Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nibbit schreef:Hey dat is mij ook nog niet eerder opgevallen. Ben benieuwd hoe dat zit. En hoe is dat met ernstige ziektes? (kanker bijv?)
Vue schreef:Wat betreft de discussie scheldwoorden sluit ik me aan mij Faux (Mariët.)
Veirl schreef:Ook ik ga geheel met Mariët mee.
Faux schreef:Ik snap niet waarom 'kanker' erger zou zijn dan 'Jezus' als scheldwoord. Omdat iemand er zelf voor kiest, is het gelijk niet erg meer ?
Ellende schreef:Als je een 'vuile prutsmuts, houdt appelflap je paasei" naar je hoofd geslingerd krijgt is de kans dat een topic vervalt in een bitchfight een stuk groter als dat er zonder censuur staat.
Ellende schreef:Als je je ergert aan de auto-vervanging van scheldwoorden, kan je die met één klik in je gebruikerspaneel uitzetten:
- gebruikerspaneel
- foruminstellingen
- wijzig weergave opties
en dan censuur inschakelen op 'nee' zetten.
Uthrick schreef:Hay
Ik heb nog even een vraagje, al weet ik niet zeker of dit het juiste pijler is om het te stellen![]()
Mijn vraag is: Waarom kan/mag er wel jezus en mijn god/ my god geplaatst worden en worden woorden als s h i t k l o t e k u t enz gefilterd en gewijzigd?![]()
Niet dat ik ( zo erg) gelovig ben, maar ik ben er haast wel van overtuigd dat je ( veel) meer mensen "kwetst" als je zegt jezus wat vervelend dan met bijv s h i t wat vervelend !