Heb jij behoefte aan een speciaal plekje voor de jeugd?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij behoefte aan en speciaal plekje voor de jeugd?

ja
52 (48%)
nee
56 (51%)

Totaal aantal stemmen: 108

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Heb jij behoefte aan een speciaal plekje voor de jeugd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 08:14

Soet schreef:
Bij CB en UK zie je enkel het verschil tussen amateurs foto's van 'kinderen' en 'volwassenen' bij de volwassenen worden er altijd goede tips gegeven, bij de 'kinderen' zie je dat steeds minder. Zonde vind ik dat.

Ik wil daar even op reageren. Er zitten een paar hele goede fotograven in CB die rond de 14 zijn. Ik reageer vaak op hun foto topics en geef dan opbouwend commentaar. De foto's zijn echt heel goed en die meiden zijn dan rond de 14. Ik zie weinig verschil tussen de foto's die hun maken en de foto's die ik maak. (aangezien ik dan volwassen ben) Soms hebben hun zelfs een betere camera en weten ze er meer vanaf dan ik. Daar komt bij dat ik CB juist omhoog vind gaan qua gegeven commentaar. Staat ook in de resultaten van de Test.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:40

Ik vind JH wel super fijn. Ik bedoel, wat interesseert een vrouw van 40 nou hoe knap de jongen is die ik laatst tegen kwam? CB is wel redelijk, maar daar is het echt dood. Ik maak daar vaak een topic met een gedicht ofzo, en dan krijg je 1 reactie. Dat vind ik echt vervelend, omdat ik graag commentaar wil. Verder vind ik JHK ook niet zo leuk, daar zitten meer de 'wat blijere' mensen (niks tegen ofzo hoor). Die topics maken over 'I love de vork smiley'. Ag, daar houd ik gewoon niet zo van.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:41

Eva_ schreef:
Ik vind JH wel super fijn. Ik bedoel, wat interesseert een vrouw van 40 nou hoe knap de jongen is die ik laatst tegen kwam? CB is wel redelijk, maar daar is het echt dood. Ik maak daar vaak een topic met een gedicht ofzo, en dan krijg je 1 reactie. Dat vind ik echt vervelend, omdat ik graag commentaar wil. Verder vind ik JHK ook niet zo leuk, daar zitten meer de 'wat blijere' mensen (niks tegen ofzo hoor). Die topics maken over 'I love de vork smiley'. Ag, daar houd ik gewoon niet zo van.

precies!
ik vond het ook wel prima met alleen JH en CB.....

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:48

ik vind het prima zoals het nu is met de Jeugd apart om het zo maar te zeggen. En ik denk dat als je bijv 1 keer de leeftijd verlaagt, vervolgens de volgende groep die dan tegen de grens aan hangt gaat lopen zeuren dat ze zich te oud voelen voor de Jeugd topics. Laat het lekker zoals het is.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 13:10

Zoals het nu is vind ik het fijn. Anders worden de volwassen plekken ook veel te druk. En zo kan de jeugd ook weleens over, voor volwassenen, onzin praten. Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:10

Ik snap eigenlijk niet als dit topic exact dezelfde inhoud bediscussieerd zoals in de link, waarom het oude topic op forumzaken vervangen moet worden door een nieuwe op forumzaken Knipoog

Er moeten nu eenmaal grenzen gesteld worden, met uitzonderingen werkt nu eenmaal. Tenzij moderators per lid specifiek gaan bepalen of iemand wel of niet volwassen overkomt. Een stelregel van 16 lijkt me niet onreël, alhoewel ik me kan voorstellen dat het als je 15 bent misschien een beetje zuur is.

Edit: nog even antwoord geven op de titel van het topic Knipoog Ja, ik heb behoefte aan een bepaalde plek voor de jeugd. Het filtert inderdaad een gedeelte berichten waar ik minder geïnteresseerd in ben Lachen