Citaat:
weer even @ Doom: Dan nog even over de link. Zulke dingen vind ik lijken op aandachttrekkerij, voor jou en je topic. Deze hou je draaiend omdat het mensen boeit zodat ze willen reageren, als dat niet gebeurd laat het dan zo en maak er geen reclame van. Ook hoef je niet aan te komen met 'Zo, voel je je aangevallen ofzo.' Want dat komt erg puberaal over, en geheid dat je dan helemaal geen normale reacties meer krijgt!!
Nogmaals dit was dus niet om aandacht voor te krijgen maar zodat de mensen die in dit topic reageren misschien (als ze dat zelf willen) even kunnen lezen wat voor antwoorden ik op het topic heb gehad wat dus over precies het zelfde gaat , ik vind dat dus helemaal geen aandacht trekkerij of reclame maken .. vond het gewoon puur toeval dat ik zojuist al een topic er over geplaats had die zelfde dag !!!!
en tja je schrijft een boos bericht met stelletje zeikerds over mij dat klinkt alsof jij je aangevallen voelt op mijn bericht ..
kan het niet anders verwoorden !!
oja en dan nog eens .. over dat puberaal (even je topic gekeken .) 16 jaar zegt mij genoeg ..!!
doeg