Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemarie schreef:Dat bewijst iig dat er hard aan gewerkt wordt?!
Edding3000 schreef:ik snap werkelijk niet dat bokt niet zorgt dat dit gewoon werkt na onderhoud.
op fok of tweakers.net heb je dit soort gezeik toch ook niet?
Edding3000 schreef:ik snap werkelijk niet dat bokt niet zorgt dat dit gewoon werkt na onderhoud.
Joonsel schreef:Ik hoop dat hij snel gemaakt is.
Ik ben me nu behoorlijk aan het vervelen, want ik háát heel de HK doorzoeken enzo.
Wendy schreef:dit is geen nieuw systeem.Edding3000 schreef:ik snap werkelijk niet dat bokt niet zorgt dat dit gewoon werkt na onderhoud.
Op fok heeft het overgaan op een nieuw systeem voor nog veel meer gezeik gezorgd destijds... en duurt het een stuk langer voor zulke problemen worden opgelost.
Edding3000 schreef:dit is geen nieuw systeem.
Wendy schreef:Edding3000 schreef:dit is geen nieuw systeem.
Nee, maar wel een update van het systeem.
Er wordt hier tenminste wel wat aan gedaan, dat kun je op fok lang niet altijd zeggen.
En verder is tweakers het natuurlijk ook aan zijn stand verplicht. Beetje raar immers als een forum voor nerds niet in orde is he?
casperrr schreef:ik ging al even juichen toen ik de titel zag van dit bericht
Edding3000 schreef:Wendy schreef:Nee, maar wel een update van het systeem.
Er wordt hier tenminste wel wat aan gedaan, dat kun je op fok lang niet altijd zeggen.
En verder is tweakers het natuurlijk ook aan zijn stand verplicht. Beetje raar immers als een forum voor nerds niet in orde is he?
...
ds het kán wel... maargoed.
wat een generalisaties weer.