Positieve Bokt topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Positieve Bokt topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 18:55

Ik ben anders helemaal niet zo blij met BOKT!!!!
Ben je niet verslaafd aan de drank, drugs of sigaretten,ben je verslaafd aan BOKT!! De MODJES worden BEDANKT!!!!!!

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 18:59

Heb leuke mensen leren kennen via Bokt en het is stiekem, over het algeheel genomen, errug gezellig en bij tijd en wijle leerzaam Haha!

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:05

ik heb via bokt mijn lieve vykan gevonden om te verzorgen en ik heb ook veel leuke meiden ontmoet via de gezellige topics.
een leuke tijdverdrijf wat erg verslavend werkt. je ziet hier ook geboortes enzo. echt hardstikke leuk toch? Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:11

En wat al eerder was gezegd: Zonder Bokt zat ik me nu stierlijk te vervelen.. Bedankt Bokt beheer! Haha!

flyinglady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:28

Boos! Bloos Haha! Knipoog Clown Duivel Huilen Tong uitsteken Vingers aflikken Ach gut Sigaar Koe Vork Dromen Slapen Verdrietig Pling Cool Verward Frusty Knipoog Lachen Kwijl Schijnheilig Extreme duivel Scheve mond Lovers Lips are sealed Boos! Party!! *LOL* Gaaaap Gaaaap Gestoord Nerd Afgod Pling Lijst Hamer Ja Doei! Ziek Mail Vriendjes zijn? Muziek! Stoom uit je oren Blauw oog Blond Doei, doei Zij zijn groot en ik is klein! Geld, geld! Slim Koffie (of thee)! Whoosh! OK dan! Hyper! Rolleyes Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen Rock-on, dudes! Cheese! Wow! Kusje Bloos! Misselijk Go jij! Go jij! Huilen van het lachen ROFL No Cheer

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Bedankt Bart dat alle smileys het weer doen,
dacht die komen nooit meer terug Bloos

Geintje Haha!

Dank aan iedereen die eraan meewerken bokt mogelijk te maken,
zodat wij er allen zoveel plezier aan mogen beleven. Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:32

de boktmeetings vind ik altijd leuk Ja leert weer nieuwe mensen en paarden kennen, en het is vaak heel gezellig om met een groepje te gaan rijden, alleen is ook maar alleen Knipoog
dus idd iedereen die bokt mogelijk maakt, bedankt Ja

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 12:53

slimmerik schreef:
LCharlotte schreef:

Maar dit topic is zuiver en alleen om Bart en de mods een veer in de kont te steken (om het maar eens populair te zeggen) Haha! Haha! Haha! en niet om positieve talk about life Haha!

Precies Ja

Dit is echt gewoon om ipv te zeuren dat een functie het bijvoorbeeld niet doet of iets is nog niet geregeld... Gewoon eens zeggen wat er wél goed gaat/is aan Bokt!

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:57

aerdenhout1 schreef:
Ben je niet verslaafd aan de drank, drugs of sigaretten,ben je verslaafd aan BOKT!! De MODJES worden BEDANKT!!!!!!

Hahaha, da's waar. Haha!

Hierbij dan maar een extra compliment voor Sjoerd met z'n droge opmerkingen altijd.
Zelfs als ik chagerijnig ben, en een zinloze post van hem zie, schiet ik in de lach. Haha!
Ga zo door! Haha!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:20

Elaine schreef:
I.p.v. te zeuren wanneer iets het niet doet of wanneer je vind dat de mods/beheer onjuist gehandeld hebben kan je ook de andere kant bekijken.

Zet hier bijv 1 vd mods in het zonnetje of zeg wat je echt goed/leuk vind aan bokt!

Edit: Ik zal maar beginnen.. Ik vind het super dat het beheer (vooral Bart) zoveel vrije tijd in Bokt blijft steken. Hij had ook allang de stekker eruit kunnen trekken!

