Wezen jullie dan verstandig en laat je niet opfokken en uitlokken om gemeen te doen , gewoon negeren en het niet zien , dan hoef je je er ook niet aan te ergeren en ben je weer een stukje volwassener geworden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Mmmh , als je zo haar reacties en jullie reacties leest , dan zijn jullie de vervelia's en niet zij.
Okee , de schrijffouten zijn een beetje irritant en ze zit blijkbaar niet in het meidenkliekje , maar het blijft een openbaar forum.
Ze reageerd gewoon normaal maar jullie beginnen meteen te hakken , vooral die Moirsa is een pubertje zeg , en jij ook
Maar als jullie nu echt zo kinderachtig zijn dat je haar er niet bij wilt hebben , idd. reageer dan niet en doe net of ze er niet is , lees gewoon over haar reacties heen. Dan heb je er geen "last" van en ze houdt ze waarschijnlijk vanzelf op en gaat haar aandacht geven aan mensen die het WEL waard zijn
En blijft ze reageren : nou en , je leest het gewoon niet , makkelijk zat.
T@nj@ schreef:Dat lijkt mij een beetje onzinnig, als je iemand niet zou mogen negeren dan kunnen ze de hele foei functie wel afschaffen, daarmee negeer je iemand namelijk want je leest zijn/haar berichten niet meer. Dat zal dan zeker niet alleen wegens negeren zijn geweest, in de meeste gevallen gaat er toch het een en ander aan vooraf, dat zal hier niet anders zijn denk ik.
Paula schreef:Ik krijg nu echt het idee of bokt voor jullie als kinderjuffrouw moet gaan spelen om ruzietjes op te gaan lossen.
Als er 'ongewenste' mensen in een topic zijn, dan reageer je daar niet op. Heeft die ook geen lol meer om jullie reacties, en kunnen jullie weer verder met jullie topic. Wat een niveau zeg.
Fairie schreef:Besloten topics zijn niet meer toegestaan, dus in feite is iedereen welkom in élk topic.
slimmerik schreef:Negeren mag wel...natuurlijk wel. Je kunt haar in de foeilijst zetten en dan kun je haar posten niet meer lezen. Klaar !! Tja met pb's is het anders. Die kun je (nog) niet weigeren.
Yuna schreef:Fairie schreef:Besloten topics zijn niet meer toegestaan, dus in feite is iedereen welkom in élk topic.
Er is heus nog wel een topic, zelfs een subforum waar niet iedereen welkom is die niet voor een bepaalde datum lid van Bokt was. Maar ja, dat is de spreekwoordelijke uitzondering zeker?
Maar lijkt mij ergens wel logisch dat het niet leuk is dat er 'zomaar' nieuwe mensen in een topic komen, soms worden er best vertrouwelijke dingen in gezegd en dan voelen mensen zich snel in hun privacy geschonden. Natuurlijk is bokt een openbaar forum en is het beter gewoon op te passen wat je schrijft. Maar het is dus best wel te begrijpen dat mensen wat onwennig staan tegenover een 'nieuweling' in 'hun' vertrouwde topic.
Evengoed hoort men wel nieuwelingen een kans te geven gezellig mee te praten, mits de nieuweling zich netjes voorstelt. Daarom vind ik het zeer goed dat besloten topics niet meer zijn toegestaan. Die nieuweling kan immers soms echt een enorme meerwaarde voor dat gezellige topic zijn.
De situatie van de TS is echter anders als ik het goed lees, en dan zou ik inderdaad de lastige partij -na vriendelijk meermaals te verzoeken om beter gedrag - negeren. De foei-functie is immers aanwezig op bokt dus lijkt me logisch dat je die gewoon mag gebruiken.