herinnerd afrika topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Even vooraf, kom er heus wel overheen dat dit gebeurt, is echt geen ramp, maar toch iets wat me opviel waar ik wat bedenkingen bij heb.
viewtopic.php?f=1&t=728044&hilit=
Dit topic is geplaatst door een mod.
In 1e instantie stonden daar 2 (meen ik) foto's bij. Vervolgens zijn er andere foto's bij geplaats, terwijl het topic toch al aardig wat berichten had. Wij users kunnen dit niet en mogen dit niet (anders zouden we het wel kunnen, toch?)Ik vind het dan heel erg dubbel overkomen dat een mod het wel kan.
Natuurlijk snap ik dat een mod berichten aan kan passen, moet ook kunnen, maar op deze manier stuit mij het een beetje tegen de borst... Vanuit Kris kan het ook absoluut begrijpen, daar niet van...
Vandaar dat ik zeg: Beetje dubbel.....
Ellende schreef:Geen 'misbruik' maar 'gebruik' in mijn ogenIk heb wel de 6de foto even in een link veranderd zodat het topic weer aan de PP fotoregels voldoet.
slimmerik schreef:Kunnen we je al feliciteren Cyntje??
slimmerik schreef:Ha, ha, nee ik vond dat je nogal stevig aan het modden was![]()
![]()
![]()
Hmmm 5 april?? Ik zal het onthouden !!
dewitje13 schreef:Wow inderdaad er zijn foto's bijgekomen. Wij kunnen dit inderdaad niet en daar baal ik af en toe best van hoor..
Harvest_Moon schreef:zo iets gebeurt ook in dit topic viewtopic.php?f=1&t=728044 Maar ik vind het niet erg, de modjes doen heel veel voor bokt dus laat ze ook maar een beetje van die extra dingen genieten
luxx schreef:Harvest_Moon schreef:zo iets gebeurt ook in dit topic viewtopic.php?f=1&t=728044 Maar ik vind het niet erg, de modjes doen heel veel voor bokt dus laat ze ook maar een beetje van die extra dingen genieten
over dat topic gáát dit topic slimmeke.
Ellende schreef:En @Slimmerik: ervaringen uit de eerste hand mogen ook als ze negatief zijn gedeeld worden, niet alleen door moddies.