pharagirlke schreef:Cyntje; ze worden regelmatig weer aangevuld Volgens mij mogen ze nu i.p.v. regelmatig aanvullen de hele boel wel gaan aanvullen
sronnie; genoeg bokkers he Bart mag al heel wat modjes kwijt spelen voordat hij de hele bokkerslijst is af gegaan.
Wat jammer dat je er mee stopt! Zoals ik je hoor praten is dit een goede beslissing voor je geweest!Veel plezier als gewone bokker
heel erg jammer Nerwen! Bedankt voor alle tijd, moeite en energie die je in Bokt hebt gestoken... en welkom terug als zwartje...
Dat ge bedankt zijt, dat weet ge.Dat ge gemist gaat worden, dat weet ge ook. Dat we je dan maar geregeld mogen zien als gewone gebruiker
Jammer dat je stopt Nerwen, ik vond je stiekum ook een van de leukere modjes Dat terzijde, veel plezier met bokken als "gewoon zwartje"!
Jammer of niet, ik vond je in ieder geval een hele goede mod! Ook al was het maar een half jaartje, je hebt het goed gedaan vind ik!Welkom terug
Bedankt voor het mod zijn op bokt, het is wel jammer dat je stopt.Je moet het modden natuurlijk niet met tegen zin gaan doen
Stiekem hoorde je wel bij m'n favorietjes. Jammer dat je stopt, maar respect voor je beslissing. Veel plezier tussen de zwarte menigte.
Jammer dat je stopt, ik vond je een goede moddie met de juiste instelling. Welkom terug als 'gewone' bokker.
Modden moet je met plezier doen, het blijft toch hobby Maar voor het Boktteam is het ontzettend jammer.Hopelijk blijf je wel lekker doorbokken in het zwart zodat we elkaar nog spreken.
Nerwen, ook namens mij ontzettend bedankt voor al je hulp.. we zullen je echt missen en inderdaad, mooi zwart is niet lelijk