Hoe is het mogelijk dat anderen in je pb box komen??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Hoe is het mogelijk dat anderen in je pb box komen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 23:55

wij moeten weten met wie jij pbde om dit tot enige opheldering te krijgen, EN het liefst de berichten die nu openbaar zijn erbij.

stuur dat naar Apple toe, en dan komt het misschien tot een goed einde, en zoals ik Apple ken.... bijt ze zich er behoorlijk in vast

dat je geen respons kreeg op een eerder iets kan te maken hebben met drukte, wisselingen en zoals je wel weet stress in de tent...

alle neuzen staan weer een kant op en we gaan allemaal onvoorwaardelijk voor de gebruikers....

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 00:20

KiWiKo schreef:
wij moeten weten met wie jij pbde om dit tot enige opheldering te krijgen, EN het liefst de berichten die nu openbaar zijn erbij.

stuur dat naar Apple toe, en dan komt het misschien tot een goed einde, en zoals ik Apple ken.... bijt ze zich er behoorlijk in vast

dat je geen respons kreeg op een eerder iets kan te maken hebben met drukte, wisselingen en zoals je wel weet stress in de tent...

alle neuzen staan weer een kant op en we gaan allemaal onvoorwaardelijk voor de gebruikers....

inderdaad kiwiko, Apple bijt zich er wel in vast!
Als je het opgelost wilt hebben zul je toch actie moeten ondernemen en een mod PBen.
En je kan zelf kiezen welke mod je ervoor wil benaderen, de mod waar jij het zo op hebt hoef je ook niet te benaderen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 00:21

Nu niet te lovend worden hoor Clown

Ik vergeet ook met enige regelmaat dingen die ik af zou handelen Schijnheilig

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 00:39

Apple schreef:
Het blijkt helaas dat heel veel bokkers hele simpele wachtwoorden hebben (naam van hun paard bijvoorbeeld, of hun echte naam) dat is makkelijk te kraken.

*Heeft snel ook haar wachtwoord veranderd Bloos

Ik hoop dat het opgelost wordt, vind het iig een erg rotte daad!

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 00:39

Ach ja, een mod is ook maar een mens Knipoog Haha! Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:31

Schiet dit wat op? Ik heb het idee dat je dit beter per pb kunt gaan doen....zo is het schieten op koppen maar ze vallen niet om imo.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:04

Hoe bedoel je Cheveyo?

Zoals het er nu naar uit ziet is er gewoon een stalgenoot geweest van de gedupeerde bokker die onder haar naam heeft ingelogd.

Dat is dus gewoon een kwestie geweest van 'wachtwoord raden'.

Deze persoon hoeft dus ook geen bokker te zijn, als je iemands boktnaam weet en een beetje gokt wat het wachtwoord is dan ben je al ingelogd.
Als er dan verder niets gepost wordt, maar alleen rondgekeken dan is het voor het moderatorteam niet mogelijk om te zien waar dit vandaan is gekomen, laat staan te zien wie dit geweest is.

De betrokken bokker heeft inmiddels haar wachtwoord veranderd in iets moeilijks en hoopt zelf degene te kunnen achterhalen die het heeft gekraakt.

Het enige wat wij als moderatorteam kunnen doen is mensen nogmaals op het hart te drukken om geen makkelijk wachtwoord te nemen. Niet je gebruikersnaam, niet de naam van je paard, niet gewoon 'paard' of 'bokt' of 'wachtwoord'. Echt een moeilijk wachtwoord, liefst met nog wat cijfers erin ook.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 09:21

Weer een dag verder, de gemoederen gezakt.

Jammer dat dit soort dingen voorkomen, maar ach, bokt is een afspiegeling van de maatschappij. Hoop dat voor vele het een goede waarschuwing is om je wachtwoord niet zo simpel te nemen.

Verder blijft het altijd een probleem, het respecteren van andermans beslissingen en acties. Laat iedereen in zijn/haar waarde, respecteer de andere en dan is het leven een stuk makkelijker. Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 09:25

En zo is het maar net! Lachen

mikafan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:42

klopt ik ben met iedereen eens gewoon je wachtwoord veranderen, gewoon met cijfers dat lukt bijna niemand om die te kraken ^^ die persoon die je wachtwoord heeft kan misbruik van maken van je nicknaam bedoel ik er mee die persoon kan met je nicknaam iedereen uitschelden en andere rotheid uithalen en dat kost wel een ban terwel je niks eens bij bent (ik heb er ervaring mee ^^)

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:49

Omdat ik lees dat het probleem inmiddels 'opgelost' is sluit ik dit topic Lachen