Maarja, als ik foto's heb kan ik het bij wn-itp posten, en dan heb ik er geen last van

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nielsd schreef:Ik vind het een beetje een rare regel.
Maarja, als ik foto's heb kan ik het bij wn-itp posten, en dan heb ik er geen last van
Harvest_Moon schreef:De leeftijd op JITP veranderen zou ik dus zeker niet doen, dan krijgen we volgende week iemand die 14 is en die de leeftijd wil veranderen omdat die weer persee wil antwoorden op normaal ITP, jij word bijna 16 maar het is misschien ook wel een beetje zo dat je de leeftijd omlaag wilt omdat je graag nu op ITP wil plaatsen niet ?
Niezzz schreef:Ja die reacties bij JITP zijn heel nutteloos af en toe.
Shalimar schreef:@IceEva: Ik zie dat je een topic hebt geopend op JITP en daar heb je 12 reacties op gehad. Je zegt zelf: 'Een berichtje zou leuk zijn'. Je geeft dus niet aan hoe je de berichten wil. Als je nou zelf zegt dat je onderbouwde berichten wil, dan zullen mensen je dat heus wel geven. Zo werkt het op CB/UK ook. Wil je dat mensen iets zeggen over je talenten als fotograaf kan je misschien beter je foto's plaatsen op UK/CB.
Maar wat wil je dat mensen zeggen dan?
Sjoert schreef:Nee.. de reacties op ITP zijn zinvol af en toe.
Ymke schreef:Sjoert schreef:Nee.. de reacties op ITP zijn zinvol af en toe.
Waarom wordt er dan toch nog onderscheid gemaakt?
Citaat:Motivatie voor dit forum:
JITP is speciaal bedoeld voor de jeugdige bokkers onder ons. Wij hebben dan ook de streep getrokken bij de leeftijd van 16 jaar. Alle bokkers die jonger zijn dan 16 jaar, moeten hier hun ITP-topics plaatsen.
Hier kunnen jullie alle grappige, gekke, mooie, sprookjesachtige foto’s van je paard of verzorgpaard plaatsen. Ook foto’s van buitenritten horen hier.
Waarom speciaal een ITP forum voor de jeugd? Omdat Bokt zo groot is en het gebleken is dat de jeugd graag zijn eigen aparte hoek heeft op Bokt hebben wij besloten daar ook een JITP aan toe te voegen. Daarnaast ook omdat de bestaande ITP en HAW- fora erg druk zijn, en zo een ieders topic vaker bekeken kan worden.
Cyntje schreef:Shalimar schreef:@IceEva: Ik zie dat je een topic hebt geopend op JITP en daar heb je 12 reacties op gehad. Je zegt zelf: 'Een berichtje zou leuk zijn'. Je geeft dus niet aan hoe je de berichten wil. Als je nou zelf zegt dat je onderbouwde berichten wil, dan zullen mensen je dat heus wel geven. Zo werkt het op CB/UK ook. Wil je dat mensen iets zeggen over je talenten als fotograaf kan je misschien beter je foto's plaatsen op UK/CB.
Maar wat wil je dat mensen zeggen dan?
Ik heb bij de TS een beetje het gevoel dat het gaat om zoveel mogelijk reacties
Ik heb liever 3 onderbouwde dan 30 die dat niet zijn, en ik ben ook van mening dat het op JITP best wel meevalt en die vergelijking met CB en UK vind ik wel terechtdaar let ook iedereen op een onderbouwde mening!
Cyntje schreef:Ymke schreef:Waarom wordt er dan toch nog onderscheid gemaakt?Citaat:Motivatie voor dit forum:
JITP is speciaal bedoeld voor de jeugdige bokkers onder ons. Wij hebben dan ook de streep getrokken bij de leeftijd van 16 jaar. Alle bokkers die jonger zijn dan 16 jaar, moeten hier hun ITP-topics plaatsen.
Hier kunnen jullie alle grappige, gekke, mooie, sprookjesachtige foto’s van je paard of verzorgpaard plaatsen. Ook foto’s van buitenritten horen hier.
Waarom speciaal een ITP forum voor de jeugd? Omdat Bokt zo groot is en het gebleken is dat de jeugd graag zijn eigen aparte hoek heeft op Bokt hebben wij besloten daar ook een JITP aan toe te voegen. Daarnaast ook omdat de bestaande ITP en HAW- fora erg druk zijn, en zo een ieders topic vaker bekeken kan worden.
IceEva schreef:Ik heb nooit aangegeven dat ik een eigen apart jeugd hoek wil hoor, en volgens mij meerder van mij niet. Ben eigenlijk benieuwd wie wel.
Ik ga mee met Ymke!
Bonaire schreef:Misschien domme vraag; Wat voor reacties verwachten jullie bij een ITP of JITP?
sronnie schreef:Het gaat er helemaal niet om wat je met je paard aan het doen bent op welke leeftijd.
Er zijn ook volwassenen welke lekker tuttelen met hun paard dus ik denk dat het beter is dat volledig buiten beschouwing te laten.
Deze leeftijdsgrens is niet voor niets getrokken, de jeugd heeft nou eenmaal een eigen plekje op bokt en ik hoop dat dit zo blijft.
En inderdaad er zullen altijd mensen blijven zeuren maar dan zou nu alleen JITP worden verlaagd qua leeftijd, is het dan de bedoeling dat alles verlaagd wordt?
Want dan krijg je wel als gevolg, mensen willen dat ook op hun 15e mogen posten bij LZP etc etc.