maak bokt weer simpel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: maak bokt weer simpel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:44

LiNdA1986 schreef:
ik vind dat oude topics gewoon verwijderd moeten worden. Dat ruimt lekker op.

En ook gebruikers die bijvoorbeeld al meer dan een jaar niet online zijn geweest, die mogen van mij dan een berichtje krijgen dat als ze ze zich binnen 1 maand niet meer aanmelden dat dan hun account word verwijderd.

dan komen ze in de knoei met berichten die verwijderd zijn, de accounts kunnen dus niet verwijderd worden

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 15:28

crossmonster schreef:
kieffer, ik heb andere ervaringen

en ik weet niet of jij het oude bokt mee hebt gemaakt?
maar daarbij konden mooi alle fora's op een pagina, dat was echt heerlijk, kon je lekker surfen, nu ben ik eerst een half uur aan het zoeken waar dat forum ook al weer stond :S

Tjah, bokt groeit en dit hoort erbij... Meer berichten, meer topics, meer mensen en dus meer interesses. Ik ben er aan gewend en heb er geen moeite mee. Soms ff zoeken, maar niks gaat vanzelf dus dat vind ik niet zo erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 15:39

Ik vond het zonder tabbladen wel overzichtelijker, maar ben er nu wel aan gewend.

JITP & ITP.. hiervan snap ik het nut niet helemaal van.. Scheve mond.. Waarom zo'n onderscheid maken in leeftijd.. Paardenfoto's zijn toch gewoon paardenfoto's?

lisa_jpeine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:57

ik vind het wel goed, ik zit er net op en kon gelijk alles wel vinden alleen heb ik geen idee hoe je een topic moet plaatsen ik zou dat wel graag willen doen maar weet het echt niet...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 17:01

idd ier
misschien is het dus een idee om gewoon aan te geven welke fora weg mogen,
zo erg is het toch niet als je foto's op de tweede pagina komen??
als je wilt dat iedereen je foto's bekijkt, link dat topic dan in je onderschrift, probleem opgelost.
en net zoals met hoefproblemen enzo, je hebt zoveel fora, als je een topic plaatst weet je haast niet meer waar dat moet !

mij lijkt het in elk geval erg fijn om wat fora te schrappen, zodat het weer makkelijker overzichtbaar wordt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:04

maar als er bij JITP allemaal reacties komen van Oowh wat een leuk paardjuhh, dan heb ik liever dat ze in JITP staan, maar bijv die foto's van de friese merrie op de hei, die naar JITP is gegaan (als ik het me goed herrinder) daar zie ik het nut niet van in..

Kiim__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:04

Ik vond bokt ook vroeger ook fijner. Nu ben ik er aangewend geraakt, maar het is niet altijd even overzichterlijk.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:07

IK vind het wel prima zo, ik zoek ook niet veel naar subfora, kijk meer bij actieve berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:08

dees_daan schreef:
maar als er bij JITP allemaal reacties komen van Oowh wat een leuk paardjuhh, dan heb ik liever dat ze in JITP staan, maar bijv die foto's van de friese merrie op de hei, die naar JITP is gegaan (als ik het me goed herrinder) daar zie ik het nut niet van in..

Dat soort reacties is toch op geen enkele fora toegestaan eigenlijk, of ligt dat nou aan mij? Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:25

dat soort berichten zie je meer bij JITP dan bij ITP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:38

Tjaa okee misschien wel,
Maar wie zegt dat mensen onder de 16 op dat soort berichten zitten te wachten? Nors opkijken
Ik plaats alleen al geen fotos omdat ik dan bij JITP zou moeten plaatsen, nou dan nog maar een half jaar wachten Nagelbijten / Gniffelen

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:08

sommige dingen vind ik zelf iets dubbel..
maar vind het zo ook wel leuk.. je kan dingen ook snel vinden als je echt een vraag over iets heb.. je weet gelijk waar je moet kijken..

