Myukii schreef:Gearl, daar ben ik op het moment mee bezig
Zoals hierboven aangegeven, iedereen mag een stuk schrijven, alles word later bij elkaar gevoegd, om en een compleet verhaal van te schrijven. Dus Gearl, ga je gang.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myukii schreef:Gearl, daar ben ik op het moment mee bezig
Zelf vind ik het nogal lang, dus als iemand het in wil korten mag dat! Foto’s erbij plaatsen heb ik nu even geen tijd voor, dat doe ik vanmiddag wel! Ik ben nog op zoek naar:
Weet niet of dat op de bokt wiki ook zo is, maar misschien staat het inderdaad beter om 'l*llig' te veranderen.. Maar dat doe ik wel als ik meer verandertips heb gekregen, dan heb ik tenminste een grote verandering om te doen, zegmaar. Myukii schreef:Fotografie, houding en momenten
Voor mooie foto’s zijn niet alleen goede apparatuur en een mooi paard nodig, maar ook de houding (bij standfoto’s) en momenten (bij bewegingsfoto’s) zijn erg belangrijk. In dit artikel zullen de succesvolste houdingen en momenten verder uitgelicht worden.
Citaat:Voor mooie foto's van paarden is het belangrijk om goed te letten op de houding van het paard (bij standfoto's) en momenten in de beweging van het paard (bij bewegingsfoto's).
) maar is het niet handig ook een pagina 'Fotografie' te maken (Hij heet nu 'Fotograferen, maar je zoekt denk ik sneller ook op het medipladiwoord (hoe het dat.. zelfstandig naamwoord
) dan op het werkwoord) en die door te laten verwijzen naar Fotograferen? Ik weet dat op de 'echte' Wikipedia dat nl. wel eens gebeurd, dan staat er 'doorverwezen vanaf ***'.
Dankje!
Het stukje over de zwarte achtergrond is ook erg duidelijk, fijn!
M'n eigen slechte indoorfoto is wel slecht (helaas
), maar niet erg duidelijk, dus als iemand een andere beschikbaar heeft is dat super!
Dankje voor het aanbod!
Heb ik geschreven, is verbeterd door Ellende (heel erg bedankt, staat inderdaad een stuk netter zo). Maar als je wat toe te voegen/veranderen hebt, is dat natuurlijk alleen maar goed!