee hoor vind ik niet en ik ben ook net nieuw hier.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:11

ik zie het probleem niet echt nee Haha!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:15

ik ben zelf niet zo'n bekende bokker hoor. En de keer dat ik fotos op HAW had geplaatst kreeg ik toch een stuk of 8 reacties. Allemaal verschillende met nuttige tips! Vork
Als ik kijk bij de "populairdere" topics, die zijn soms 10 paginas lang! Maar word dan ook 100X hetzelfde gezegd. Dus niet om te zeggen dat ze meer tips krijgen Haha!
+ dat het niet altijd zo is dat 'bekende' bokkers meer berichten krijgen, maar ik denk wel wat bekendere bokkers-paarden... Haha!
Ik ga ook eerder kijken naar de paarden die ik echt prachtig vind.En dan ga ik daar niet kijken omdat de bokker populair zou zijn, maar omdat ik al dikwijls mooie fotos van dat betreffende paard heb gezien... Tjah...

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:17

Haay,
ik begrijp je hoe aantrekkelijk ik de titel ook maak ik krijg nooit meer dan 2 pagina's vol en dan is het meestal onnuttige info.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:18

Je hebt met dit topic al 2 pagina's Knipoog

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:27

LadyElmira schreef:
doom schreef:
haha ik heb toevallig net hier een topic over geopent in de huiskamer haha ..
waar ik overgens nu al weer reacties over krijg .. dat het gezeik eens moet stoppen ..en dat je bij jezelf moet beginnen Boos! wat ik dus echt stomme antwoorden vind je moet er met ze alle wat aan doen ..

lees het maar eens staat op pagina 2 .. Haha!
edit: hier is de link is makkelijker:P
viewtopic.php?f=34&t=758256

En op jou zou ik al helemaal niet reageren. Reclame maken voor je eigen topic hoeft hier niet, dus doe het dan ook niet. Stelletje zeikerds!

Jeetje voel je je een beetje aangevallen ofzo Clown
er staat toch ook nergens dat ze moet reageren . staat alleen de link zodat de mensen in dit topic de antwoorden daar ook kunnen lezen ..
omdat ik precies de zelfde dag zo goed als het zelfde topic heb geplaatst...
triest figuurtje Slapen

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:46

Ik erger me er totaal niet aan. BB kennen op bokt meer mensen die bij bijv. even gaan kijken bij HAW en daar even reactie plaatsen in trant van, "wat leuk jou foto's te zien".

Wie plaatst er niet bij een bekende (van bokt) een reactie in het topic (bij verhaal of foto's)?

Topics krijgen in het algemeen veel reacties wanneer het onderwerp intressant of schokkend is (verhaal moet wel duidelijk zijn geschreven). Foto topics krijgen in het algemeen meer reacties als het super mooie foto's zijn, (veulentjes doen het ook altijd goed) of wanneer er iets mis is (qua rijstijl of met het paard).

Ben het met Milly eens : het gaat niet om kwantiteit het gaat om de kwaliteit van de opmerkingen (het is geen populairity contest!)!!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:47

O, nog een tip. Wil je meer mensen jou topic laten zien, zet de link in je onderschrift.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:52

Ik had toevallig laatst voor de eerste keer rijfoto's op HAW gezet juist met het idee voor tips en commentaar. Kreeg maar een paar reacties en die waren alleen maar positief. Dat is natuurlijk heel leuk, maar ik vind het juist goed om een beetje kritiek te krijgen. Daar kan ik tenminste wat mee.

Ik zit hier toch al behoorlijk lang, maar krijg ook niet meer als een paar reacties hoor. Maargoed ik maak er ook niet zo druk om.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:36

@ Doom, kun je mij uitleggen hoe mensen zich aangevallen kunnen voelen door middel van een topic link? Juist ja, dat gebeurd dus niet.

@ de TS: Het verbaasd me alleen dat de wat oudere (soms ook gewoon jongere hoor) mensen meer reacties krijgen, en dat jongeren dat niet 'eerlijk' vinden. Terwijl er dus wel een verschil in zit, met hun en jullie. Het zijn dan meestal bokkers die samen met hun paard wat meer bekent staan op bokt, waardoor ze eerder een reactie krijgen. Tevens maken ze telkens foto's van bepaalde activiteiten van hun paard, waardoor het interessanter is om te reageren, dan dat je naar iemands paard aankijkt die toch maar stilstaat en niets doet. Mensen die volwassener zijn (of zich zo gedragen) hebben ook meer kans op volwassen mensen die reageren. Mensen die weten waar het paard op de foto's mee bezig is en die er leuke commentaar of goede tips op hebben. Als jou paard alleen maar stilstaat, of je bent gewoon een normale les aan het rijden (nogmaals zijn dit dus voorbeelden), is dat niet interessant genoeg voor de mensen die graag serieus willen reageren. Als je dan al tien berichten hebt staan met 'Leuk paard.', hebben die ook geen zin om nog eens een 'Ja, leuk paard.' neer te zetten. Want dat staat er immers al. Is het dan zo belangrijk om zoveel mogelijk posts te krijgen met hoe leuk ze jou paard wel niet vinden? Je zou dus ook eens wat anders kunnen doen met je paard en daar foto's van kunnen maken. Misschien is dat wel leuk genoeg voor meer reacties. Nogmaals, ik snap niet waarom dat zo belangrijk is. En, als je het dan zo belangrijk vind om die reacties te krijgen..zorg dan dat je bekender wordt onder de bokkers. Doe eens wat nieuws, of maak eens wat interessante topics aan met goede en ook leuke informatie oid. Misschien dat mensen je dan gaan zien als 'dat meisje waar die goede discussie vandaan kwam.', inplaats van 'het meisje dat zo zeurt in haar topic, omdat ze niet genoeg reacties krijgt op haar paard.' Want nu komt alleen dat voor in mijn hoofd, zodra ik jou boktnaam zie.