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:10

Ik vind het prima zo, als je het makkelijke rmaakt moeten er dus fora weg en kun je dinge neit meer kwijt. De weg is makkelijk te vinden.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:48

ik moet zeggen dat ik het wel prima vind zo. Ik kan alles snel vinden, en ik kijk ook lang niet overal, dus nadat ik eenmaal had gevonden wat ik wilde zien, vind het alleen maar prima zoals het nu is

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:50

Ik vind bokt nu net juist weer fijn. (bijna) Iedereen weet inmiddels weer hoe het werkt en het is overzichtelijk zo.
Al die veranderingen word het ook niet beter van lijkt mij Lachen.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:59

Bokt vind ik goed zo Clown En als ik een topic niet op de goede plek heb gezet dan veranderen ze dat heel snel eventjes, no problem! Verschil in leeftijd vind ik ook wel een beetje onzin Nagelbijten / Gniffelen Maargoed, daar kan ik niks aan veranderen.

Ik zeg; lekker houden zo!! Ben het nu wel gewend.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:34

Laat bokt lekker zo, alles is zo prima en juist lekker overzichterlijk Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:05

crossmonster schreef:
mij lijkt het in elk geval erg fijn om wat fora te schrappen, zodat het weer makkelijker overzichtbaar wordt

Dan wordt het juist niet overzichtelijk. Zo komen er meer topics op één pagina en zijn en 3 pagina's op dat forum dus krijg je amper een reactie, wat er dan gebeurd is dat het topic opnieuw wordt gestart en dat gaat dan met een groot deel zo en dat wordt een heel drama.

Die subfora is juist handig zodat je precies de topics vindt die je zoekt, en niet eerst 86 pagina's Beetje sarcastisch Bloosverder moet bladeren omdat er zoveel verschillende topics zijn.....
Als het weer als vroeger is zijn de fora wel lekker overzichtelijk en makkelijk maar de inhoud, de topics niet

Nee ik vind dit echt super zo met al die subfora.
Als je niet weet waar je een topic moet plaatsen mag je een mod Pb'en, dat hebben ze zelf gezegt dus dan zal het ook zo zijn Clown
Bokt is simpel zat zo *LOL*

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:16

Simpel gezegd, begin eens met het schrappen van alle fora die niets met paarden te maken hebben. Zo zou bokt weer een paardenforum kunnen worden, zoals het ooit was.

Maar het zal niet gebeuren omdat het beleid prat gaat op kwantiteit en niet op kwaliteit.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:18

Katja schreef:
Meestal ik het wel duidlijk waar je een topic moet plaatsen en anders dan vraag je het toch even voor je iets plaatst.

Ik zou het ook geweldig vinden als Bokt weer was zoals vroeger maar de enige manier waarop dat kan is door 50.000 leden eruit te gooien en dat is misschien ook niet alles.

Inderdaad, gewoon lekker een half uurtje zoeken Lachen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:18

Zou het geen optie zijn om zelf aan te geven welke forum je zou willen zien. Zo kan je zelf kiezen wat je wel wil zien en wat niet.
Of is dat niet mogelijk?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:12

Je bedoelt met van die + en - ?
Dat ze zo omhoog worden gevouwen of worden uitgevouwen Tong uitsteken(net als bij je mappen)
Oeeh dat is lastig om uit te leggen Rolleyes

Ff op google gekeken, ik bedoel dit: http://www.binaries4all.nl/nero/data/fotos.png
en dan de middelste.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:23

Heel erg overzichtelijk vind ik Bokt inderdaad niet, maar met de zoekfunctie kom je een heel eind. En het hoort nou eenmaal bij zo'n groot forum. Op zich ben ik blij dat ik nu een beetje de weg weet, en ik vermoed dat ik die weer kwijtraak als er vanalles wordt veranderd. Verward

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:39

SuperPepeijn schreef:
Simpel gezegd, begin eens met het schrappen van alle fora die niets met paarden te maken hebben. Zo zou bokt weer een paardenforum kunnen worden, zoals het ooit was.

Maar het zal niet gebeuren omdat het beleid prat gaat op kwantiteit en niet op kwaliteit.

Van mij hoeft dat niet. Vind het ook wel handig dat er ook ándere dingen kunnen gevraagt worden en uitgelegt ect. dan alleen dingen die met paarden te maken hebben. Scheelt mij vaak weer heel google af zoeken enz. Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:52

van mij hoeven de fora's die niets met paarden te maken hebben ook niet weg.
Vind het wel handig en vaak interressant om te lezen.