WildWings schreef:ik TeM.
Daar was je me net voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:ik TeM.
Susanne_ schreef:dan was jij gisteren en eergisteren zeker niet op bokt?
Susanne_ schreef:ijslanderfan schreef:Bokt is een lompgroot forum, en dat uurtje dat het er af en toe uitligt is niks ergs aan. Bart doet meer dan genoeg, en heeft ook nog een leven naast Bokt.
ik ben er tegenwoordig amper, maar als ik er ben, ligt hij vaak uit..
Cyntje schreef:Susanne_ schreef:dan was jij gisteren en eergisteren zeker niet op bokt?
Er is meer dan een leven op bokt hoor
Bij gebrek aan beter, geef de koelkast een beurt ;)
Sappos schreef:Baaah
Cyntje schreef:Susanne_ schreef:dan was jij gisteren en eergisteren zeker niet op bokt?
Er is meer dan een leven op bokt hoor
Bij gebrek aan beter, geef de koelkast een beurt
Cyntje schreef:Is gewoon een algemene uitdrukking van mij,...
Dus jij voelt je eigen nu aangesproken? Ook aan Bart gedacht soms? Hoe denk je dat hij zich hierover moet voelen?
maarja,... Probeer nooit 2 handen in 1 vlieg te slaan, want de haan blaft toch altijd voordat de appels van de boom vliegen!
Sappos schreef:Met zoooveel dingen te doen heb je toch helemaal geen tijd voor bokt?
Citaat:'hoe vaak Bokt er wel niet uit ligt op een hand te tellen zijn' gelul is, want dan zou ik én mijn tenen erbij moeten tellen en minstens 50 handen erbij moeten hebben om in de buurt te komen van het aantal keren dat Bokt er wel niet uit ligt.
nielsd schreef:Waarom ben je dan nog op bokt, als je het hier zo erg vind?
MissHaffie schreef:Nou kijk meisje, ik zou zeggen, zet jij dan ff een forum in elkaar met zoveel gebruikers als bokt.
Dan kom ik je wel opzoeken als je overspannen bent, en de server ook