weer even @ Doom: Dan nog even over de link. Zulke dingen vind ik lijken op aandachttrekkerij, voor jou en je topic. Deze hou je draaiend omdat het mensen boeit zodat ze willen reageren, als dat niet gebeurd laat het dan zo en maak er geen reclame van. Ook hoef je niet aan te komen met 'Zo, voel je je aangevallen ofzo.' Want dat komt erg puberaal over, en geheid dat je dan helemaal geen normale reacties meer krijgt!!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:45

Citaat:
weer even @ Doom: Dan nog even over de link. Zulke dingen vind ik lijken op aandachttrekkerij, voor jou en je topic. Deze hou je draaiend omdat het mensen boeit zodat ze willen reageren, als dat niet gebeurd laat het dan zo en maak er geen reclame van. Ook hoef je niet aan te komen met 'Zo, voel je je aangevallen ofzo.' Want dat komt erg puberaal over, en geheid dat je dan helemaal geen normale reacties meer krijgt!!

Nogmaals dit was dus niet om aandacht voor te krijgen maar zodat de mensen die in dit topic reageren misschien (als ze dat zelf willen) even kunnen lezen wat voor antwoorden ik op het topic heb gehad wat dus over precies het zelfde gaat , ik vind dat dus helemaal geen aandacht trekkerij of reclame maken .. vond het gewoon puur toeval dat ik zojuist al een topic er over geplaats had die zelfde dag !!!!

en tja je schrijft een boos bericht met stelletje zeikerds over mij dat klinkt alsof jij je aangevallen voelt op mijn bericht .. Clown kan het niet anders verwoorden !! Haha!

oja en dan nog eens .. over dat puberaal (even je topic gekeken .) 16 jaar zegt mij genoeg ..!! Haha!
doeg Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:46

vraag me af wie er hier een zeikerd is en puberaal?

En ik had niet eerder over je link geantwoord, dus dat kan het niet zijn Lachen

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:48

runningkawa schreef:
vraag me af wie er hier een zeikerd is en puberaal?

En ik had niet eerder over je link geantwoord, dus dat kan het niet zijn Lachen

runningkawa heb je een pm gestuurt .! Haha!
en misschien is het nu beter om weer ontopic te gaan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:49

en je hebt pb terug, maar het was idd tegen jou bedoeld, jij gedraagt je als een puber en zelf erg triest met zulke antwoorden.

maar idd, terug ontopic

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:53

oke misschien dan iets te heftig gereageerd maar ik voelde me flink aangevallen .. had ook anders gekunt als
op JOU reageer ik helemaal niet aandacht trekkerij stelletje zeikerds ..
dit wilde ik nog even kwijt .. Haha!
en zo puberachtig vind ik het niet reageer gewoon normaal ..

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:01

mijn record van pagina's was 6 pagina;s..
misschien vinden jullie het topic nog.. of hebben zelf mee gereageerd. [HAW] beauty (hengst) & ik @ work (1ste x springen!!)
eerst was het leuk beestje.. (*kommantaar op mijn houding) daaarna over mijn nikes. (redelijk jonge hengst en dan met nikes rijde.. moet ik toch zelf weten. maar hijs veranderd bokt nu nog amper).. toen dat het er niet ontspannen uit ziet.. goh als ht ook de eerste keer is dat hij daar is.. toen dat strondeigenwijs ben en niks aan wil nemen.. wat voor een commmantaar is dat?.. Ik rij hem toch?.. niet zij.. hij kan super ontspannen lopen.. ikw eet ook waarom ze het niet ontspannen vonden hij loopt opgericht (heeft hij altijd gedaan).. maar verder kan hij super lopen.

Op het laatst werd ik echt aangevallen.. komen ze zo van.. waar ben je met je uitvluchten en stoere verhalen.. ik had echt zoiets van.. ja doeii.. ik kom toch om te leren.. maar voor alles wat zij zeggen.. had ik wel iets omdat ik mijn hengst ken.
Ik en beauty zijn een geweldige combinatie.. volgens iedereen die mij heeft zien rijden hij is echt super..
beginnen ze me daar te zeggen.. ik vind jullie geen combinatie jij kan niet rijden en hij doet maar wat.. misschien qua karakter meer. niet.. ik had echt zo iets.. ga je moeder vervelen..

