Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

leert weer nieuwe mensen en paarden kennen, en het is vaak heel gezellig om met een groepje te gaan rijden, alleen is ook maar alleen
slimmerik schreef:LCharlotte schreef:
Maar dit topic is zuiver en alleen om Bart en de mods een veer in de kont te steken (om het maar eens populair te zeggen)![]()
![]()
en niet om positieve talk about life

aerdenhout1 schreef:Ik ben anders helemaal niet zo blij met BOKT!!!!
Ben je niet verslaafd aan de drank, drugs of sigaretten,ben je verslaafd aan BOKT!! De MODJES worden BEDANKT!!!!!!

Elaine schreef:I.p.v. te zeuren wanneer iets het niet doet of wanneer je vind dat de mods/beheer onjuist gehandeld hebben kan je ook de andere kant bekijken.
Zet hier bijv 1 vd mods in het zonnetje of zeg wat je echt goed/leuk vind aan bokt!
Edit: Ik zal maar beginnen.. Ik vind het super dat het beheer (vooral Bart) zoveel vrije tijd in Bokt blijft steken. Hij had ook allang de stekker eruit kunnen trekken!

Ben je niet verslaafd aan de drank, drugs of sigaretten,ben je verslaafd aan BOKT!! De MODJES worden BEDANKT!!!!!!
Juultj schreef:
slimmerik schreef:Maar dit topic is zuiver en alleen om Bart en de mods een veer in de kont te steken (om het maar eens populair te zeggen)![]()
![]()
en niet om positieve talk about life

Echt, ik zou me stierlijk vervelen 
Al ben je door je carierre op Bokt al een tijdje niet meer bij ons geweest
Vind ik je toch een superMod!
) 
imd schreef:Een bedankje van mij aan alle mensen die bokt zo ongelofelijk gezellig, leerzaam, grappig en verslavend maken. Geen dag gaat bij mij voorbij zonder bokt, bokt is helemaal top!!