Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lonneke schreef:hahaha boktverslaafden... ga toch lekker naar buiten met dit weer
BartVB schreef:Voordeel van die baas is dan weer dat hij ook m'n huur e.d. betaald en niet alleen zorgt dat ik kan 'hobbyen'Heb het andere topic gesloten omdat ik hier al gereageerd had en omdat het oudere topic niet klopte, zoekfunctie doet het prima, alleen zoeken op auteur staat uit.
Nouks schreef:lonneke schreef:hahaha boktverslaafden... ga toch lekker naar buiten met dit weer
Ja, als je ziek bent zeker
Niet dat ik niet de halve week al ziek zit te zijn in de tuin, maar goed... Je gaat je toch vervelen, dus meer op Bokt, dus irritant dat eigen berichten het niet doet blabla.
Klaasje schreef:BartVB schreef:Voordeel van die baas is dan weer dat hij ook m'n huur e.d. betaald en niet alleen zorgt dat ik kan 'hobbyen'Heb het andere topic gesloten omdat ik hier al gereageerd had en omdat het oudere topic niet klopte, zoekfunctie doet het prima, alleen zoeken op auteur staat uit.
En wanneer gaat dat weer aan? Ik word er echt helemaal gek van, net als de meesten. Voor mij is dit dus een reden om met dit soort gevallen niet op Bokt te zitten.
Ik snap wel Bart dat het ongelovelijk veel werk is en dat jij ook je best doet, maar het gebeurd wel vaak de laatste tijd.
Sander_ schreef:als iedereen zoveel te klagen heeft stel ik voor dat Bart per direct een abonnementenbestand opstelt om betaald te bokken.
Sander_ schreef:Zonder deze functie is het leven idd ondraaglijk, ja
Mensen, het is zomerweer, ga lekker buiten zitten als je er last van hebt.
Bokt is nog steeds een gratis beschikbaar gesteld iets, als iedereen zoveel te klagen heeft stel ik voor dat Bart per direct een abonnementenbestand opstelt om betaald te bokken. Dan heb je tenminste écht reden tot klagen als iets het niet doet, want dan betaal je ervoor.
Een gegeven paard kijkt men niet in de bek, heb ik ooit eens geleerd.
Sander_ schreef:Zonder deze functie is het leven idd ondraaglijk, ja
Mensen, het is zomerweer, ga lekker buiten zitten als je er last van hebt.
Bokt is nog steeds een gratis beschikbaar gesteld iets, als iedereen zoveel te klagen heeft stel ik voor dat Bart per direct een abonnementenbestand opstelt om betaald te bokken. Dan heb je tenminste écht reden tot klagen als iets het niet doet, want dan betaal je ervoor.
Een gegeven paard kijkt men niet in de bek, heb ik ooit eens geleerd.