Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElSalvador schreef:Ik ken Honeymoon Westland van onze manege van voor hij verkocht werd.
De vader is :
Bright moon westland
de moeder:
Sandygrove Fionn
Ik ken ook het meisje die hem heeft ingereden. Alle veulens die daar geboren zijn hebben Westland in hun naam afgeleid van hippisch centrum westland. de foto`s van het profiel zijn gemaakt bij de westernmanege bij madestein.
De manege heeft een site met een forum en daar staat ook een topic over paarden en pony`s van vroeger en daar staan dus geen foto`s bij
Sheila schreef:Ik ben zelf de beheerder van het forum PRCW en heb het (nog vrij jong) meisje zelf verzocht om dit eerst netjes te vragen aan Yvvv en uitgelegd waarom en heeft ze netjes de foto's eraf gehaald.
Het is een topic van paarden en pony's die o.a. bij ons hebben gestaan.
Nou heeft deze pony bij ons gestaan en vinden ze het leuk om te horen hoe het gaat enz.
Dus zit verder geen kwaad achter en ze wacht gewoon netjes of het mag en anders moet ze de foto's gewoon verwijderen.
In plaats van een hoop ophef kan je het ook netjes regelen.
M.V.G,
Sheila
Sheila schreef:Ik ben zelf de beheerder van het forum PRCW en heb het (nog vrij jong) meisje zelf verzocht om dit eerst netjes te vragen aan Yvvv en uitgelegd waarom en heeft ze netjes de foto's eraf gehaald.
Het is een topic van paarden en pony's die o.a. bij ons hebben gestaan.
Nou heeft deze pony bij ons gestaan en vinden ze het leuk om te horen hoe het gaat enz.
Dus zit verder geen kwaad achter en ze wacht gewoon netjes of het mag en anders moet ze de foto's gewoon verwijderen.
In plaats van een hoop ophef kan je het ook netjes regelen.
M.V.G,
Sheila
Elessar schreef:Haal desnoods de foto's uit je profiel.
Craignethan schreef:Dat kinderen m'n foto's jatten en daar allemaal leuke verhaaltjes bij verzinnen zal me een zorg zijn. Maar dat deeplinken word ik zat, kost mij wel allemaal bandbreedte en is in feite gewoon diefstal![]()
Dat een volwassene bij een serieus artikel een foto van mij plaatst vind ik een compliment, maar zet dan wel even m'n naam erbij (nog leuker: vraag eerst even toestemming).