account aanmaken voor een advertentie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Re: account aanmaken voor een advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:28

Ania schreef:
ja maar waarom dan? zo word het toch ontzettend drukbevolkt op bokt? ook commercieel hoort bij bokt, en dus is het alleen voor bokkers. Laat de echte bedrijven er maar voor betalen. Ik zie hier het nut er niet van in hoor.

Hier zie ik persoonlijk wel wat in. Mensen die in 'Commercieel' willen posten omdat ze bv. een paard voor iemand anders erop willen zetten, moeten een bepaald aantal nuttige (!) paardenposts hebben, die iets verder gaan dan 'leuk paard' (voor zover dat na te kijken valt bij zoveel gebruikers...). Misschien zou je die mensen zelfs uit Commercieel kunnen halen en ze bij de gewone 'Eenmaal Andermaal' kunnen zetten. Mensen die een bedrijf(je) hebben zouden dan wellicht (eenmalig?) wat kunnen betalen voor het recht om te adverteren op Bokt. Niet de hoofdprijs, maar gewoon een bedragje.

Bokt is inderdaad geen Markplaats en moet ook niet als zodanig gebruikt / misbruikt worden.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:29

Cheveyo schreef:
ik heb het toch ook over 'gevoel' Knipoog.

vertrouwder misschien voor je gevoel maar als iemand die hier verder niets heeft en de boel wil belazeren maken de 25 of 50 berichten die ze moeten plaatsen echt niet uit.

gr

ikke ook hihi

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:26

Iig ben ik he ter wel mee eens dat ook voor EA gewoon hetzelfde berichten aantal moet zijn. Zoals al eerder vermeld vind ik dit ook vertrouwder! Ik wilde wel eens wat van iemand kopen en heb toen in zijn berichten zitten lezen, ik zag alleen maar verkoop en in koop berichten, en op het eind een paar "paard gerelateerde" dingen.
om de een of andere reden vertrouw ik dat vééééééél minder dan iemand die is een keer wat verkoopt en een tig aantal berichten heeft!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:28

Als mensen je willen belazeren dan doen ze dat toch wel, maar het gevoel erbij moet wel goed zijn als iemand iets te koop zet.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:04

Ik denk dat iemand met rond de 5000 of meer posts op bokt minder mensen zal belazeren dan iemand met 25 posts....

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 07:13

Ik ook die is dan toch al redelijk bekend voor sommige mensen op Bokt, en als je leuke identificatie van je op internet hebt gezet weten toch al veel mensen wie ze belazert
He oliebol heb net de 5000 gepasseerd
Haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 12:07

verania schreef:
hai,

en dan nog ze plaatsen 25 berichten en nog weet je niet zeker met wie je te maken hebt!

volgens mij maakt het niet uit of je nou 25 berichten plaats of niet.

toen ik toendertijd de huiskamer in wilde moest ik ook eerst wat berichten plaatsen (dat waren er volgens mij toen meer) ik heb toen van alles geopend amper gelezen en maar wat geschreven van o gaaf beesie of wat dan ook.

Zonder de 25 berichten kom je het systeem nu in. En tegenwoordig wordt er wel strenger gecontroleerd op deze berichten, als dit opgemerkt wordt worden al dat soort one-liners en onzinnige berichten verwijderd. Knipoog

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 12:12

Toch worden dit soort accounts ook in de hand gewerkt, door de idiote regel dat je alleen paarden van iemand anders aan mag bieden, maar bijv geen diensten.
Een vriendin van mij doet paardenmassages, daar had ik een advertentie van gemaakt omdat zij niet op bokt zit, en die is verwijderd, en ik kreeg er een UN voor.
Vind het heel raar dat je dus wel een paard van iemand aan mag bieden, maar geen dienst...............

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 20:01

ik vind ook dat de regel overal moet gelden. men maakt nu een account aan en hopla, commercieel wordt volgegooid met rotzooi. Juist door die 25 berichten/ 50 berichten regel moet men meer moeite doen en dan haal je toch een gedeelte eruit die dan niet meer hun troep willen neerzetten omdat het teveel moeite is.
Juist doordat ik steeds vaker zulke ads zie hem ik de neiging om niets meer te openen op commercieel.