Ja Bart mag idd wel eens in het zonnetje gezet worden! Ondanks vele keren dat bokt ineens wegvalt,zorgt hij er toch wel voor dat het weer gaat draaien!
En dat vind ik wel knap! Dat de meesten het irri vinden dat bokt er vaak uitligt...zou ik zeggen: Oke dan regel jij het toch dat alles blijft draaien, Up to date gehouden wordt, zonder dat bokt maar 1x uitvalt!
Nee daar zullen de meesten gauw van terug komen!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:42

Ode aan Bart; de onderschriften hebben weer max. 3 regels Go jij! Go jij!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:43

Je komt elkaar tegen op bokt en je leert nieuwe mensen kennen.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:42

aerdenhout1 schreef:

Oké hier moet ik me toch wel echt bij aansluiten.

Verder heb ik eigenlijk helemaal niets negatiefs te zeggen over bokt. Ik vind het allemaal alleen maar erg goed en leuk! Ook het mod/mids en beheerteam vind ik erg goed zijn werk doen. Soms zijn er natuurlijk wel wat conflictjes of dingen die nog niet helemaal gesmeerd lopen maar dat vind ik ook niet vreemd.

Al die kritiek die mensen geven vind ik nogal makkelijk gedaan. Het valt me steeds vaker op dat sommige mensen een vak gaan maken van het zeuren en kritiek leveren.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:45

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 09:03

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:13

Bokt is oke, olé olé~!! Go jij! Go jij!

Mijn dank gaat uit naar iedereen die het dagelijkse bokken mogelijk maakt! Haha!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 21:48

Van mijn kant ook bedankje aan het hele beheer! Haha!

Zoveel mensen met zoveel kennis & verschillende bij elkaar.. Bokt is hardstikke leerzaam, en je kan gewoon van verschillende standpunten weer je eigen standpunt/mening vormen. Super handig altijd!

Verder veel nieuwe mensen ontmoet via bokt, super gezellig! en je komt elkaar idd vaak ook tegen!

Top!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:04

aerdenhout1 schreef:

Haha!

Namens mij dan ook een bedankje, voor de vele Boktuurtjes die ik eigenlijk wel eens beter kan besteden. Haha!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:26

Zonder bokt... had ik mijn vriend nu niet gekend.
Dus een gigantische dikke tût voor BartVB Afgod

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:03

Plien91: Fantastische avatar Haha!

Bokt! Zonder u, kan ik niet Schijnheilig Echt, ik zou me stierlijk vervelen Haha!

Ik wil in het bijzonder onze DeventerMod Odetteke in het zonnetje zetten! Haha! Al ben je door je carierre op Bokt al een tijdje niet meer bij ons geweest Ach gut Vind ik je toch een superMod! Haha! Kusje

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:43

Een bedankje van mij aan alle mensen die bokt zo ongelofelijk gezellig, leerzaam, grappig en verslavend maken. Geen dag gaat bij mij voorbij zonder bokt, bokt is helemaal top!!

(mijn vrienden worden zo langzamerhand gestoord van mij: Heb je haar weer met haar "weet je wat ik op bokt las?" en "ik was laatst op bokt.." Clown )

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:24

Het hele bokt-team bedankt voor de tijd en moeite die jullie er in steken ondanks de problemen, en dat jullie er steeds weer in slagen om het forum fris en gezellig te houden! Haha!

Alle bokkers bedankt voor alle gezelligheid, tips over van alles en nog wat, informatie, complimentjes, grappige uitspraken, en dat iedereen nog maar lang mag blijven hangen. Haha!

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:16

imd schreef:
Een bedankje van mij aan alle mensen die bokt zo ongelofelijk gezellig, leerzaam, grappig en verslavend maken. Geen dag gaat bij mij voorbij zonder bokt, bokt is helemaal top!!

Mooi gesproken! Ga hier he-le-maal in mee, niets meer aan toe te voegen! Haha!