Karl66 schreef:In de plaats van de slotje te zetten, zal ik hem maar naar het goede forum verplaatsen![]()
[RT-D] > [FZ]
oh lieff

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:In de plaats van de slotje te zetten, zal ik hem maar naar het goede forum verplaatsen![]()
[RT-D] > [FZ]
runningkawa schreef:Al is zo'n beslissing goed overdacht, dan vind die gene waar het topic van op slot ging het toch willekeur.
Omdat dat topic van klaasje wel open mocht blijven. Ook al werd er in dat topic netter gediscusieerd.
Het sex topics gebeuren is iig niet over 1 nacht ijs gegaan en door 1 mod besloten. Verre van dat
Karl66 schreef:Verder lijkt het mij niet zo interessant waarom een topic gesloten is, enkel het feit dat het gesloten is en ik snap niet helemaal waarom daarover verantwoording afgelegd moet worden.
Ellende schreef:Elessar: dat staat uitgelegd in het Boktbulletin van deze maand, en volgens mij ook in de stickys op ITP/UK: de regels met betrekking tot plaatsen op ITP werden heel vaak overtreden, daarom is besloten de topics tijdelijk op slot te zetten ipv te verplaatsen.
Nistria schreef:zo was er laatst een topic over een bekend paard dat verkocht was.
een moderator opende een zelfde topic met het zelfde nieuws.
dit topic werd niet gesloten...
als een bokker een zelfde topic opent, wordt ie wel op slot gegooid.
niet dat ik er wakker van lig, in tegendeel, maar het hele team moet wel consequent erin zijn.
slimmerik schreef:Weer een voorbeeld van een onnodig slot:
viewtopic.php?f=114&t=734815&hilit=
Mod had ook één of twee posten kunnen splitten. Nee hoor: bats slotje....
ThePast03 schreef:Veel slotjes begrijp ik dus ook niet.
Dit is weer een recent voorbeeld:
viewtopic.php?f=25&t=736352
TS mag wel uithalen naar heel dresuur minnend Nederland en ze beschuldigen van hokjesgeest, maar TS mag zelf geen kritiek ontvangen?
En dan las ik laatst juist dat als maar genoeg bokkers negatieve ervaringen hadden dat er dan wel over gepraat mocht worden. Blijkbaar mag dat dan alleen als de tegenpartij niet op Bokt aanwezig is.
In het verleden is ook meerdere malen gebleken dat je dit soort dingen beter even kunt laten uitvechten dan ze indammen. Nu blijft het sudderen en zal het elke keer weer terug gaan komen zoals zo vaak het geval is.
Edit: Intussen heeft de moderator de uitleg voor een slotje aangepast waardoor mijn post een beetje vreemd overkomt. Er stond dus in eerste instantie iets heel anders.