Teveel (sub)fora?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Teveel (sub)fora?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:32

Ik ben het gedeeltelijk eens met dat er veel (sub-)fora zijn...

Het is wel erg makkelijk dat alle "info" onder 1 kopje staat, zodat je niet meer over heel Bokt hier en daar een topic ziet staan...
En het minder snel wegzakken vind ik ook eigenlijk wel een "voordeel" van de (sub-)fora.

"Nadeel" is idd wel dat je soms wat lang zit te zoeken waar je je topic plaatst, of dat je het verkeerd plaatst en dat het weer verplaatst moet worden... maar ik denk dat het "nadeel" niet opweegt tegen de "voordelen"... Lachen

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:36

Het is inderdaad lastig je berichten weer te vinden nu de zoekfunctie eruit ligt. (Hoop dat dat snel opgelost wordt trouwens)
Maar ben het wel met Maya eens; wanneer je meerdere fora bij elkaar doet, zal het helemaal een chaos worden wil je je topic weer terugvinden, mocht de zoekfunctie voorlopig niet meer werken. Ik denk dat het zo net wat makkelijker is, ook voor de mensen die een topic openen; dan zakt het minder gauw weg naar verdere pagina's.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:09

Dat bedoelde ik idd ook, dat je dan 3 pagina's van topics krijgt die op 1 dag zijn geopend. Ik denk ook niet dat mensen dat voor de lol gaan zitten bekijken Haha!.
Ik moet ook wel toegeven dat er veel (sub)fora is maar daarom ben ik wel blij dat er tabbladen zijn

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:21

Idd. VP heb ik dankzij een mod aangedragen omdat ik en meerdere met mij het niet zo tof vonden dat alle topics over verzorgpaarden bedolven werden onder alle Manege HK topics. En er lopen soms toch interessante discussies. Als dan alles weer op PP moet gegooid worden, wordt het daar weer te druk en komt daar wsl weer gezeur over. (Om er even één voorbeeld uit te pikken. Haha! Dit zal vast voor andere subfora ook wel gelden.)

Ik geef toe, er zijn véél subfora. Maar wat me niet interesseert daar kom ik ook niet. Lachen Nu met de zoekfunctie die even weg was, was het moeilijk zoeken, maar nu vind ik mijn berichten weer terug, no problemo. Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:24

Ik vind persoonlijk al die rassenfora een beetje overbodig, vooral als ik dan topics zie als 'hinnikt jouw fjord naar je als je aankomt?' en 'hoe heet jouw NF?'.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:30

Misser schreef:
Ik vind persoonlijk al die rassenfora een beetje overbodig, vooral als ik dan topics zie als 'hinnikt jouw fjord naar je als je aankomt?' en 'hoe heet jouw NF?'.

Kijk ik snap dat je bijvoorbeeld een vraag hebt over welke zadels goed liggen op een Fjord, maar dat kan dan net zo goed op het harnachementforum.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:34

Ben ik nu een van de weinige die al die subfora wel handig vind. Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben er nu helemaal aan gewend, en ieder forum heeft zo weer z'n bijzonderheden dat ie weer niet bij een ander forum past.

Ik zou zeggen, lekker laten zo. Ja