Was toch al niet van plan om zo laat nog te Bokken, ben zelden na 9 uur op Bokt. Maar bedankt voor het melden. Veel succes met verhuizen.
Hmmzz, dat wordt dus leren.. Misschien maar beter ook dus, kan ik ook niet erg afgeleid worden.. Veel succes Bart.
Bedankt voor het melden, dat is wel erg fijn! Ik was toch al niet van plan om op bokt te gaan vanavond dus komt goed uit
Hmm dit komt me wel gunstig uit aangezien ik toetsweek heb en dan dus niet elke 15 minuten voor me zelf ff een pauze inlas om te bokken Succes ermee
*gaat in diep gat vallenDoe ik ook eens iets anders als bokken.. ik zal wel gaan lezen ofwat.. en dan iedere minuut op de refreshknop drukken om te kijken of bokt het al weer doet...
Heel fijn! Ik moet tentamens leren, misschien dat het nu eindelijk eens lukt Succes met de verhuizing!
Bart, succes met de verhuizing, hopen dat we morgenochtend gewoon de beschikking hebben over bokt.. Anders wordt het een lastig dagje op school. Vanavond gelukkig visite voor mn zusje anders had ik niet geweten wat ik zou moeten doen!
Bedankt voor de melding zeg, volgens mij zal het hier vanavond ruzie zijn voor de tv Succes in ieder geval!
Ik twijfelde al Misschien kan Bart de verhuizing met 2 dagen uitstellen. Donderdag komt er een leuke film op tv (How to lose a guy in 10 days)
Vind donderdag ook wel een goede dag Ghost whisperer en house Daar laat ik zelfs bokt voor staan, kun je nagaan Bart??