Centraal topic ponykampen..?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ladypaard

Re: Centraal topic ponykampen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:39

Chica schreef:
Ik heb wat modjes gevraagd te komen kijken naar jullie vraag dus die zullen zo gauw ze kunnen wel even langs schieten Lachen

die zijn eerst druk bezig met campagne voeren, (de rest van de getemde dingen zijn ook nog niet gesloten Bloos )

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 09:42

Nee hoor ladypaard, jouw site is super Knipoog

Nog maar even geduld hebben voor de modjes dan.. Gaaaap

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:48

ladypaard schreef:
(de rest van de getemde dingen zijn ook nog niet gesloten Bloos )

Hmmm, mijn tems zijn gewoon netjes afgehandeld hoor, ik neem aan dat de orde van de dag ook gewoon doorgaat Knipoog
Jouw site is absoluut heel erg goed hoor maar misschien moet je het kunnen koppelen aan de Bokt Wiki? Schrijf een artikel over ruiter/ponykampen en vraag of je je site eraan mag koppelen, is alles in 1x opgelost en komen er op jouw site ontzettend veel bezoekers want ja, gekoppeld aan Bokt he Knipoog

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:57

haha artikel schrijven komt over 2 weken (vakantie) nu eerst maar leren voor tentamens,

maar is okee ik zal wel artikel schrijven,,
hoeven modjes ook niet zoveel moeite te doen Knipoog

(ik had 4x getemd bij dezelfde vraag die dus in 4 verschillende topics werd gesteld (en natuurlijk op hele verkeerde plaats, ) is nog niet afgehandeld Haha! )
haha niet dat daar nog iemand op reageerd, maar maakt nie uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:46

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 18:01

Leuk Maya! denk dat het heel handig is! Moeten we nu voortaan mensen die een naar-welk-ponykamp-zal-ik-gaan-topic openen daarheen verwijzen en op de tem-knop drukken?

Toch lijkt het me ook leuk als mensen bijvoorbeeld verwezen worden naar huiskamertopics van de betreffende maneges. Of is dat onhandig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:21

Er zijn een paar dingen nu de bedoeling. Topics waarin iemand vraagt, naar welk ponykamp moet ik? Of welke ponykampen zijn er allemaal? die worden nu gesloten en verwezen naar dat sticky. Topics waarin er over 1 specifiek ponykamp gepraat wordt om bijvoorbeeld ervaringen te vragen, of wie daar ook naartoe gaat, die zijn wel toegestaan.

Je bedoelt eigenlijk een soort aanvullend eeh... overzicht waarin alle kletstopics van dergelijke maneges met populaire ponykampen of van bijvoorbeeld de grootste ponykampen bijeen komen te staan of weer anders?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 19:28

ja, zoiets Ja
djoni bijvoorbeeld, is bij ons in het huiskamertopic langs komen wippen om vragen te stellen over ons ponykamp en de trektocht. Van ons heeft ze verhalen gehoord, natuurlijk uit de eerste hand, wat wel handig is. Ook heeft ze wat van de sfeer kunnen proeven.
Volgens mij kun je best in meerdere kletstopics vragen om meningen en ervaringen en dan een keuze maken, toch?

Nadeel is dat kletstopics vaak "besloten" zijn (whatever that may be; het is en blijft internet Knipoog )

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:48

Dan scheelt het weer dat besloten topics niet zijn toegestaan Knipoog
Ik verwijs ook vaak mensen naar de hk topics, daar zitten toch de mensen met de meeste ervaring.