Moirsa schreef:Ook op CB reageren is veel minder handig want echt boeiende tips en op UK krijg je die wel... dus als je onder de 16 bent kun je maar net zo goed geen tekeningen ect. plaatsen.
Een beetje kort door de bocht, zeg. Ik post juist veel op CB, omdat ik zelf nog geen 16 ben en ik weet zeker dat er ook zat anderen zijn die doelbewust óók op CB tips proberen te geven, ookal zijn ze >16 (kan je er zo wel een paar noemen, mocht je niet overtuigd zijn).
Onder het mom van 'Verbeter Bokt, begin bij jezelf' vraag ik me af of jijzelf ook nuttige, onderbouwde berichten post op CB, als je van mening bent dat dat forum toch opgedoekt kan?
@ Ontopic; Op LZP is het niveau idd een stuk omlaag gegaan in vergelijking met het oude Algemeen, een jaartje geleden. Om maar een stom voorbeeld te noemen, zag paar dagen geleden dat er een topic liep over een rokende/kapotte stofzuiger. Allemaal heel erg en naar voor de TS, maar om daar nu 3 pagina's over vol te zeveren... (overigens geen verwijt naar de desbetreffende TS, was maar een voorbeeld