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:09

ik irriteer me er altijd aan dat mensen die in de z rijden altijd helemaal de hemel in geprijsd worden, en ik als wat zwaardere ruiter eingelijk niet meer echt op mijn rijden word beoordeeld maar over dat ik te dik en te zwaar zou zijn voor mijn pony, dat ze in een te zware bak zou rijden en dat flink moeite met mij zou hebben, terwijl dat ze een moeilijke pony is met rijden, en erg snel zweet, en dat niet alleen bij mij.

daar irriteer ik me dus erg zwaar aan

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:14

Ik kijk een enkele keer op HAW, en uit pure interesse in de voor mij bekendere paarden van de wat oudere bokkers (en dat hoeven dan niet perse degenen te zijn die veel plaatsen) ga ik daar eerder naartoe dan naar de onbekendere paarden. Let wel, ik kijk, maar reageer ook daar niet altijd....

Dus je irriteren? Als ik aandacht hebben wil doe ik dat op een andere manier....

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:16

Een pakkende titel is de helft van het werk!!

Ik heb eens een topic geopend over "een anderhalfjarige voor het eerst onder een lichtgewicht amazone".... Reacties genoeg gehad Clown

Toch was het alleen maar een topic met foto's van een tinker van anderhalf die een opblaaspop op zijn rug had..... Haha! (Maar door de titel van het topic gingen wel heel veel mensen kijken en reageren Cool )

Ik let dus eigenlijk nooit op de naam van de TS, als een titel mijn aandacht trekt, ga ik kijken, en heb ik wat zinnigs te melden, dan reageer ik. Boeit het onderwerp me niet, dan reageer ik ook niet, maakt niet uit of ik de TS ken of niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:22

Als je telkens keer op keer hetzelde als opmerkingen krijgt is het misschien wel eens de moeite waard om te kijken of er een kern van waarheid inzit.

Een titel is idd het halver werk
Maar is die titel alleen maar om mensen te krijgen, ik noem maar ff zwarte hengst in passage en ik zie een bruin paardje op de voorhand nog geen B proef rondhupsen dan is bij het laden van de eerste foto al op het kruisje geklikt. Lachen

MachoBlits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:26

Als je nu gewoon even je spoor in je paard zet en lekker trekt enzo dan komt je topic altijd ver.
meestal over de 10 pagina`s Haha! ook al ben je nieuw.
nee even zonder dollen Tong uitsteken
Het is wel zo als iemand bijv. Taaco en kelly ziet dan reageert iedereen maar zien ze een nieuwe
bekijken ze de foto`s en dan zien ze wel wat ze doen.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:53

runningkawa schreef:
Als je telkens keer op keer hetzelde als opmerkingen krijgt is het misschien wel eens de moeite waard om te kijken of er een kern van waarheid inzit.

Een titel is idd het halver werk
Maar is die titel alleen maar om mensen te krijgen, ik noem maar ff zwarte hengst in passage en ik zie een bruin paardje op de voorhand nog geen B proef rondhupsen dan is bij het laden van de eerste foto al op het kruisje geklikt. Lachen

Whoehaaaaaaa.... Klopt!!! Het gaat mij net zo!

In mijn geval had ik gewoon wat grappige foto's die ik wilde laten zien, en heb dus een titel bedacht waarvan ik wist dat veel mensen zouden gaan kijken. Was een topic met een knipoog dus..... Haha!

Maar als ik een vraag zou hebben of hulp nodig zou zijn, zou ik zorgen voor een duidelijke titel, en als iemand raad weet of kan helpen reageren ze vanzelf wel..... Ik kan niet echt zeggen dat ik het gevoel heb dat topics van "oudgedienden" automatisch beter lopen dan topics van mensen die nog niet zo lang op Bokt zitten....

En, het is al eerder gezegd, beter twee goede reacties dan tien pagina's vol gezemel waar je de goede tips nog uit moet zien te vissen........

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:04

doom schreef:
oke misschien dan iets te heftig gereageerd maar ik voelde me flink aangevallen .. had ook anders gekunt als
op JOU reageer ik helemaal niet aandacht trekkerij stelletje zeikerds ..
dit wilde ik nog even kwijt .. Haha!
en zo puberachtig vind ik het niet reageer gewoon normaal ..

Waarom vraag je dan (of eerder kom je een beetje dreigend en aangebrand over) of ik me aangevallen voelt, terwijl jij jezelf aangevallen voelt? Ik vind mensen die zich hier druk om maken inderdaad een stelletje zeikerds, kon het me niet beter verwoorden. Dit betekend niet dat ik puberaal gedrag vertoon, ookal ben ik 16 jaar. Nogmaals heeft het niet met leeftijd te maken, en dat heb ik ook in mijn vorige post gezet. Ik zie jou link wel als reclame, of je moet denken dat de mensen hier op bokt niet begrijpen wat de TS bedoeld? En dat jij daarom even een voorbeeld geeft? Het is het topic van de TS, als jij dan aankomt met die van jou vind ik dat zelfs brutaal!