Veel "jeugdige"posts

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SanderD

Re: Veel "jeugdige"posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:58

Moirsa schreef:
Ook op CB reageren is veel minder handig want echt boeiende tips en op UK krijg je die wel... dus als je onder de 16 bent kun je maar net zo goed geen tekeningen ect. plaatsen.

Een beetje kort door de bocht, zeg. Ik post juist veel op CB, omdat ik zelf nog geen 16 ben en ik weet zeker dat er ook zat anderen zijn die doelbewust óók op CB tips proberen te geven, ookal zijn ze >16 (kan je er zo wel een paar noemen, mocht je niet overtuigd zijn).

Onder het mom van 'Verbeter Bokt, begin bij jezelf' vraag ik me af of jijzelf ook nuttige, onderbouwde berichten post op CB, als je van mening bent dat dat forum toch opgedoekt kan?

@ Ontopic; Op LZP is het niveau idd een stuk omlaag gegaan in vergelijking met het oude Algemeen, een jaartje geleden. Om maar een stom voorbeeld te noemen, zag paar dagen geleden dat er een topic liep over een rokende/kapotte stofzuiger. Allemaal heel erg en naar voor de TS, maar om daar nu 3 pagina's over vol te zeveren... (overigens geen verwijt naar de desbetreffende TS, was maar een voorbeeld Lachen )

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:02

ik vind sommige topics over liefde niet zo kinderachtig sommige meiden voelen zich echt klote om zoiets en ik kan het dan best begrijpen dat ze wat ervaring willen horen van volwassen mensen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:35

Aan de ene kant vind ik dat wel begrijpelijk,dat je ook eens advies wilt van de wat "oudere"Bokkers, maar anderzijds zit gewoon niet iedereen erop te wachten.
No offence, ik begrijp echt heus dat de geposte problemen en dingen voor diegenen die TS zijn, ook ECHT problemen kunnen zijn,maar soms vind ik het niveau gewoon ver te zoeken.

Ook weet ik niet 1,2,3 een oplossing helaas,omdat strikt afgrenzen van leeftijden niet werkt.Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar en post hetzelfde en heeft dezelfde intenties.
Maar veel leuker vind ik het er af en toe niet op worden.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:44

Ik zelf hoor eigenlijk ook nog op het jeugdhonk thuis (ben 15).
Maar vind het toch fijner als ik advies en tips krijg van mensen die ouder zijn, want op het jeugdhonk krijg je geen of nutteloze reacties waar je dan niets mee kan, en die krijg je bij mens en welzijn en alles wel weer!

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:48

Beauty_yana0 schreef:
Ik zelf hoor eigenlijk ook nog op het jeugdhonk thuis (ben 15).
Maar vind het toch fijner als ik advies en tips krijg van mensen die ouder zijn, want op het jeugdhonk krijg je geen of nutteloze reacties waar je dan niets mee kan, en die krijg je bij mens en welzijn en alles wel weer!

Dat klopt, tips waar je zelf ook nog wel op kan komen.

De jeugd indeling werkt af en toe nogal slecht.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:49

Ik heb het topic verder niet gelezen!
Maar ik vind de beginpost een beetje onzin!
In de titel staat duidelijk beschreven waar het over gaat, en als je het niet aanspreekt dan lees je het toch gewoon niet? Mij boeien die verhalen ook niet, dus ik lees ze ook niet! Ik snap het probleem niet echt?

Niet aanvallend bedoeld hoor Haha!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:50

ik denk dat ik best begrijp wat jullie bedoelen, ik benw aarschijnlijk zo'n 'jeugdige' poster..
maar kijk het punt is;
ga je naar de jeugdhonk, dan krijg je allerlei kindjes van 8 t/m 11 jaar (de penny's) die nogal heel irritant reageren en vaak niks van je topic snappen.. maar dat wel proberen.
ga je naar het lpz, dan krijg je mensen die zig irriteren aan jullie zogenaamde 'jeugdige' gedrag.
op die manier, wordt het soms best moeilijk.
maar ikw il wel zeggen, dat bokt voor alle leeftijden is, zo ongeveer. dus dan kom je wel vaker verschillen tegen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:11

Sander_ schreef:
@ Ontopic; Op LZP is het niveau idd een stuk omlaag gegaan in vergelijking met het oude Algemeen, een jaartje geleden.

Het oude Algemeen liep toen ook tegen de problemen aan (het was ten eerste veel te vol, topics zakten te snel weg, er kwamen veel te veel centrale topics om de boel nog een beetje in de hand te houden, maar ook topics met een hele onaangename sfeer). De opsplitsing op zich heeft daar een heleboel aan verbeterd. Alleen wordt LZP de laatste tijd naar mijn idee veel minder in de gaten gehouden door de moderators, waardoor het vaak lang duurt voor het wordt bijgewerkt en het niveau behoorlijk daalt.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:34

Persoonlijk vond ik dat wegzakken nog wel meevallen, de écht interessante topics worden meestal toch wel regelmatig omhoog geschopt, maar ik ben geen mod en hoef geen topics te verplaatsen e.d., dus heb daar dan toch automatisch een minder goede kijk op. Ik denk ook zeker dat de opsplitsing positief is geweest, maar zo heeft iedere handeling zijn voor en nadelen en elk forum zijn problemen. Dat blijf je toch houden. Lachen

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:46

Jaimyliefje schreef:
ik denk dat ik best begrijp wat jullie bedoelen, ik benw aarschijnlijk zo'n 'jeugdige' poster..
maar kijk het punt is;
ga je naar de jeugdhonk, dan krijg je allerlei kindjes van 8 t/m 11 jaar (de penny's) die nogal heel irritant reageren en vaak niks van je topic snappen.. maar dat wel proberen.
ga je naar het lpz, dan krijg je mensen die zig irriteren aan jullie zogenaamde 'jeugdige' gedrag.
op die manier, wordt het soms best moeilijk.
maar ikw il wel zeggen, dat bokt voor alle leeftijden is, zo ongeveer. dus dan kom je wel vaker verschillen tegen.

Ja precies, het zijn vaak meiden die rond de 12 zijn, en dan moet jij als 14/15e jarige daar 'tips' en alles van krijgen, die krijg je daar niet, alleen maar van aah wat zielig ofzo, en dat heb je bij mens en welzijn niet!
Daar krijg je nog wat nuttige dingen en mensen die je serieus nemen en dan ook serieus antwoorden!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:27

hoi,

ik ben 14 jaar.
maar als ik een vraag heb waar ik sirieus antwoord op wil zet ik het vaak in LZP op MZ.
in het jeugdhonk zijn ook vaak negatiefe reacties.

Gr. Bianca

Danisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:30

Mij zijn al die reacties ook opgevallen.
En het is idd ook zo dat in het Jeugdhonk heel veel negatieve reacties komen,en ook een heleboel onzin.