Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Bart, de tabladen zijn ook verdwenen. Alles staat nu onder elkaar
BartVB schreef:Idd een XL in de buurt, erg handig
Ik ben nu aan het kijken naar het 'ik plaats een bericht maar het staat niet in het topic' probleem, ik krijg dit alleen niet gereproduceerdWeet er iemand iets meer over? Op welke forums heb je er last van? Gebeurt het alleen als het topic er bijna een pagina bij krijgt? Is het in drukke topics waar iemand tegelijkertijd met jou iets geplaatst heeft? Alleen in huiskamer topics? Gaat het soms mis? Altijd mis?
BartVB schreef:De afgelopen weken is er achter de schermen druk gewerkt aan het updaten van de software waar Bokt op draait (phpBB) en je zit nu naar het resultaat te kijken.
Als het goed is zie je niet heel veel verschil, er is vooral (behoorlijk wat) aangepast aan de vertalingen. Als je in de vertalingen iets vreemds ziet dan horen we dit graag! Verder zijn er vooral heel veel kleine problemen opgelost. Nog niet alles, maar een hoop kleine en grote problemen zouden nu verholpen moeten zijn. Ook is er flink wat veranderd aan de database waardoor alles (in ieder geval in theorie) wat betrouwbaarder moeten draaien. Ook is het nu veel gemakkelijker om goede backups te maken en om om te schakelen naar een andere database server als de eigen server er mee ophoudt.
Helaas heeft het verbouwen van de database veel langer geduurd dan de verwachting was, het is in te hopen dat dit een van de laatste keren is dat er zoveel onderhoud nodig was.
Problemen met Bokt graag hier melden, bekend probleem is het nog niet werken van de zoekfunctie (en dus ook de eigen berichten, actieve topics, etc), daar wordt naar gekeken (maar ik ga denk ik eerst even iets eten).
luxje schreef:Uhm, ik heb een linker en een rechter muisknop, welke is volgens jou de middelste
Citaat:De forum beheerder heeft besloten dat je geregistreerd en ingelogd moet zjin om profielen te bekijken.
Berdien schreef:[edit]Oh boy, er werkt toch iets niet.. de smiley pop-up werkt, maar als ik dan de smiley aanklik om hem in m'n bericht te plaatsen, dan doet hij dat niet
Terwijl ik mij er zo had opverheugd om mijn berichten op te vrolijken met de ROFL smiley
_O- (waarbij O = hoofdletter o)
Cars schreef:
Citaat:Gebruikers mogen mij privé berichten (PB) sturen:
Citaat:Welkom in het gebruikerspaneel. Vanuit hier kun je alles in de gaten houden, bekijk of wijzig je profiel, instellingen, abbonnementen op forums en onderwerpen.