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:29

Ik wil eigenlijk wel een advertentie plaatsen maar dat kan hier dus ook niet...
Vind ik best irritant en vraag me ook af waarom... ?
En ik weet niet of dit nu offtopic is maar anders sorry Bloos

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:29

suus_ schreef:
Ik vind het ook fijner om iets van iemand te kopen die ik wel eens zie op Bokt. Ik koop dan liever iets van Cassidy om zomaar een voorbeeld te noemen dan van iemand met 1 of 2 berichten Clown
Een leeg profiel vind ik ook niks

Ja, dat heb ik ook idd. Ja

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 16:21

OemmiejO schreef:
suus_ schreef:
Ik vind het ook fijner om iets van iemand te kopen die ik wel eens zie op Bokt. Ik koop dan liever iets van Cassidy om zomaar een voorbeeld te noemen dan van iemand met 1 of 2 berichten Clown
Een leeg profiel vind ik ook niks

Ja, dat heb ik ook idd. Ja

Ja... ik heb bijna 400 berichten en kan geen advertentie plaatsen... Nou zitten er ook onzin dingen tussen maar toch... ! Ik zou best graag even een advertentie willen plaatsen... ik zoek nogsteeds goeie beige rijbroek 176 Boos! oei lijkt op een aanzoek voor een broek Bloos

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:49

Jammer, geen reactie van de modjes op mijn vraag....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:52

Ik zie bij commercieel het probleem niet. Commercieel = Commercieel. Vind het wel wat apart wat billy idd aangeeft, maar verder heb ik echt geen problemen met dat fabrikant A zich aanmeld voor een advertentie

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:58

Billy schreef:
Toch worden dit soort accounts ook in de hand gewerkt, door de idiote regel dat je alleen paarden van iemand anders aan mag bieden, maar bijv geen diensten.
Een vriendin van mij doet paardenmassages, daar had ik een advertentie van gemaakt omdat zij niet op bokt zit, en die is verwijderd, en ik kreeg er een UN voor.
Vind het heel raar dat je dus wel een paard van iemand aan mag bieden, maar geen dienst...............

Paarden wel? Hmmmm Quellian heeft een keer geiten voor een ander aangeboden. Kreeg ze ook een OW voor. Die ander heeft toen de geiten aan haar gegeven .....dan kan het wel: ze te koop/of te geef aanbieden. OW werd daardoor niet ingetrokken.

Ik zou zeggen alles of niets.....

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:45

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=564536

En dan met name punt 5:

Citaat:
5. Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen (voor EA-CO zijn geen 25 berichten nodig). Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan. Het is niet toegestaan om advertenties voor derden te plaatsen, behalve verkoop van paarden. Deze kunnen dan enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.

Staat er toch duidelijk genoeg en ook de motivatie waarom.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:08

Daarmee is mijn vraag niet beantwoord lijkt mij.
Waarom wel paarden en geen diensten.
Valt paarden wel binnen het primaire doel en paardgerelateerde diensten niet?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:13

maar waarom mag het wel op CO en niet op de andere fora?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:41

Neonlight schreef:

En dan met name punt 5:

Citaat:
5. Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen (voor EA-CO zijn geen 25 berichten nodig). Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan. Het is niet toegestaan om advertenties voor derden te plaatsen, behalve verkoop van paarden. Deze kunnen dan enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.

Allereerst vind ik "geen primair doel hebben" geen motivatie. Dan moet je gewoon de mogelijkheid niet aanbieden.

Bovendien staat nergens dat je een UN of een OW kunt krijgen voor het aanbieden van diensten of andere dieren dan paarden voor anderen. Terwijl die wél gegeven worden.

Waarom wordt er wel een OW of UN voor gegeven terwijl verkeerd geplaatste topics gewoon verplaatst of op slot gedaan worden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:43

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=35327

Citaat:
8. Bokt.nl heeft het recht om een gebruiker de toegang tot de site te ontzeggen wanneer deze zich niet houdt aan de Bokt.nl Regels, of om elke andere volgens Bokt.nl geldige reden.

Daarom misschien? Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:30

Ik vind het best streng eigenlijk.. Zij zijn groot en ik is klein!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 23:35

Tja daar kunnen wij: kleine bokkertjes niks tegen in brengen. Haha! Haha! Haha!

Beetje het geval van regel 1 en regel 2 hè !

Regel 1: we hebben altijd gelijk
regel 2 : als we ongelijk hebben treedt regel 1 in werking. Knipoog

Maar de vraag is gewoon wáárom je wel het paard van iemand anders te koop aan mag bieden en niet iets anders. Is daar een bepaalde reden voor? Of mogen/willen/kunnen jullie dit gewoon niet vertellen?

Gewoon een nieuwsgierige vraag: niets meer en niets minder Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 23:47

idd hier ook een nieuwsgierige... was me iig al een tijdje opgevallen....

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:24

Neonlight schreef:

En dan met name punt 5:

Citaat:

Zal deze post er nog maar een keer inzetten, de reden is vetgedrukt.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:34

Ik zie die quote met dikgedrukte regel meer als een antwoord om de vraag te ontwijken.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je wel paarden van anderen mag aanbieden, maar het voorbeeld van Billy dus weer niet.

De adverteerders op EA CO vinden het ook wel makkelijk zo. Overal moeten ze betalen voor advertentieruimte en hier hoeven ze niet eens moeite te doen.