mijn appie is wer anders. hij vind alles best, is zeer betrouwbaar en wel bomrpoef ook zoals jij zei. Schrikt nergens van!
hij's idd erg snel wat er al beschreven staat! Hij is juist gek op mensen en weerw at minder op paarden. Hij hecht zich heel snel aan een bepaald persoon ( in zijn geval ben ik dat ) en die kan dan ook ALLES met hem doen. Zo was er een keer een trap op hem gevallen en ik was de enige die hem weer voorbij die trap kon laten lopen, voor de rest niemand.
Soms heb je ook echt het gevoel te kunnen comminuseren met hem. Soms lijkt het echt alsof hij antwoord geeft. Het is een heel slim paard waar geen kwaad in zit. Met mensen is hij echt bezig en vin alle aandacht leuk. Hij heeft heel duidelijk aan wat hij wilt en wat hij juist niet wilt! Ook kan je aan hem heel goed merken of hij iets leuk vind of niet! Hij probeert alles om de mens maar duidelijk te maken wat hij wilt! Als hij lange teugel wilt gooit ie zijn koppie naar beneden. Als hij harder wilt gaat ie telgangen en zijn kont er steeds onder dieuwen. Als hij trouwens gallopeert voel je bij hem ( in tegenstelling tot andere paarden die ik rijd of gereden heb ) heel erg dat ie zich vooruit dieuwt met zijn achterbenen.